#


کاشی های رنگی در دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل با کاشی
14 فوریه 2017 بدون نظر 2233 بازدید

کاشی های رنگی در دکوراسیون منزل

استفاده از کاشی های رنگی در دکوراسیون منزل(یک مورد خاص)

دنیای هر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است.این کاشی ها پر از طرح و رنگ هستند و زمانی که شما شروع به قدردانی و توجه به این طرح ها و رنگ ها و امکاناتی که کاشی های سنتی و مدرن در اختیار شما قرار می دهند بکنید جهان از حالت سیاه و سفید به حالت رنگی تغییر می کند.

طرح های کاشی

طرح ها و نقش های کاشی های سنتی مدیترانه ای یک فرم هنری فوق العاده هستند:پیچیده رنگارنگ و متقارن و طراحی های مدرن که از نمونه های طبیعی الهام گرفته شده و در آن ها از رنگ ها و طرح های سنتی استفاده می کنند و آن ها را در قالبی جدید به کار می گیرند. و باید بدانیم که کاشی ها فقط مخصوص حمام و کفپوش ها نیستند بلکه از آن ها در طراحی دکوراسیون منزل و دیوارها نیمکت ها و حتی شومینه ها می توان استفاده کرد.علاوه براین در اتاق نشیمن پاسیو ها و اتاق خواب ها می توان از آن ها بهره گرفت.

طرح سنتی اسپانیا

کاشی های سنتی اسپانیایی که روزگاری در کف به کار گرفته می شدند اکنون در دیوار یک آشپزخانه مدرن استفاده شده اند.آن ها بدون این که حس و حال معاصرفضا را از بین ببرند رنگ ها و نقش های فوق العاده زیبایی به این فضا اضافه کرده اند.استفاده از این کاشی ها جزو ویژگی های یک آشپزخانه معاصر و امروزی هستند.استفاده از کاشی جزو ویژگی های یک آشپزخانه معاصر و امروزی است.

استفاده از راه پله هایی خاص با طراحی هایی منحصربه فرد که پیشانی آن ها با کاشی هایی که دارای طرح های متنوع و خاص کاشی شده اند شیوه ای جذاب و متفاوت برای اضافه کردن رنگ و طرح به خانه است.

فرش پهن کردن هم قوانینی دارد.معمولا در آب و هوای خشک و گرم مانند جنوب اسپانیا آفریقای شمالی و مکزیک همیشه از قالیچه های زیبا استفاده نمی شود.به جای استفاده از یک قالیچه معمولی از قالیچه ای با طرح های کاشی استفاده شود.استفاده از کاشی های طرح دار در فضای پیرامونی شومینه به این فضا حس و حالی روستایی داده است.

استفاده از کاشیهای پرطرح و نقش یک گرایش مدرن است.اگر دوست دارید غالب فضای آشپزخانه شما سنتی باشد اما حس و حالی فانتزی نیز در آن وجود داشته باشد بهتر است قسمت اندکی از فضا را به کاشی هایی اختصاص دهید که دارای طرح هایی روشن با رنگ هایی برجسته هستند. در پایان لازم می دانیم ایده های هرچند ساده را برای تغییرات مثبت در یک آپارتمان کوچک و نقلی بیان کنیم امید که مورد پسند شما قرار گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *