#


دکوراسیون جذاب و ایده آل برای اتاق خواب عروس داشته باشید

اتاق خواب
19 اکتبر 2017 بدون نظر 2211 بازدید

دکوراسیون جذاب و ایده آل برای اتاق خواب عروس داشته باشید

دکوراسیون جذاب و ایده آل برای اتاق خواب عروس داشته باشید

تمام عروس خانم های جوان علاقه دارند اتاق خواب خود را برای شروع یک زندگی رمانتیک و عاشقانه به صورت جذابی چیدمان کنند. در چیدمان یک اتاق خواب زیبا باید از سبک های مدرن و کلاسیک در کنار یکدیگر استفاده کرد. در این ترکیب باید جای هر کدام از مبلمان را به درستی مشخص کرده و ترجیحا از تزئیناتی استفاده کنید که طرح های ساده و زیبایی دارند. برای یک چیدمان خوب باید تاثیر نورپردازی را هم در نظر گرفت و از این مقوله به صورت حرفه ای استفاده کرد.

ـ برای دکوراسیون اتاق خوابی که مخصوص عروس در نظر گرفته می شود بهتر است از وسایلی که دارای رنگبندی روشنی هستند استفاده کنید. چرا که به کارگیری این رنگ باعث می شود اتاق خواب شما لوکس و زیباتر به نظر برسد.

ـ گاهی سبک های کلاسیک هم می توانند زیبایی چشمگیری را به اتاق خواب شما بدهند پس عروس خانم های جوان توجه داشته باشند اگر از میان سبک های مدرن موردی نظرشان را جلب نکرده می توانند وسایل مدرن خود را به سبک کلاسیک چیدمان کنند. به این ترتیب اتاق خواب شما ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک خواهد بود. البته باید در چیدمان خود دقت داشته باشید تا سبک کلاسیک خود را نمایان تر کند در اینصورت است که خواهید دید در عصر جدید هم می توان این سبک را به زیبایی نشان داد.

اتاق خواب

اتاق خواب

ـ در خصوص سقف اتاق خواب می توانید از طرح هایی که در تزئینات آن از ظرافت بسیاری استفاده شده کمک بگیرید و به وسیله آن جذابیت و زیبایی اتاق خواب خود را بیشتر کنید. چرا که داشتن یک سقف باشکوه در اتاق خواب تاثیر زیادی در جذابیت آن نیز خواهد داشت.

ـ در دکوراسیون اتاق خواب عروس می توانید از یک تلویزیون نیز کمک گرفته و روبروی تخت محل مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. بودن تلویزیون یکی از مهمترین گزینه هایی است که در چیدمان اتاق خواب عروس باید مدنظر قرار داده شود.

ـ به کار بردن جزئیا و تزئینات ریز می تواند تاثیری بزرگ در فضای خانه داشته باشد. می توانید این تزئینات را در طراحی درب اتاق خواب هم استفاده کرده و یک فضای لوکس و زیبا را که سبکی کلاسیک نیز دارد به کار بگیرید. تمام این جزئیات ظریف باعث می شود شما به چیدمانی ایده آل در اتاق خواب خود برسید.

ـ عروس خانوم هایی که به رنگ های کرم و قهوه ای علاقه دارند می توانند از این هارمونی رنگ در تزئین اتاق خواب عروس استفاده کرده و فضایی زیبا و جذاب را به وجود بیاورند.

ـ در خصوص اتاق خواب هایی که بزرگ هستند می توانید از یک شومینه به همراه دو مبل استفاده کنید. این کار باعث می شود فضای گرم و دلچسبی رد خصوص اتاق عروس و داماد به وجود بیاید.

ـ در مورد اتاق خواب عروس یک مورد مهم دیگر نیز وجود دارد که آنهم استفاده از یک آینه قدی عمودی است. قرار گیری این مدل از آینه باعث می شود فضای زیباتری در مورد اتاق خواب عروس به وجود بیایدو آینه یکی از اساسی ترین مواردی است که در چیدمان این اتاق خواب باید در نظر گرفته شود.

ـ در مورد طراحی اتاق خواب عروس می توانید ریسک کرده و از رنگ های قهوه ای و طلایی و کرمی در کنار هم استفاده کنید البته به یاد داشته باشید ترکیب این رنگ ها باید به صورتی باشد که با یکدیگر هماهنگی کامل داشته باشند نه اینکه موجب از بین رفتن جلوه اتاق نیز بشوند.

ـ در تزئین اتاق خواب عروس مورد دیگری که می تواند فضای آن را جلوهگر تر نشان دهد استفاده از یک لوستر بزرگ و بلوری می باشد. می توانید طرح زیبایی از این لوستر ها را برای اتاق خواب عروس به کار برده و جذابیتی که به اتاق می بخشد را شاهد باشید.

اتاق خواب

اتاق خواب

رنگ استفاده شده در اتاق خواب عروس

برای اینکه بتوانید به فضایی رمانتیک و زیبا دست یابید علاوه بر مبلمان باید به رنگی هم که در فضای داخلی اتاق به کار رفته توجه کافی داشته باشید. انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب عروس تاثیر بسیار زیادی در جذابیت فضا خواهد داشت.

ـ استفاده از رنگ نارنجی درخشان

به کار بردن این رنگ باعث می شود فضایی رمانتیک و جذاب داشته باشید. در کشور انگلستان یک تحقیقاتی انجام شد که نتیجه آن نشان می داد بسیاری از افراد تمایل ندارند در فضای اتاق خواب از رنگ های منتخب کاراملی استفاده کنند. برخی از افراد عقیده دارند رنگ کاراملی بیشتر به قهوه ای می زند و این رنگ را برای اتاق خود مناسب نمی دانند به همین دلیل بهتر است رنگ نارنجی را که کمی درخشش هم دارد به جای رنگ کاراملی رد دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس استفاده کنند.

ـ به کارگیری رنگ بنفش به عنوان رنگ مناسب دیوار

گروهی از رنگ ها همچون آلویی و بنفش را به عنوان رنگ های اغواگر می شناسند. با استفاده از این رنگ ها می توانید حس آرامش و راحتی را در فضای اتاق خواب پراکنده سازید. در مورد استفاده از تن های تیره تر این رنگ ها بهتر است کمی رنگ روشن که با رنگ وسایل و مبلمان کمی تضاد دارد استفاده کنید تا به این طریق بتوانید حس لطافت بیشتری را به وجود آورده و از تاریک شدن بیش از حد اتاق خواب جلوگیری کنید.

اتاق خواب

اتاق خواب

ـ استفاده از رنگ آبی تیره

در خصوص اتاق خواب رنگ های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای جذابیت بیشتر به سراغ آن ها نیز بروید. رنگ های آبی تیره یکی از همین رنگ ها می باشد که باعث می شود فضای اتاق خواب صمیمی دیده شود البته این رنگ اغلب برای مناطقی که آب و هوای گرمی دارند مناسب تر می باشد.

ـ رنگ کله غازی در اتاق خواب عروس

رنگ کله غای در واقع ادغام شده دو رنگ سبز و آبی می باشد که باعث می شود گرمای غیرمنتظره و ایده آلی برای اتاق خواب به وجود بیاید. ترجیحا سعی کنید تمام دیوارهای اتاق را با این رنگ نپوشانید و تنها به بخشی اکتفا کرده و آن قسمت را مرکز عطف اتاق قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *