#


صندلی اپن تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

12 فوریه 2018 22 نظر 4369 بازدید

صندلی اپن تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آشپزخانه ای زیبا و مدرن با استفاده از صندلی اپن مناسب

یکی از مهم ترین مواردی که در حال حاضر در آشپزخانه های مختلف دیده می شود و موجب ایجاد دکوراسیونی زیبا می شود صندلی اپن آشپزخانه می باشد که به نام صندلی بار نیز شناخته می شود. زمانی که قصد انتخاب صندلی اپن آشپزخانه دارید باید علاوه بر ابعاد آشپزخانه خود دقت کرده و کلیه استانداردهای لازم را برای انتخاب صندلی مناسب به کار بگیرید اما توجه داشته باشید هنگام انتخاب به جنس و سبک و راحتی و حتی کیفیت آن توجه داشته باشید و مطمئن شوید می تواند با سبک آشچزخانه شما هماهنگی لازم را داشته باشد. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از صندلی های اپن آشپزخانه را معرفی کنیم که می توانید با استفاده از آن ها بهترین انتخاب را داشته و بهترین گزینه را برای خانه خود برگزینید. این صندلی ها می تواند بهترین تناسب را با دکوراسیون داخلی داشته باشند به شرط اینکه در انتخاب آن ها کمی دقت داشته و به سبک دکوراسیون داخلی توجه ویژه ای داشته باشید.

صندلی اپن ساده طرحی خاص و شیک در آشپزخانه

در بازار مبلمان و لوازم خانگی صندلی های اپن دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و در ساخت آن ها از جنس های مختلفی استفاده شده است و اندازه های مختلفی نیز دارند که می توانید با توجه به این موارد گزینه مناسبی را انتخاب کنید. زمانی که قصد انتخاب این مدل از صندلی ها را دارید می توانید با توجه به ارتفاع کانتر و آناتومی بدن خود صندلی های پایه بلند و یا پایه کوتاه آن را انتخاب کرده و خریداری نمائید. اگر به دنبال صندلی با ارتفاع استاندارد هستید بهتر است به ارتفاع کانتر خود توجه داشته باشید. مناسب ترین گزینه برای کانترهایی که دارای ارتفاع90 سانتی متر هستند مدل هایی می باشد که دارای ارتفاع60 تا65 سانتی متر می باشد. البته در بازارهای امروزه مدل های متنوعی وجود دارد که می تواند ارتفاع آن ها را تنظیم کرده و مورد استفاده قرار داد؛ این مدل از صندلی های اپن دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد هستند و در دکوراسیون های مختلفی از آن ها استفاده می شود.

صندلی اپن پایه بلند و ایجاد دکوراسیونی خاص

این مدل از صندلی ها دارای دو نوع هستند که برخی از آن ها دارای جک تنطیم ارتفاع هستند ولی برخی از آن ها بسیار ساده هستند و در طراحی ظاهری آن ها به شکلی عمل شده است که جمع و جور به نظر می رسند. برخی از صندلی های پایه بلند دارای پشتی کوتاهی می باشند که افراد در هنگام تکیه دادن راحت هستند اما برخی از مدل ها نیز هیچ گونه پشتی ندارند و در عین سادگی جذابیت و زیبایی خاصی دارند.

صندلی اپن دارای پشتی راهی برای راحتی در آشپزخانه

در دنیای صندلی های اپن آشپزخانه طرح های متنوع و مختلفی وجود دارد که موجب می شود افراد با توجه به کاربردی که دارند و همچنین توجه به سبک دکوراسیونی که در آشپزخانه وجود دارد مدل مناسبی را انتخاب کرده و در دکوراسیون خانه خود به کار بگیرند. به عنوان مثال صندلی های اپنی که دارای پشتی هستند می توانند به عنوان صندلی ناهارخوری نیز به کار گرفته شوند و مناسب ترین گزینه برای آشپزخانه هایی است که فضای کافی برای غذا خوردن را دارند و می توانند به ارتقای زیبایی و جذابیت این فضا کمک کنند.

صندلی اپن چوبی و ایجاد فضایی مدرن در آشپزخانه

در دکوراسیونی که امروزه به وسیله افراد در طراحی داخلی آشپزخانه ها استفاده می شود صندلی های اپن دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در بین مدل های مختلف صندلی های اپن چوبی که دارای طرح مدرن هستند طرفداران بسیار زیادی دارد. در طراحی برخی از این مدل از صندلی ها آن ها را به صورت تمام چوب طراحی می کنند و در طراحی برخی دیگر از چوب و فلز در کنار یکدیگر استفاده می شود. مدل هایی که در ساخت آن ها چوب و فلز به زیبایی با یکدیگر ادغام شده است بیش از هر مدل دیگری در دکوراسیون های مدرن امروزی به کار برده می شود و می تواند زیبایی خاصی برای آشپزخانه به وجود بیاورند.

اگر در انتخاب صندلی اپن دقت زیادی داشته باشید و آن ها را با توجه به سبک دکوراسیون این فضا انتخاب کنید مسلما می توانید فضایی زیبا و در عین حال راحت را به وجود آورده و کاربردی تر نشان دهید. صندلی نقش بسیار مهمی در آشپزخانه های امروزی بازی می کند و می تواند موجب ایجاد فضایی راحت و زیبا شود و عدم توجه به تناسب ان با دکوراسیون آشپزخانه می تواند موجب ایجاد شلوغی و بهم ریختگی در این فضا شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *