#


خانه ای جذاب با مبل های تخت خواب شو

مبل
5 نوامبر 2017 بدون نظر 2857 بازدید

خانه ای جذاب با مبل های تخت خواب شو

خانه ای جذاب با مبل های تخت خواب شو

اصولا در خانه های کوچک که محدودیت فضا وجود دارد نمی توان مبلمان را به صورت دلخواه قرار داد و یا گاهی افراد مجبور هستند از قرار دادن تخت خواب در خانه اجتناب کنند. طراحانی که امروزه در کار دکوراسیون منازل دارای تخصص و مهارت هستند تلاش زیادی از خود نشان داده و مبل هایی را طراحی کرده اند که در آن واحد می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

دراین مطلب قصد داریم چند نمونه از مبلمانی که می تواند به عنوان تخت خواب هم کاربرد داشته باشد را معرفی کنیم که با در نظر گرفتن آن ها می توانید در خانه های کوچک خود نیز از مبل و تخت خواب در کنار هم استفاده نمائید. این مبلمان علاوه بر کاربردی که دارند می توانند به شما کمک کنند تا دکوراسیون زیبایی را برای خانه خود داشته باشید و بتوانید چیدمان مناسبی را در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا چند مدل از این مبلمان زیبا و پر کاربرد را به شما معرفی کنیم.

مبل

مبل

مبلمان عریض

دسته از مبل های تخت خواب شو هستند که نسبت به مبل های دیگر عرض بیشتری داشته و می توان از آن ها به عنوان تخت خواب هم استفاده کرد. اگر بخواهید این مبلمان را باز کرده و به سرویس خواب تبدیل کنید باید از قسمت جلوی مبل درست از قسمتی که کوسن ها قرار داده شده اند آن را باز کنید. این مبل ها از انواع معمولی این مبلمان به شمار می روند که می تواند در آن واحد دو نقش را برای شما اجرا کند. در طول روز می توانید از آن به عنوان مبل برای نشستن استفاده کنید و در هنگام شب آن را تبدیل به تخت خوابی خوب و راحت کنید.

مبلمان کشویی

کاناپه هایی که در قسمت زیرین آن ها تعدادی کشو تعبیه شده به عنوان مدل دیگری از مبلمان تخت خواب شو شناخته می شوند که در داخل کشوهای آن تشک و قسمت تخت خواب قرار گرفته است. زمانی که بخواهید از این کاناپه ها به عنوان تخت خواب استفاده کنید کافی است کشوهای آن را بیرون بکشید تا به سادگی تبدیل به یک تخت خواب نرم شود. در طول روز هم که قصد جمع کردن آن را دارید می توانید به سادگی این کشوها را به داخل هل داده و دوباره شکل کاناپه را به آن بدهید.

مبل

مبل

مبلمان اهرم دار

دسته ای از مبلمان هستند که پشتی آن ها قابلیت آن را دارد که به صورت یک تخت خواب دربیاید. زمانی که بخواهید پشتی این مبل ها را به شکل تخت خواب دربیاورید باید پایه هایی  را که در زیر آن ها قرار دارد و به شکل پایه ای برای این مبلمان به شمار می رود بیرون کشیده و پس از آن پشتی را بر روی آن قرار دهید. این مبلمان به عنوان دسته مبلمان تخت خواب شوی مدرن شناخته می شوند و کارایی بالایی نیز دارا می باشند.

مبل

مبل

مبلمان تاشوی مجزا

گروهی از مبلمان هستند که می توان قسمت های مختلف آن را به صورت جداگانه باز و بسته کرد.  این مبلمان تخت خواب شود بسیار منعطف هستند و مقابلیت این را دارند که در قسمت های مختلف خانه جای بگیرند. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این مبلمان فضای زیادی را لازم دارند و ممکن است در خانه تان جای بیشتری را اشغال نمایند و موجب شوند چیدمان مبلمان خوب به نظر نرسد. می توانید هر کدام از قسمت های این مبل ها را که دوست دارید باز کرده و به عنوان تخت خواب از آن استفاده نمائید.

کاناپه های عمیق

برخی از کاناپه ها هستند که عمق آن ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر می باشد. از این کاناپه ها می توانید به عنوان یک تخت خواب نرم و راحت هم استفاده نمائید. برای اینکه بتوانید عمق مناسبی به این کاناپه بدهید کافی است از چند کوسن زیبا بر روی آن استفاده کنید. خواهید دید که عمق زیاد آن به چشم نیامده و به زیباترین حالت ممکن قرار گرفته اند.

در خصوص کاناپه هایی که پشتی ندارند باید بگوئیم می توانید آن ها را در مقابل یکی از دیوارهای خانه قرار داده و از کوسن و ملحفه های زیبا بر روی آن استفاده کنید. استفاده از کوسن ها باعث می شود که کاناپه شما برای نشستن یک مورد مناسب بوده و در مواقعی که میهمان در منزل دارید به عنوان تخت خواب راحتی به کار برود. علاوه براین موارد در دکوراسیون جذاب خانه شما نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

مبل

مبل

انواع متنوع مبلمان تاشو

امروزه با توجه به شرایط زندگی و خانه های آپارتمانی افراد نیاز مند کاناپه ها و مبلمانی هستند که بتوانند آن ها را به صورت دوگانه استفاده نمایند از این رو طراحان در طراحی این سبک از مبلمان خلاقیت بسیاری به خرج داده اند. برخی از این مبلمان دارای قسمت های تاشویی هستند که در زیر قسمت نشیمن گاه آن ها تعبیه شده است اما برخی دیکر در قسمت پشتی خود دارای بخش تاشو هستند که هرکدام با توجه به علاقه و پسند کاربر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. می توانید با توجه به فضای خانه خود مورد مناسبی را انتخاب کرده و در جایگاه مناسبی آن ها را قرار دهید و متناسب با فضای خانه خود در انتخاب اندازه این کاناپه ها هم دقت داشته باشید.

مبل

مبل

گاهی طراحان با کمی بیشتر خلاقیت می توانند طرح های منحصر بفردی را ارائه دهند. برخی از مبلمان تاشو به گونه ای طراحی شده اند که به جای صفحه تاشوی کامل تنها بخشی از آن بریده شده و به جای آن از چند لوله دورانی استفاده شده است. استفاده از این لوله ها باعث شده این مدل از مبلمان تاشو ظاهر جذاب تری پیدا کرده و در بین سایر مبل های تخت خواب شو بیشتر به چشم خواهند آمد و ظاهر زیباتر و مدرن تری نسبت به مبلمان دیگر می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *