#


وسایل دکوراتیو چوبی جلوه گر دکوراسیونی جذاب و خیره کننده

13 ژانویه 2018 بدون نظر 3697 بازدید

وسایل دکوراتیو چوبی جلوه گر دکوراسیونی جذاب و خیره کننده

وسایل دکوراتیو چوبی جلوه گر دکوراسیونی جذاب و خیره کننده

یکی از برترین و بهترین مواردی که می توان از آن در دکوراسیون داخلی منازل استفاده کرد چوب و وسایل چوبی می باشد که موجب می شوند افراد احساس خوب و نابی را به دست بیاورند. در دکوراسیونی که از وسایل چوبی استفاده شده است دکوراسیون داخلی بسیار با طراوت بوده و نشانی از طبیعت در خانه شما می باشد.

استفاده از وسایل چوبی در منزل موجب می شود افراد در این فضا احساس گرما و نشاط و انرژی داشته باشند و دکوراسیون منزل آن ها جذابیت خاصی را به دست خواهد آورد. این مساله می تواند دکوراسیون ایده آلی را برای شما به وجود بیاورد که با دیگر طراحی ها تفاوت دارد و متمایز از دکوراسیون موجود در اطراف تان دیده می شود. اگر می خواهید از وسایل چوبی در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید بهتر است این مطلب را دنبال کنید تا شما را با ایده هایی در خصوص استفاده از این وسایل چوبی بیشتر آشنا کنیم.

تنوع در انواع وسایل چوبی

چوب ها دارای تنوع بسیاری هستند و می توان آن ها را به شکل های مختلفی دسته بندی کرده و در خانه خود به اشکال کوناگونی مورد استفاده قرار داد. می توان چوب ها را به عنوان کفپوشی زیبا برای خانه نشان داد و یا از آن ها به عنوان مبلمانی راحتی استفاده کرد و خانه ای زیبا با استفاده از مبلمان چوبی داشت. یکی دیگر از روش هایی که می توان از چوب در دکوراسیون داخلی استفاده کرد این است که آن ها را به عنوان وسایل دکوری در فضای خانه قرار داد. می توانید وسایل دکوری چوبی را در قسمت های مختلفی قرار دهید و اطمینان داشته باشید که جذابیتی خاص را برای خانه خود ایجاد خواهید کرد.

استفاده از گلدان های چوبی

مسلما زمانی که گیاهان خود را درون گلدانی از جنس چوب قرار دهید رشد آن بیشتر خواهد بود چرا که درون ظرفی از جنس خودش قرار گرفته و می تواند هماهنگی بیشتری با آن داشته باشد. ترجیحا به جای استفاده از گلدان های پلاستیکی آن هایی را انتخاب کنید که از چوب طبیعی شاخته شده اند و می توانند گیاهان شما را زیباتر نشان دهند.

استفاده از میز چوبی در دکوراسیون داخلی

در خصوص اکثر فضاهای خالی خانه خود می توانید به سراغ میزهای چوبی که داری قفسه نیز هستند بروید و در هر بخشی که تمایل داشتید آن ها را قرار دهید. خوبی این میزهای چوبی این است که می توانید آن ها را به سادگی جابجا کرده و متناسب با دکوراسیونی که در نظر دارید در محل مناسبی قرار دهید و زمانی هم که از طرح دکوراسیون خود خسته شدید و خواستید جای آن را عوض کنید می توانید میز را به راحتی به دکوراسیون جدید منتقل کنید. تطابق بالای میزهای چوبی با بیشتر دکوراسیون ها موجب شده نسبت به دیگر میزها تمایز فوق العاده ای داشته باشند و بتوان آن ها را در دکوراسیون های مختلفی به کار گرفت.

به کار گیری میزهای چوبی پایه دار در دکوراسیون داخلی منازل

افرادی که در خصوص میز مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه خود علاقه دارند از مدل های پایه دار استفاده نمایند می توانند از طرح های خلاقانه ای که در بازار وجود دارد استفاده کنند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به این قبیل میزها علاقه دارند می توانید از تنه درخت که تراش نخورده و زیبایی خاص خود را دارد استفاده کرده و آن را به عنوان سطح میز قرار دهید. این میز مسلما طرح زیباتری نسبت به مدل های صیقل داده به نظر می رسد و می تواند گزینه ای بسیار خوب و عالی برای دکوراسیون خانه تان به شمار بیاید.

استفاده از چوب به عنوان قفسه

یکی دیگر از دکوراتیو چوبی قفسه هایی هستند که می توانید در فضای داخلی خانه خود وارد کرده و به عنوان یک وسیله چوبی دکوراتیو مورد استفاده قرار دهید. نا گفته نماند این قفسه ها به عنوان یک وسیله تزئینی به کار می روند و مسلما نمی توان وسایل زیادی را در آن ها جای داد. زیبایی این قفسه ها به شکلی است که می توانید بدون قرار دادن وسیله ای در آن به عنوان یک وسیله دکوراتیو چوبی مورد استفاده قرار دهید و زیبایی خاصی را وارد دکوراسیون داخلی تان نمائید.

به کار گیری حباب لامپ چوبی

یکی دیگر از مواردی که می تواند از چوب باشد حباب لامپ است که با طرح چوبی خود می توانددکوراسیون جذاب تری را برای شما به وجود بیاورد. حباب های چوبی این قابلیت را دارند که با دیگر وسایل دکوراسیون هماهنگ شوند و به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون انتخاب شوند. افرادی که علاقه ای به حباب های چوبی ندارند می توانند از آویزهای چوبی استفاده کرده و با آویختن چند لامپ از آن طرحی خلاقانه و زیبا را به وجود بیاورند.

شمعدان های چوبی دکوراتیو

یکی دیگر از وسایل تزئینی چوبی شمعدان هایی است که از چوب تنه درخت ایجاد شده اند و می توانند زیبایی خیره کننده ای را به دکوراسیون داخلی منزل تان وارد نمایند. شاید در نظر اول فکر کنید این مدل از شمعدانی دیگر کاربرد خوبی نخواهد داشت اما در واقع این مساله موجب می شود تا نسبت به دیگر شمعدان ها متمایز جلوه کند و کاربردی تر از آن ها نیز باشد. لوازم و وسایلی که  در دکوراسیون منزل خود به کار می بری زمانی می توانند خاص و ویژه باشند که دارای فرمی غیر عادی باشند.

استفاده از قاب های چوبی در دکوراسیون منزل

یکی دیگر از کاربردهای لوازم چوبی این است که به عنوان تابلویی ساده و طبیعی به کار گرفته شوند. می توانید به جای استفاده از تابلوهایی که به طور معمول در همه جا دیده می شوند از تابلوهای ساده ای که از چوب طبیعی ساخته شده اند مدل مناسبی را انتخاب کرده و بر روی دیوار منزل خود بیاویزید.

استفاده از چوب برای ساخت جاکلیدی

یکی دیگر از کاربردهای لوازم دکواتیو چوبی استفاده از ان ها به عنوان جاکلیدی می باشد. می توانید جاکلیدی های زیبایی را با دست خود ساخته و مانع ازگم شدن کلیدهایتان شوید. البته از چوب می توانید استفاده های بیشتری کرده و آن ها را به شکل قفسه ای برای قرار دادن نامه ها و قبض ها کرد.

ایجاد طاقچه تزئنی با استفاده از چوب طبیعی

می توانید از چوب هایی که شکل ظاهری و طبیعی خود را حفظ کرده اند استفاده کرده و طاقچه هایی معلق را بسازید و چند نمونه وسیله دکوری چوبی را که وزن سبکی دارند بر روی ان قرار دهید و دکوراسیونی خلاقانه و زیبا را برای خانه خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *