#


کاربرد شلف در حمام و سرویس بهداشتی!

3 ژوئن 2018 بدون نظر 6667 بازدید

کاربرد شلف در حمام و سرویس بهداشتی!

استفاده از شلف در طراحی حمام و سرویس ببهداشتی

اگر حمام کوچکی دارید و در منظم ومرتب کردن فضای آن مشکل دارید بهتر است به دنبال راهکارهای مفید و کاربردی باشید و از موارد مناسبی که با کمی خلاقیت و ایده همراه است استفاده کرده و حمام های کوچک خود را زیبا و خاص طراحی کنید. استفاده از شلف ها موجب می شود تا فضای حمام به بهترین شکل ممکن طراحی شود. برای آشنایی با کاربرد این شلف ها توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 استفاده از شلف های ساده بر بالای توالت فرنگی حمام

یکی از فضاهایی که ممکن است خیلی مورد توجه قرار نگرفته باشددیواریست که توالت فرنگی جلوی آن قرار گرفته است. می توانید با قرار دادن شلف های دیواری ساده بر روی این دیوار و گذاشتن دکوری ویا گیاهان خوشبو کننده ی مناسب در داخل آنها دکوراسیون حمام منزل خود را زیباتر کنید. شلف انتخابی شما در نزدیک دوش نصب می شود حتما از شلف های ضد آب استفاده کنید.

شلف انتخابی برای حمام صنعتی با طراحی مدرنینه!

چند سالی است که در کشور عزیزمان طراحی دکوراسیون صنعتی مورد اهمیت قرار گرفته است. با داشتن دو لوله و یک تکه چوب مناسب می توانید شلف زیبای صنعتی در حمام نصب کنید.

لوازم تزیینی کاربردی نظم دهنده در حمام های کوچک!

اکسسوری ها یا همان لوازم تزیینی کاربردی می توانند به شما در نظم دادن حمام کمک شایانی کنند. اگر در حمام خود روشویی کمد دار و یا کابینتی دارید پیشنهاد میکنیم یکی از اکسسوری ها را با توجه به عمق کابینت داخل حمام تهیه کرده ودر داخل آن نصب کنید و در کنار زیبایی که دارند از کارایی آنها نیز بهره مند گردید.

از آنجایی که در حمام های کوچک فضای کافی برای انجام فعالیت های بهداشتی و حتی آرایشی وجود ندارد، توصیه می کنیم از شلف های تاشو استفاده کنید. زیرا زمانیکه به وسایل داخل آن نیازندارید می توانید آن را تا کنید تا به این ترتیب فضای کمتری را اشغال کند. به عنوان مثال می توانید بعد از سشوار کردن موهایتان، سشوار را داخل شلف تاشو قرار دهید و علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و جذاب در حمام ابعاد این محیط را نیز بزرگ تر از حد واقعی نشان دهید.

انتخاب شلف های سیمی در حمام های کوچک!

این نوع شلف ها در اکثر حمام ها به شکل قفسه یافت می شوند زیرا هم نصبش راحت است و هم به صورت طبقه ای می باشد و می توانید برخلاف خیلی از افراد آن ها را به جای اینکه عمودی نصب کنید، به حالت افقی برروی دیوار قرار دهید و وسایل لازم در حمام را بر روی آن ها بگذارید. کاربردی که این دسته از شلف ها دارند موجب می شود تا فضای حمام بزرگتر از اندازه معمولی آن دیده شود و وسایل با نظم بیشتری در محل مناسبی قرار می گیرند.

استفاده از شلف های پرطرفدار سه گوش!

از آنجایی که در آپارتمان های کوچک حمام گاهی به کوچکی کابین دوش می باشد، قرار دادن شلف های سه گوش در کنج حمام می تواند نظم را به حمام راه دهد و از بلا تکلیف بودن شامپوها و مواد شوینده ی بهداشتی جلوگیری می کند و به آنها سروسامان می بخشد. به کارگیری این مدل از شلف ها در حمام موجب می شود تا نظم خاصی ایجاد شود و هر وسیله ای در محل مناسب خود قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *