#


طراحی اتاق کودک با استفاده از طرح های پسرانه

14 جولای 2018 بدون نظر 1665 بازدید

طراحی اتاق کودک با استفاده از طرح های پسرانه

به کارگیری طرح های پسرانه در دکوراسیون اتاق کودک

یکی از دغدغه تمام افرادی که قرار است صاحب فرزند پسری شوند ایجاد دکوراسیونی زیبا و جذاب برای اتاق او است. هیچ اهمیتی ندارد چه طرحی برای اتاق فرزند خود در نظر گرفته اید تنها چیزی که حائز اهمیت است انجام اصولی کارها است و اینکه باید با دقت و حصوله بسیار کار خود را آغاز کنید. ایجاد دکوراسیونی زیبا برای اتاق خواب پسرتان موجب می شود فرزند دلبندتان در محیطی رشد کند که بیشترین تاثیر را بر روی هوش و خلاقیت او خواهد داشت. بنابراین اگر تمایل دارید از طرحی جذاب و کالاهایی با نقش و طرح پسرانه در دکوراسیون اتاق او استفاده کنید توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

پیش از آنکه کالایی را برای اتاق خواب کودک خود خریداری کنید بهتر است بدون در نظر گرفتن جنسیت نوزاد به اتاقی که برای استراحت و آرامش او در نظر گرفته اید توجه داشته باشید و دقت کنید اتاقی که در نظر دارید نور مناسبی داشته باشد و کمتر از پنجره و بازشوهایی که حالت خطرناکی دارد و گوشه های تیز در آن استفاده شده باشد. جنسیت نهایی ترین موردی است که در طراحی اتاق خواب فرزندتان باید به آن توجه داشته باشید و کالاهایی را با طرح و نقش متناسب با آن انتخاب کنید.

استفاده از سرویس خوابی مناسب برای اتاق خواب پسرانه

سرویس خواب یکی از مهم ترین مواردی است که در دکوراسیون اتاق خواب باید به آن توجه داشت و در واقع عنصری مهم در شکل گیری ماهیت دکوراسیون اتاق به شمار می رود بنابراین توصیه می کنیم دکوراسیون اتاق خواب فرزند پسر خود را با یک سرویس خواب مناسب شروع کنید. پیش از اقدام برای خورید ابتدا باید اندازه و ابعادی که اتاق خواب دارد را مدنظر قرار دهید و به سراغ سبک و رنگی بروید که بتواند هماهنگی بالایی با روحیه فرزند شما داشته باشد. چنانچه قصد خرید سیسمونی دارید بهتر است از رنگ های روشن که کمی به رنگ سفید تمایل دارد و یا رنگ های سردی همچون آبی و خاکستری و یا رنگ سبز استفاده کنید و با استفاده از آن ها دکوراسیونی زیبا را برای اتاق خواب پسر خود به وجود بیاورید.

استفاده از روتختی با طرح پسرانه

یکی دیگر از مواردی که در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه به آن توجه داشت انتخاب روتختی مناسب با طرح و نقش پسرانه است. اما باید به خاطر داشته باشید به سراغ طرح های شلوغ نروید و چنانچه اتاق کودک شما دارای دیوارهایی با رنگ ساده است و یا اتاق ابعاد بزرگی دارد می توان طرح های شلوغ را وارد دکوراسیون اتاق خواب کودک کرد. چنانچه کودکی بیش فعال است استفاده از رنگ هایی همچون قرمز و نارنجی به هیچ وجه توصیه نمی شود و بهتر است رنگ های ملایم تری برای آن ها انتخاب شود.

انتخاب فرش مناسب برای اتاق کودک پسرانه

در خصوص فرش مناسب به عنوان کفپوش اتاق فرزند پسر خود بهتر است به سراغ مواردی بروید که بتواند سطح کف اتاق را به زیبایی پوشش دهد تا به این ترتیب بتوانید امنیت بیشتری را در برای فرزند دلبند خود فراهم کنید. پس از انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق کودک می توانید از فرش هایی با اندازه های کوچ و طرح هایی پسرانه دکوراسیون اتاق را تکمیل کنید. بهترین محل برای قرار دادن فرش های کوچک نزدیکی تخت کودک است که موجب می شود کودک امنیت بیشتری را داشته باشد.

انتخاب پرده مناسب برای اتاق کودک

یکی از مواردی که در دکوراسیون اتاق کودک باید به آن توجه داشت خرید پرده های کوتاه است. البته ناگفته نماند در خصوص دیوارهایی که دارای ارتفاع کمی هستند می توان از پرده های کوتاه استفاده کرد اما در خصوص دیوارها و پنجره هایی که دارای ابعاد و اندازه های بزرگی هستند بهتر است پرده های بلند را انتخاب کرد. در خصوص طرح و نقش پرده نیز بهتر است طرحی متناسب با دیوارهای اتاق انتخاب کرد. به عنوان مثال چنانچه از رنگ آبی در خصوص دیوارهای اتاق استفاده شده باشد بهتر است از پرده هایی که دارای طرح هستند مدل مناسبی را انتخاب کنید. توجه به این نکات موجب می شود اتاقی زیبا و جذاب را برای فرزند پسر خود به وجود بیاورید تا بتواند در محیطی امن و مناسب رشد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *