#


رنگ انتخابی برای سال 2019 چه رنگی خواهد بود؟

4 جولای 2018 بدون نظر 1643 بازدید

رنگ انتخابی برای سال 2019 چه رنگی خواهد بود؟

رنگ سال 2019 چه رنگی خواهد بود؟

با این که هنوز هشت ماه تا شروه سال 2010 باقی مانده  است ولی شرکت های رنگ در مورد رنگ های مناسب برای سال 2019 پیشگویی هایی را ارائه داده اند که در این مطلب خواهید دید. نظر شما در مورد انتخاب رنگ سال 2019کدام رنگ از رنگ هایی است که شرکت رنگ شروین ویلیامز  به عنوان رنگ سال 2019 پیشگویی کرده است، می باشد؟

رنگ انتخابی شرکت شروین ویلیامز در سال 2017 خاکستری مایل به قهوه ای بوده است که این رنگ نیز در یکی از ترکیب های رنگ پیش بینی شده وجود دارد، همچنین در این ترکیب از دیگر رنگ ها مانند رنگ قرمز و رنگ هایی نظیر بژ خاکستری استفاده شده است.

یکی دیگر از ترکیب رنگ های پیش بینی شده که در آن از رنگ هایی استفاده شده که قدرت جذب خوش سلیقه ها را داشته و همچنین یکی از ترکیب رنگ هایی است که با ترکیب شدن برخی از رنگ های کلاسیک احساس متفاوتی به شما خواهد داد.

ترکیب رنگ برگرفته شده از طیف های آبی آسمانی که سبب خواهد شد در فضا حس معنویت به وجود آمده  و نیز محیط را از دنیای تکنولوژی دور خواهد کرد یکی دیگر از ترکیب رنگ های پیش گویی شده می باشد.

ترکیب رنگ دیگری که وجود دارد رنگی است که در آن بیشتر از رنگ های گیاهی گلخانه ای استفاده شده و چنانچه در محیطی از این ترکیب رنگ استفاده شود نخستین چیزی که چشم بیننده به آن جلب می شود ترکیب رنگ ها می باشد.

یکی دیگر از ترکیب رنگ هایی که برای رنگ سال 2019پیش بینی شده ترکیبی از رنگ های گرم و زمینی بوده و باعث می شود با نگاه انداختن به آن حسی متفاوت همانند حس ورود به صحرایی مدرن را تجربه کنید.

این ترکیب رنگ به قدری شاد است که با به کارگیری آن در فضای منزل فرصت مناسبی برای شما به وجود خواهد آورد که بدون هیچ مرزی بتوانید با رنگ ها سرگرم شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *