#


اتاق خواب خود را اصولی دکوراسیون کنید

اتاق خواب
28 سپتامبر 2017 بدون نظر 1349 بازدید

اتاق خواب خود را اصولی دکوراسیون کنید

اتاق خواب خود را اصولی دکوراسیون کنید

واضح است که برای معنا بخشیدن به هر فضایی باید از مبلمان مناسبی استفاده کرد و هر فضایی به خاطر نیازی که دارد باید به وسیله مبلمان مناسبی تزئین شود. اگر مبلمانی که برای فضاهای گوناگون استفاده می کنید ودر طراحی آن مکان تاثیر عمده ای دارند به طور صحیح برگزیده نشوند ممکن است به جای اینکه کارآمد باشند موجب شوند که انجام کارهای روزانهشما با مشکلات بسیاری روبه رو شود.

اصلی ترین نماد در دکوراسیون بهینه اتاق خواب

همه می دانید که یکی از اصلی ترین مواردی که موجب دکوراسیون صحیح و دلچسب اتاق خواب می شود اما به هیچ وجه نمی خواهیم بگوئیم که تخت تنها چیزی است که در دکوراسیون یک اتاق خواب تاثیر دارد. سایر وسایل موجود دراتاق همچون پاتختی ها لزومی ندارد که حتما مشابه تخت باشد. می توانید طرحی که از لحاظ رنگی بتواند تخت خوابتان را کامل کنید برگزینید. با انجام این کار شما می توانید

به یک تخت خواب و فضای خوابی دلخواه دست پیدا کنید. تلاش کنید وسایلی که برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده می کنید به نحوی با دیگر لوازم داخل اتاق هماهنگ باشد به این ترتیب باعث می شوید هر کدام ازوسایل که به عنوان دکور به کاررفته اند جلوه خاصی داشته باشند.

اتاق خواب

اتاق خواب

قرار دادن انباری در زیر تخت

اگر فضای منزلتان کم است و نمی توانید از وسایل زیادی استفاده کنید می توانید در خرید وسایل خلاقیت به خرج داده و به سراغ چیزهایی بروید که کاربرد بیشتری دارند.به عنوان مثال می توانید از تخت خواب هایی که در قسمت زیرین دارای چند کشوی بزرگ هستند استفاده کرده و بسیاری از وسایل خود را در درون آن ها جای دهید.

استفاده از اینگونه تخت خواب ها در اتاق خواب کودک نیز پیشنهادی است که می توانیم برای شما داشته باشیم.همانطور که می دانید کودکان در اتناق خود وسایل زیادی دارند که نمی توان برای هر کدام از آن ها یک فضای جدا در نظر گرفت. استفاده از این سبک تخت ها در اتاق کودک در نظم دهی به وسایل آنها کمک کننده خواهد بود.

تصویری جذاب از اتاق خواب با تخت های تمام پارچه

زمانی که از تخت های تمام پارچه برای اتاق خواب استفاده می کنید در اصل یک نمای زیبا و لطیف برای خود پدید می آورید. اگر قصد دارید برای فرزند خود اتاقی را طراحی کنید حتما از پارچه ها در دکوراسیون آن بهره بگیرید. به کار بردن پارچه در تمام اتاق کودک می تواند از آسیب رسیدن به کودک شما ممانعت به عمل آورد.
کار گذاشتن تخت خواب هایی که تمام پارچه هستند می تواند به خاطر لطافت ونرمی که دارند حس بسیار خوب و آرام بخشی به کودکان شما القا کنند.

در اتاق هایی که مساحت کمی دارند از تختخواب های تاج کوتاه استفاده کنید

برای اینکه بتوانید اتاق خوابی با فضای کافی داشته باشید پیش از هر چیزی باید بدانید که قصد دارید تخت در کجا قرار بگیرد.اگر می خواهید تخت خواب را زیر پنجره های رنگی بکذارید بهتر است تخت هایی را که تاج کوتاه دارند انتخاب کنید.

در نظر گرفتن ارتفاع تخت خواب

زمانی که تختی را برای خود درنظر می گیرید باید در وهله اول ارتفاع آن را در نظر داشته باشید. تخت هایی که ارتفاع زیادی دارند باعث می شوند فضای داخلی اتاق خوابتان کوچکتر از همیشه دیده شود و این مسئله در طراحی دکوراسیون اتاق تاثیر گذار خواهد بود.
زمانی که بخواهید بر روی تخت نشسته و لباسی بپوشید احتمال دارد پاهای شما آویزان باشد و این برای شما آزار دهنده خواهد بود. پس به خاطر داشته باشید توجه به ارتفاع تخت یکی از مهم ترین نکات در دکوراسیون اتاق خواب بشمار می رود.

اتاق خواب

اتاق خواب

از اثر بخشی رنگ ها غافل نشوید

رنگ ها در زیبایی تخت خواب تاثیر بسزایی دارد البته هماهنگی تخت با کل اجزای اتاق نیز اهمیت دارد. برای ایجاد یک فضای دلچسب در اتاق خواب بهتر است دور تختهایی که از رنگ های بسیاری در آن ها استفاده شده خط بکشید. زمانی که تخت هایی با رنگ های شلوغ و زیاد داشته باشید مطمئنا فضای اتاق هیچ حس آرامش بخشی برای شما نخواهد دداشت بنابراین به اهمیتی که رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب دارند توجه ویژه ای داشته باشید.

استفاده از روکش های جذاب در دکوراسیون اتاق خواب

همواره در انتخاب تخت خواب به سراغ آن هایی بروید که دارای بدنه ای ساده هستند واز روکش ها و ملحفه هایی که دارای رنگ های شاد هستند برای روح بخشیدن به رنگ خنثی ای که تخت تان دارد استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از کوسن هایی که طرح های جذابی دارند بر فضای ساده تخت خود تاثیر مثبتی گذاشته و پس از گذشت مدت زمانی تحولی در دکوراسیون اتاق خوابتان به وجود آورید. روتختی هایی که دارای طرح های شاد هستند و ترجیحا تصویری از یک منظره را نشان می دهند می توانند گزینه مناسبی برای زیبایی بخشیدن به تخت خواب باشند و علاوه بر آن می توانند تاثیرات مثبتی در روحیه شما داشته و انرژی های مثبت را به سمت شما جذب کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *