#


دکوراسیون جذاب اتاق کودک

دکوراسیون جذاب اتاق کودک
30 آگوست 2017 بدون نظر 1233 بازدید

دکوراسیون جذاب اتاق کودک

اتاق های جذاب کودک

شاید عجیب باشد رنگ تیره به عنوان یک رنگ مخصوص برای اتاق کودکان استفاده شود! اما امروزه این اتفاق افتاده است و خیلی هم باعث جذاب شدن میشود. اگر رنگ اتاق خاکستری باشد و آنرا صحیح دکوراسیون بندی کنید یک جلوه ی زیبا و جذابی به اتاق خواهد داد.

اتاق کودک و رنگ خاکستری و طوسی

شما اکثرا برای اتاق کودک خود از رنگ های صورتی یا آبی استفاده میکنید.اتاق های صورتی مخصوص کودکان دختر و اتاق های ابی مخصوص پسران،ولی اتاق های خاکستری بسیار جذاب هستند و با اضافه کردن بعضی رنگ ها به اتاق باعث جذابیت فوق العاده ایی خواهند شد پس سعی کنید برای ایجاد حس مثبت و تنوع در دکوراسیون داخلی به خصوص اتاق خواب فرزندتان از این رنگ استفاده کنید.
به عبارتی اگر شما اتاق را با رنگ خاکستری رنگ امیزی کنید ،از بسیاری رنگ دیگر میتوانید برای جلوه بیشتر استفاده کنید. اگر شما به روانشناسی رنگ ها اعتقاد داشته باشید با مراجعه به این مرجع میبینید که رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ پایه شناخته شده است
ترکیب رنگ خاکستری با رنگ آبی بسیار جذاب خواهد بود و باعث آرامش خواهد شد.ترکیب رنگ خاکستری با رنگ زرد جلوه ایی زیبا و مدرن بودن را به اتاق میدهد.طبق عکسهای پایین مطلب که ترکیب رنگ خاکستری با رنگ هایی چون سیاه و سفید بسیار زیبا و چشم گیر خواهد شد و باعث ایجاد ارامش خواهد شد .
برای تهیه رنگ دلخواه خود می توانید به فروشگاه های اطراف خود مراجعه کنید.شما می توانید از رنگ های روشن وتیره، گرم یا سد و هر رنگی که طبق سلیقه شما میباشد انتخاب کنید تا جلوه خاصی را به اتاق خود بدهید.

 تصاویر اتاق خواب های جذاب کودک:

 

 

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *