#


ایجاد دکوراسیون انرژی بخش در خانه و استقبال از بهار

5 مارس 2018 بدون نظر 1985 بازدید

ایجاد دکوراسیون انرژی بخش در خانه و استقبال از بهار

استقبال از سال نو با دکوراسیونی شاد و پر از انرژی های مثبت

هر ساله با آغاز اسفند حال و هوای بهاری به سراغ افراد می آید و به گونه ای است که همه اسفند را نشانی از بهار می دانند و می توان آن را جزئی از بهار به شمار آورد. حال و هوای بهاری بسیار زیبا و دل انگیز است و موجب می شود تا تمام افراد خانواده با حس و حالی دل انگیز در کنار یکدیگر باشند. توصیه ما به شما این است که فضایی پر از انرژی های مثبت ایجاد کرده و هرچه بدی است را از خانه و خانواده خود دور کنید. مطمئنا در هر خانه ای گوشیه ای وجود دارد که افراد با حضور در آن احساس خوبی داشته و آن را به عنوان نقطه ای انرژی بخش به شمار می آورند.

شاید از نظر برخی انجام این کار کمی سخت به نظر برسد اما می توان گفت در صورتی که اصول این کار را بدانید و آن ها را در دکوراسیون به کار بگیرید می تواند طراحی زیبا و کاربردی برای دکوراسیون خانه خود داشته باشید. انجام اصولی این کار موجب می شود تا از نظر بصری و روحی طرحی چشم نواز و زیبا و ایده آل را به وجود آورده و آرامش را مهمان همیشگی خانه خود نمائید. در این مقاله قصد داریم در این خصوص کمی صحبت کرده و ایده هایی را برای ایجاد خانه ای زیبا و دکوراسیونی ایده آل و بهاری مطرح کنیم تا بتوانید با استفاده از آن آرامش را وارد خانه خود کرده و برای استقبال از بهار آماده شوید.

ایجاد سقفی به جذابیت آسمان

ایجاد احساس آرامش و کسب انرژی های مثبت یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در طراحی و دکوراسیون هر فضایی بسیار به آن توجه می شود و می تواند موجب ایجاد دکوراسیونی زیبا شده و یکی از مهمترین اهداف هر انسانی به شمار می رود. زمانی که ویژگی های مفید را بیشتر به کار بگیرید می توانید دکوراسیون و طراحی زیبایی را به وجود آورده و طرحی خلاقانه در خانه موجب شوید. می توانید ابتدا سقف خانه را در نظر گرفته و آن را به زیباترین حالت درست کنید. در صورت تمایل می توانید از سقف های کاذب استفاده کرده و یا گچبری های زیبا و خلاقانه را وارد فضای خانه خود کرده و بر روی سقف خانه به کار ببرید.

ایجاد کادربندی های مختلف در خانه

می توانید با استفاده از روش های پر کاربرد که تاثیر زیادی دارد فضایی پر از انرژی را به وجود بیاورید. یکی از این روش های کاربردی دسته بندی عناصر و المان های مختلف و قرار دادن آن ها به عنوان گروه های مختلف می باشد که موجب می شود تا دکوراسیونی مدرن و خلاقانه و پر از حس آرامش داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید به شرطی این کار امکان پذیر است که وسایل انتخاب شده هیچ تضادی با یکدیگر نداشته باشند و موجب ایجاد فضایی پر از شلوغی نشوند. برای این کار باید هر کدام از بخش های خانه را به عنوان یک قاب عکس در نظر بگیرید و سعی کنید که این قاب خالی را با استفاده از وسایلی که تمایل دارید طراحی و تزئین نموده و ایده ای جدید را به وجود بیاورید.

زمانی که قصد عکاسی از تصویر و منظره ای را دارید تمام تلاش خود را به کار می گیرید تا کلیه زیبایی ها را در داخل آن کادر قرار دهید؛ طراحی داخلی نیز باید به همین روش باشد تا بتواند طرحی زیبا را به وجود بیاورد. در صورتی که این روش را به کار بگیرید به صورت ناخواسته اصولی همچون تقارن و ریتم و گرافیک محیطی را وارد طراحی داخلی خانه خود کرده اید و موجب ایجاد فضایی زیبا و ایده آل شده اید.

البته ناگفته نماند برای کادربندی و دسته بندی های گفته شده هیچ لزومی ندارد کلیه اشیاء شباهت کاملی با یکدیگر داشته باشند و یا از نظر اندازه با هم یکی باشند به همین دلیل می توانید وسایل مختلف را در کنار یکدیگر قررار دهید تا کادری زیبا و در عین حال کاربردی را به وجود بیاورید. مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تمام این موارد در انتها یک کل واحد را به وجود خواهند آورد و مهتر از آن این است که از این ترفندها در تمام قسمت های خانه خود می توانید استفاده نمائید.

ایجاد کادر با توجه به پنجره

یکی از کادرهای مهمی که در تمام خانه ها وجود دارد پنجره ها می باشد که به عنوان یک کادر دقیق می توان از آن ها استفاده کرد. این بخش از خانه با تابش نور خورشید می تواند زیبایی بسیار زیادی را ایجاد کند که در دیگر قسمت های خانه کمتر دیده می شود. سعی کنید در خانه خود از این قبیل کادربندی های جذاب نهایت استفاده را برده و کمی فراتر بروید و کاربری پنجره را افزایش دهید. به هیچ عنوان انجام این کار سخت نمی باشد و می توانید با استفاده از یک گلدان و رنگ آمیزی آن زیباترین قاب را در این قسمت از خانه خود ایجاد کرده و در زیبایی فضا تاثیر گذار باشید.

ایجاد کادر هنری با استفاده از مبل تکی

مبل های تک این امکان را برای شما به وجود می آورد که قابی جذاب را با استفاده از آن ها در خانه خود ایجاد کنید. برای این کار می توانید به آن قسمت از خانه که خالی و بدون استفاده باقی مانده دقت کرده و با استفاده از یک صندلی کوچک و یا مبلی قدیمی و یا حتی پاف های کوتاه کادری هنری و زیبا را به وجود بیاورید. در صورتی که فضا به شما اجازه دهد می توانید از یک کنسول در کنار مبل تکی خود استفاده کرده و فضایی کاربردی را به وجود بیاورید. در صورتی که فضای خانه تان کوچک است می توانید برای ایجاد این کار از کاغذ دیواری استفاده کرده و چند گلدان را به جای مبل های تکی قرار دهید.

ایجاد فضایی زیبا و دو نفره

به جود آوردن فضایی که دو نفره و رمانتیک است می تواند موجب شود تا شما به همراه هر کدام از عزیزان خود لحظاتی را در آنجا سپری کرده و انرژی مثبتی را از فضا دریافت کنید. برای این کار بهتر است از آشپزخانه خارج شوید و میز غذاخوری را برای این کار در نظر نگیرید و فضای دیگری را برای این کار انتخاب کنید. می توانید بالکن و یا راهروی خانه خود را و یا فضای کنار شومینه را برای این کار انتخاب کنید و چند گلدان زیبا را به همراه قاب عکس های خاطره انگیز در آنجا قرار دهید تا زیبایی فضا دو چندان شده و موجب ایجاد فضایی رمانتیک و زیبا شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.