#


خلاقیت در قلب خانه

خلاقیت در قلب خانه - ایده های رنگ اتاق نشیمن
11 سپتامبر 2017 بدون نظر 1561 بازدید

خلاقیت در قلب خانه

ایده های رنگ اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یکی از فضاهای عمومی در خانه شما است. این جایی است که مهمانها را دعوت می کنید و در آنجا می توانید شخصیت خود را به دوستان و خانواده نشان دهید. آیا شما ترجیح می دهید یک محل پر جنب و جوش یا آرامش بخش تر و ملایم تر داشته باشید، اتاق نشیمن شما باید به همان اندازه منحصر به فرد باشد.

یک راه ساده برای تزریق شخصیت بیشتر به اتاق نشیمن شما با یک پوشش ساده رنگ است. رنگ یک محیط بسیار مهم است و می تواند برای طراحی کلی بدون بودجه بسیار کارساز باشد. از ایده های طراحی اتاق نشیمن الهام گرفته و آن را به یکی از مهم ترین اتاق های خانه خود را تبدیل کنید.

دیوار کلاسیک اضافه کنید

خلاقیت در قلب خانه - ایده های رنگ اتاق نشیمن

اگر دوست دارید با یک سایه شاد باشید که در مورد تمام چهار دیوار استفاده می شود، دیوار کلاسیک یکی از بهترین ایده های رنگ اتاق نشیمن برای تزریق رنگ و ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق شما است. بهترین دیوارهای لهستانی یک ویژگی معماری را برجسته می کند یا مجموعه ای از آثار هنری را به خوبی مورد توجه قرار می دهد. به خاطر داشته باشید که دیوار کلاسیک لازم نیست که به یک رنگ محدود شود: خطوط راه بسیار خوبی برای اتصال چند رنگ در پالت تزئینی خود هستند.
 

ایجاد کنتراست با سقف

خلاقیت در قلب خانه - ایده های رنگ اتاق نشیمن
سقف یک سطح است که اغلب نادیده گرفته می شود. با اضافه کردن یک سری لامپ های کوچک رنگی می توانید یک کنتراست بصری جالب با دیوارهای خود ایجاد کنید و فضای بیشتری را پویا کنید. این اثر می تواند ظریف باشد اگر شما یک سایه خنثی را انتخاب کرده یا می توانید یک اتاق سفید را با رنگی پررنگ روشن کنید. اگر سقف کم داشته باشید، انتخاب یک سایه خنک مانند آبی و یا پررنگ تر خوب است بنابراین شما فکر میکنید اتاق بزرگتر است.
 

کف را رنگ کنید

خلاقیت در قلب خانه - ایده های رنگ اتاق نشیمن
نقاشی های طبقه می تواند دنیایی از امکانات طراحی را باز کند، به ویژه اگر رنگ نقاشی یا رنگ آمیزی یک طبقه بتونی را انتخاب کنید. برای سادگی مدرن، یک رنگ تیره روشن سفید به خوبی ظاهر می شود. شما همچنین می توانید کاشی شطرنجی سنتی با دو رنگ رنگ متضاد داشته باشید. کف های بتونی به ویژه با یک پوشش  فوق العاده شفاف که نور را به فضای باز نشان می دهد، براق می شود. بتنی نیز می تواند برای طرحی ظریف تر رنگ آمیزی شود که شبیه سازی سنگ یا سنگ مرمر برای ظاهر طبیعی تر است.
 

ایجاد طرح

خلاقیت در قلب خانه - ایده های رنگ اتاق نشیمن
برای یک نگاه جالب تر، هر یک از این ایده های رنگ را با استفاده از طرحی دیگر سفارشی کنید. تکنیک های سنتی مانند سنگ مرمر برای ایجاد یک رنگ با بیش از یک رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. اگر چه تکنیک های نقاشی رنگ آمیزی می تواند کار را به کارشناسی ارشد وا گذارد، کارشناسان می تواند از برس و غلطک های تخصصی برای رسیدن به هدف در زمان کمتری استفاده کنند. اضافه کردن طرح به دیوارها و یا سقف می تواند اتاق نشیمن شما را لوکس تر کند، به ویژه اگر این تکنیک را به یک دیوار لهستانی محدود کنید و از یک پالت خنثی استفاده کنید و تنها با یک درجه خوب از کنتراست بین سایه ها برای حفظ ظریف بودن استفاده کنید.
 

ایجاد یک طرخ سفارشی

خلاقیت در قلب خانه - ایده های رنگ اتاق نشیمن
یکی از پرطرفدارترین ایده های رنگ اتاق نشیمن، ایجاد یک طرح یک دست است. نقاشی دیواری می تواند یک طرح کوچک یا یک شاهکار بزرگ و کامل باشد. یک طرح تک رنگ را انتخاب کنید یا رنگین کمان را در فضای خود پرتاب کنید در اینجا هیچ قواعدی وجود ندارد. برای ترکیب رنگ اتاق خود و شخصیت خانواده خود برای زیبایی اتاق نشیمن  می توانید از یک هنرمند مورد علاقه خود تقلید کنید.
برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *