#


دکوراسیون خلاقانه منزل با وسایل دور ریختنی

دکوراسیون خلاقانه
27 سپتامبر 2017 بدون نظر 8150 بازدید

دکوراسیون خلاقانه منزل با وسایل دور ریختنی

خانه خود را با وسایل بازیافتی  تزئین کنید

دور ریختن وسایل اضافی همیشه یکی از ذهن مشغولی های خانم ها بوده است. برخی از خانم ها بیشتر مواقع این وسایل اضافه را دور میریزند اما دراین بین افرادی نیز هستند که از این دورریختنی ها بهترین استفاده ها را کرده و با ذوق وهنری که دارند خانه خود را با آن مجددا تزئین می کنند.

امروز قصد داریم چند ایده جالب را برای شما بیان کنیم تا با ایده گرفتن از آن ها شما نیز بتوانید با وسایلی که گمان می کنید اضافی هستند برای خانه و اتاق خود یک وسیله تزئینی زیبا درست کنید. شما برای تزئین خانه می توانید از وسایلی که متضاد دیگر وسایل است استفاده کنید.برای اینکه بتوانید از وسایل دورریختنی شیک ترین و زیباترین لوازم را بسازید باید از خود خلاقیت نشان دهید.

وسایل بی مصرف و تولید چراغ خواب با آن

افرادی که کمی ذوق هنری داشته باشند می توانند از لیوان ها و شیشه ای بی مصرفی که در خانه دارند نهایت استفاده را برده و به وسیله آن ها جاشمعی و حتی چراغ خواب درست کنند. تکه پارچه های بی مصرفی هم که برای دورریختن کنار گذاشته شده می تواند گزینه خوبی برای درست کردن چراغ خواب باشد به شرط آنکه کمی خلاقیت به خرج دهید و اگر از نتیجه کار واهمه دارید ترس خود را کنار گذاشته و ریسک کنید. مطمئنا نتیجه به دست آمده خیلی زیباتر از وضعیت قبلی لوازم بازیافتی خواهد بود. شما می توانید از لیوان های پایه دار استفاده کرده و شمع ها را درون آن کار بگذارید.در درون هر لیوان هم می توانید کمی گل خشکیده بریزید تا اطراف شمع را بگیرد. سنگ ریزه های تزئینی هم می تواند به زیبا تر شدن کار شما کمک کند.

دکوراسیون خلاقانه

دکوراسیون خلاقانه

به کار بردن وسایل دورریختنی در تزئین دیوار

یکی دیگر از راههای زیباتر کردن خانه این است که دیوار ها را کمی تزئین کنید. برای اینکه بتوانید دیوار خانه و یا اتاق خواب خود را طرحی جدید بدهید نیازی نیست به سراغ طراحی های پر هزینه بروید شما می توانید این کار را به وسیله تکه چوب هایی که بی مصرف هستند ویا باکس هایی که دیگر به کار نمی آیند انجام دهید و با نصب آن ها به دیوار باعث ایجاد یک طرح جدید و جذاب در خانه شوید.
شما می توانید با وسایلی که دیگر به درد نمی خورند و قصد دارید آن ها را دور بیندازید تابلوهایی زیبا درست کرده و بر دیوار نصب کنید.این تابلو ها علاوه بر زیبایی که به دیوار می دهند هنر دست و حاصل سلیقه وخلاقیت شما نیز خواهند بود.
با تکه های چوب وقرار دادن آنها به صورت افقی عمودی در کنار یکدیگر می توانید یک طرح جدید از قفسه را در خانه خود ایجاد کنید و علاوه بر زیبایی یک فضای مناسب برای قرار دادن لوازم دکوری و جدید هم به وجود خواهید آورد.

تزئین خانه به وسیله طناب های دورریختنی

شما اگر کمی خلاقیت از خود نشان دهید می توانید به سادگی با استفاده از طناب های کنفی که در خانه دارید و دیگر مورداستفاده شما نیستند یک پادری زیبا بسازید. ابتدا یک نقطه مرکزی را در نظر بگیرید و پس از آن شروع کنید و طناب را با دقت و ظرافت به دور نقطه شروع بپیچید و این کار را تا انتها انجام دهید. زمانی که طناب تمام شد کار را برگردانید و از قسمت پشت به صورت عمودی چسب چوب بزنید و سپس یک دایره با فوم یا قموا دربیاورید که اندازه پادری باشد و به پشت کار بچسبانید. زمانی که کار تان خشک شد می توانید در قسمت های مختلفی از خانه این پادری ها را انداخته و از حاصل کار خود لذت ببرید.

علاوه بر پادری می توانید از طنابهای کنفی نازک تری که در اختیار دارید و شیشه های مربا که دیگر استفاده نمی شوند کمک گرفته و با چسباندن این طناب ها به دورتادور شیشه مربا آن را به یک گلدان زیبا تبدیل کنید. می توانید در سایز های مختلفی این گلدان ها را تهیه کرده و بر روی میز کنار مبل هایتان قرار دهید تاهم هنر خود را به نمایش گذاشته باشید و هم اینکه جلوهو جذابیتی تازه به خانه خود بدهید.

دکوراسیون خلاقانه

دکوراسیون خلاقانه

استفاده از وسایل دور ریختنی در آشپزخانه

آشپزخانه از جمله مکان هایی است که در آن نیز می توان از وسایل دور ریختنی نهایت استفاده را کرد. شما می توانید با کمی طراحی بر روی شیشه های مربای بلا استفاده از آن ها ظرف هایی زیبا برای حبوبات خود بسازید. استفاده کردن از شیشه های بزرگتر و ایجاد طراحی های مدرن بر روی آن ها می تواند گلدان های زیبایی را برای شما به وجود بیاورد. شیشه های آبلیمو و تکه کاغذهای رنگی نیز در کنار یکدیگر می تواند ایده جالبی برای تهیه گلدان باشد. علاوه بر تمام این ها شما می توانید با در کنار هم قرار دادن تکه پارچه های رنگی بی مصرف برای قابلمه های خود کاور های زیبای چهل تیکه ای بدوزید و در فضای آشپزخانه قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *