#


استفاده از وسایل ساده برای داشتن حلقه دکوراسیونی دلنشین و ایده آل

20 ژانویه 2018 3 نظر 1871 بازدید

استفاده از وسایل ساده برای داشتن حلقه دکوراسیونی دلنشین و ایده آل

استفاده از وسایل ساده برای داشتن حلقه دکوراسیونی دلنشین و ایده آل

برای اینکه دکوراسیونی ایده آل و دلنشین داشته باشید باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین این موارد شناخته حلقه های اصلی طراحی دکوراسیون می باشد. آگاهی از این حلقه ها به شما کمک می کند تا به کمک ساده ترین روش ها بتوانید دکوراسیونی زیبا را در خانه خود ایجاد کرده و بهترین نتیجه را به دست بیاورید. اگر می خواهید با این حلقه های طراحی دکوراسیون آشنایی پیدا کنید می توانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید و با این نکات آشنایی پیدا کرده و بتوانید در خصوص دکوراسیون خانه خود آن ها را به کار بگیرید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی با استفاده از ساده ترین وسایل

یکی از مواردی که می تواند فضای سرویس بهداشتی خانه شما را زیباتر نشان دهد استفاده از حوله های سفید می باشد. برای اینکه در این فضا بتوانید طرح و جلوه ای زیبا را ایجاد کنید کافی است از گلدانی که به رنگ آبی آسمانی است در کنار گل هایی که به رنگ سبز و کرمی است استفاده نمائید. می توانید از چند شمع زیبا و معطر نیز در این فضا استفاده کرده و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را با ساده ترین موارد تکمیل کرده و زیبایی خاصی را برای آن به وجود بیاورید.

کتابخانه ای ساده و زیبا در خانه

یکی از مواردی که به منظم بودن خانه کمک بسیار زیادی می کنند کتابخانه می باشد که باید به سراغ آن رفته و کلیه مواردی را که در آن وجود دارد نظم و ترتیب داد. در خصوص کتاب هایی که در این قسمت قرار می دهید باید نظم خاصی را در نظر بگیرید تا همیشه مرتب دیده شوند. در خصوص کتاب های قدیمی که در کتابخانه قرار دارد بهتر است جلد آن ها را تعویض نمائید تا زیبایی کتابخانه تان بیشتر به چشم بیاید.

سعی کنید بخش هایی از کتابخانه را خالی بگذارید و به جای اینکه در این قسمت از کتابی استفاده کنید به سراغ لوازم تزئینی و یا قاب عکس ها بروید و یا از شمع های زیبا و معطر در این بخش استفاده کنید و زیبایی کتابخانه خود را بیشتر نشان دهید و دکوراسیونی مدرن و جذاب را به وجود بیاورید.

استفاده از میوه های طبیعی در دکوراسیون داخلی منزل

برای اینکه خانه خود را سرزنده نشان دهید می توانید از میوه هایی که دارای رنگ زیبا و جذاب هستند به مانند لیمو و پرتقال استفاده کرده و آن را در فضای آشپزخانه خود قرار دهید. با این کار می توانید شادابی را در فضای خانه خود منتشر کرده و جلو ای خاص به دکوراسیون منزل خود بدهید. برای اینکه بتوانید تحولی عظیم در خانه خود به وجود بیاورید می توانید از گلدان ها و پارچ هایی که دارای چند گل زیبا و طبیعی است بیشترین استفاده را ببرید. دکوراسیونی که در آن از رنگ های جذاب و زیبا و شاداب استفاده شده است موجب می شود تا افراد از حضور در این فضا احساس رضایت و شادابی داشته باشند و انرژی های موجود در این فضا بسیار بیشتر از دیگر بخش های خانه خواهد بود.

استفاده از رنگ سفید در اتاق خواب

 برای اینکه بتوانید خوابی راحت و آسوده داشته باشید بهتر است از ملحفه ها و روبالشتی هایی که دارای رنگ سفید است و طرح ساده ای دارد استفاده نمائید. در این فضا می توانید از اکسسوری های کوچکی که دارای رنگ های پر مایه است بهره برده و آن ها را در فضای اتاق خواب خود قرار دهید. برای اینکه احساسی غیر قابل وصف داشته باشید می توانید در خصوص رختخواب خود از رنگ سفید استفاده کنید و لذت کافی از آن را ببرید.

استفاده از صنایع دستی در دکوراسیون منزل

در خصوص دکوراسیون مناسب برای خانه خود از صنایع دستی استفاده کنید. این کار را می توانید با تهیه چند سبد که از حصیر یا کنف بافته شده است انجام دهید. این سبدها گزینه ای ایده آل برای قرار دادن وسایل کوچک در آن ها می باشد و می توان آن ها را در قسمت های مختلفی از خانه قرار داد. اتاق نشیمن و یا آشپزخانه و همچنین اتاق کودک چند مکانی است که می توان سبدهای بافته شده را در آن ها قرار داد. البته از این صنایع دستی می توان در قسمت های دیگر منزل نیز استفاده کرد و به خاطر داشت که گزینه ای زیبا و مناسب برای قرار دادن وسایل کوچک می باشد.

استفاده ساده و دسترسی آسان به کلیه وسایل

دکوراسیونی ایده آل است که در آن بتوانید به راحتی به کلیه وسایل دسترسی پیدا کرده و همه چیز در دسترس شما باشد. برای اینکه به ادویه جات دسترسی آسانی داشته باشید بهتر است چند ظرف شیشه ای تهیه کرده و نام هر ادویه ای را با یک برچسب بر روی آن بچسبانید. بهترین مکان برای قرار دادن و نگهداری جاادویه ای کشوی بزرگی است که معمولا در زیر اجاق گازهای رومیزی قرار دارد. با اینکار می توانید به سادگی به کلیه ادویه ها در کمترین زمان دسترسی داشته باشید. چسباندن برچسب بر روی هر شیشه ای موجب می شود تا دچار سردرگمی نشده و همه چیز در جای خود قرار داشته باشد و نظم و ترتیب آشپرخانه دچار آشفتگی نشود.

ایجاد فضایی ساده و شخصی با استفاده از مبل های ساده

هر فردی در خانه خود به فضایی نیاز دارد که با حضور در آن بتواند به آرامش دست پیدا کند. بهترین کار این است که قسمتی از منزل خود را به گونه ای خصوصی چیدمان کنید و مبلمانی را در این قسمت قرار دهید که کمک می کند تا به آرامش دست پیدا کنید. اگل اهل تماشای فضای بیرون از منزل باشید می توانید از یک صندلی راک در کنار پنجره خانه خود استفاده کنید؛ برای افرادی که به مطالعه علاقه مند هستند می توانند از یک مبل راحتی در کنار کتابخانه استفاده کرده و در زمان های تنهایی به مطالعه پرداخته و در فضای خصوصی خود احساس آرامش نمایند.

ایجاد فضایی ساده و به دور از هر گونه شلوغی

زمانی که کلیه مبلمان خانه خود را در کنار یکدیگر قرار دهید در واقعی به نوعی موجب ایجاد سردرگمی و شلوغی بیش از اندازه در محیط خانه خود خواهید شد. سعی کنید در چیدمان وسایل در خانه به نحوی عمل نمائید که هر وسیله ای جای مناسبی برای خود داشته باشد و مبلمان دارای فاصله ای مناسب نسبت به یکدیگر باشند. این کار به وسایل دکوراسیون خانه شما اجازه می دهد تا بهتر دیده شوند و به اصطلاح هر وسیله ای بتواند حرف زده و ابراز وجود نماید.

استفاده از وسایل ساده برای ایجاد پذیرایی شیک و جذاب

در خصوص سالن پذیرایی خود بهتر است از یک رومیزی زیبا برای میز پذیرایی استفاده نمائید. هیچ فرقی ندارد رومیزی شما سبک سنتی داشته باشد و یا اینکه دارای طرحی مدرن و زیبا باشد. تنها چیزی که در این بین اهمیت دارد این است که با استفاده از ساده ترین وسایل پذیرایی خانه خود را به زیباترین شکل تزئین کنید و اتاق پذیرایی خود را بسیار شیک و مجلل درست کنید و بتوانید در این فضا از میهمانان خود پذیرایی نمائید.

استفاده از تقارن در چیدمان برخی از وسایل

در طراحی دکوراسیون استفاده از تقارن توصیه نمی شود اما گاهی بد نیست در خصوص برقراری تعادل و ایجاد فضایی آرامش بخش از چند وسیله به صورت قرینه در فضای مورد نظر استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید بر روی میز غذاخوری از دو عدد شمعدان استفاده کرده و یا دو عدد آباژور را در کنار تخت خواب خود قرار دهید و به این ترتیب قرینه ای زیبا را در اتاق خواب خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *