#


نکات مهم دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام
14 فوریه 2017 بدون نظر 3963 بازدید

نکات مهم دکوراسیون حمام

نکات مهم برای طراحی یک حمام زیبا

استفاده از کاشی و سرامیک یکی از بهترین راه ها برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی است.این مواد بسیار کاربردی و مناسب هستند زیرا در برابر رطوبت مقاوم و دارای انعطاف پذیری زیادی هستند.هنگام طراحی حمام شما با استفاده از آن ها می توانید به ظاهری واقعا منحصر به فرد دست یابید.در این مطلب حمام هایی را به شما نشان می دهیم که در طراحی آن ها از کاشی و سرامیک استفاده شده است.

کاشی و سرامیک

در طراحی دکوراسیون انتخاب نوع کاشی و سرامیک و نوع شیرها و سایر لوازم جانبی اجزای اصلی را تشکیل می دهند در قدم بعد باید به این نکته توجه نماییم که حمام مورد انتظار ما چه ویژگی ها و ساختاری دارد.

وان

برای حمامهایی با مساحت بزرگ استفاده از وان توصیه می شود و در حمامهای درون اتاق خواب ایده استفاده از درب شیشه ای می تواند ایده مناسبی باشد.لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجملی و گران قیمت بودن آن نیست.برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسبی برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند.

دوش

نکته مهم و تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون حمامها استفاده از فضای کافی برای دوش گرفتن و نور مناسب در حمام است. نیز می توانید مانند هرفضای دیگری در خانه از سبک مورد علاقه تان پیروی کنید مثلا  بالا با الوارهای چوبی در سقف آن به سبک روستیک طراحی شده است.

طراحی مدرن

طراحی مدرن و مناسب برای حمام می تواند دکوراسیون حمام شما را به محیطی سرشار از انرژی و روشنی تبدیل نماید تا لحظاتی خوش در هنگام نظافت داشته باشید.در هنگام تهیه وان حمام لازم است چند نکته کوچک را رعایت نمایید تا پس از تهیه وان دچار مشکل نشوید.

از جمله این نکات می توان به قابلیت شستشوی آسان برای وان آن اشاره کرد اجسام جرم گیر که به راحتی آلودگی آن ها را تمیز نمی شود به هیچ عنوان برای وان  مناسب نیستند همچنین بهتر است جنس وان  لغزنده نباشد تا دچار لغزش پا و سانحه  نگردید.از دیگر نکاتی که در انتخاب مدل وان  باید رعایت نمایید انتخاب ابعاد وان به اندازه حمام شماست تا مسیر حرکت در حمام باز باقی بماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *