#


گران ترین خانه جای گرفته در سیلیکون ولی

30 دسامبر 2017 2 نظر 1927 بازدید

گران ترین خانه جای گرفته در سیلیکون ولی

گران ترین خانه جای گرفته در سیلیکون ولی

در سرتاسر جهان خانه های زیبایی وجود دارد که در ساخت آن ها طراحی فوق العاده ای به کار رفته است و به عنوان یکی از جذاب ترین و ارزشمند ترین خانه های جهان شناخته می شوند. کشور آمریکا پنج خانه گران بها و باازش دارد که سه تا از این خانه های ارزشمند در اطراف سیلیکون ولی قرار گرفته اند.

سیلیکون ولی به عنوان محلی شناخته می شود که کمپانی های عظیم فناوری پول بسیار زیادی را خرج می کنند؛ گاهی رقم این پول های خرج شده بیشتر از پولی است که بابت عمارت های لوکس و زیبا پرداخت می شود.

با وجود تمام این ها در نزدیکی محلی که کمپانی های گوگل و فیسبوک قرار گرفته اند خانه ای تاریخی وجود دارد که موجب شده تا خریداران با حیرت بسیاری به آن توجه کنند.

آدرسی که افراد را به این خانه گران قیمت می رساند پورتولا1550 در شهر وودساید کالیفرنیا است که برای فروش آن در ماه جولای قیمتی بالغ بر48 میلیون دلار تعیین شده است. این ملک با ارزش یک بار دیگر هم در سال2008 میلادی فروخته شده بود اما هم اکنون قیمت آن700 درصد افزایش داشته است.

مالک اصلی و نخستین این خانه فردی به نام آدلاید کرکبراید نام داشته که یکی از افراد ثروتمند آمریکایی شناخته می شده است. متراژ ملک این خانه هفت هزار هکتار زمین است که دریاچه ای به صورت کاملا اختصاصی در آن قرار دارد و خریداران می توانند چند اصطبل اسب را در این زمین مشاهده نمایند.

ملکی که در حال حاضر وجود دارد به عنوان یکی از گران قیمت ترین املاک سیلیکون ولی شناخته می شود و افراد بسیاری تمایل به خرید آن داشته اند. این خانه دارای ویژگی های مثبت بسیاری است که موجب شده به عنوان یک خانه ارزشمند شناخته شود و مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد که در ادامه آن ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

وودساید یکی از شهرهای کشور آمریکا است که حالتی نیمه روستایی دارد و به وسیله سیلیکون ولی در بر گرفته شده است. سیلیکون ولی محلی است که افراد بسیاری که در زمینه تکنولوژی فعالیت داشته اند همچون استیو جابز و یا ماسایوشی سان که به عنوان بنیان گذار کمپانی سافت بانک است سال های زیادی را در این شهر زندگی کرده اند. اگر شما بتوانید هشتاد و چهار میلیون دلار پول برای خود جمع آوری نمائید این امکان برای شما ایجاد می شود که با افراد بسیاری که در جهان فناوری فعالیت داشته اند همسایه شوید.

در سال2008 میلادی دلال املاکی که نامی از او برده نشده است این ملک ارزشمند را به قیمت6.1 میلیون دلار خریداری کرده است و پس از آن نیز افراد بسیاری در این خانه زندگی کرده اند و از بودن در خانه ای با طراحی زیبا و دکوراسیونی فوق العاده نهایت لذت را برده اند.

زمانی که رکود اقتصادی به نهایت خود رسیده بود و افراد دیگری از خانواده باقی نمانده بودند که در این خانه زندگی کنند در سال2008 این خانه گران قیمت با قیمت بسیار پائینی به یک دلال املاک فروخته شد.

در طراحی این ملک از عمارت هایی که در حومه شهرهای فرانسه قرار دارد الهام گرفته شده است و ملک دارای هفت هکتار زمین سبز می باشد. کل اتاق های این خانه دارای پنجره های بزرگی هستند که موجب شده اند نور طبیعی به زیباترین و کامل ترین شکل وارد اتاق ها شود.

پانصد و هشتاد و پنج متر مربع از فضای این خانه را به حمام ها و تخت خواب ها اختصاص داده اند که بزرگی فضای داخلی خانه را به زیبایی نشان می دهد.

در طراحی آشپزخانه این خانه گران بها از دو بخش استفاده شده است که یک بخش مخصوص نشیمن بوده و بخش دیگر آن نیز مخصوص سرو غذا برای زمان هایی است که تعدا میهمانان بسیار زیاد می باشد. شاید برخی در نگاه اول این خانه را پر از زرق و برق دانسته و عنوان بی روح را برای آن برشمارند ولی به طور حتم فردی که حاضر است48 میلیون دلار بایت این خانه پول پرداخت کند می تواند هزینه های زیادی نیز برای نوسازی آن خرج کند و از آن یک خانه بسیار لوکس و مدرن بسازد.

اتاق خواب بزرگ

افرادی که در ابتدا صاحب این خانه زیبا بودند برای اینکه بتوانند خانه ای رویایی داشته باشند تا جایی که می توانستند پول خرج کردند و دراین راه از هیچ موردی دریغ نکردند. اگر وارد این خانه شوید و به اتاق خواب اصلی آن بروید بزرگی بسیار آن به همراه سقف طاقدار آن موجب می شود تا چشمان شما خیره این همه زیبایی شود. از سوی دیگر درهای فرانسوی موجود در اتاق خواب اصلی که در انتها به بالکن خصوصی می رسد نیز یکی دیگر از زیبایی های منحصر بفرد این خانه لوکس به شمار می رود.

حمام

زیبایی این خانه به قدری زیاد است که شاید نتوان تمام آن ها را برشمرد اما در خصوص حمام های این خانه زیبا باید عنوان کنیم در بین تمام حمام هایی که موجود است یکی از حمام ها بسیار بزرگ بوده و به عنوان حمام اصلی شناخته می شود.

کمد دیواری موجود در اتاق ها

در هر کدام از اتاق های این خانه زیبا کمد هایی قرار داده شده است که بسیار بزرگ می باشند و می توان آپارتمان های استودیویی که اندازه کوچکی دارند را به راحتی درون آن ها قرار داد. می توان به زیبایی از این کمد ها استفاده کرد و مطمئناً با وجود آن ها دیگر هیچ کمبود جایی دیده نخواهد شد.

در فضای باز این ملک استخری وجود دارد که تمام افراد خانواده می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند و یا در داخل آب دریاچه ای که مخصوص این خانه است به شنا بپردازند. علاوه بر این موارد اصطبل هایی نیز در این ملک قرار دارد که علاقه مندان به اسب می توانند تعداد چهارده اسب را در آن قرار دهند؛ البته نا گفته نماند شرایط این اصطبل ها در حال حاضر چندان مناسب نیست اما با کمی هزینه کردن و نوآوری می توان از آن به عنوان یک گاراژ وسیع استفاده کرد.

بهتر است برای حضور در این ملک زیبا به میهمانی دادن نیز پرداخته و نهایت استفاده از فضاهای این ملک را داشته باشید. علاقه مندان به پارتی و میهمانی می توانند از آشپزخانه ای که در فضای بیرونی تعبیه شده و میز دسته جمعی و شومینه کنار آن استفاده لازم را ببرند و میهمانی های خود را در این محیط برگزار نمایند.

باغ های اطراف

در این ملک بزرگ چند باغ خصوصی وجود دارد که محیطی بسیار ارامش بخش هستند و می توانند راحتی و ارامش را برای افراد به ارمغان بیاورند. موقعیت قرار گیری این ملک که در نزدیکی دفتر مرکزی کمپانی های گوگل، فیسبوک و بسیاری از کمپانی های سرمایه گذاری موجب شده به عنوان یک خانه گران قیمت شناخته شود و در حال حاضر قیمت48 میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شود.

 اقامتگاه اصلی این ملک در مرکزیت آن قرار دارد که با وجود دیدنی های زیبای آن به هیچ عنوان قابل دید نمی باشد و صاحبانی که به تازگی این ملک را خریداری نمایند می توانند فضای آن را چندین متر مربع دیگر نیز افزایش دهند.

شاید خریدار بعدی این ملک یکی از افراد فعال در تکنولوژی باشد که مسلما چهل و هشت میلیون دلار را برای خود رقمی ناچیز به شمار خواهد آورد. هر فردی که صاحب جدید این خانه زیبا شود می تواند دکوراسیون آن را تغییر داده و طرحی زیبا و مدرن را برای آن ایجاد کند و از زندگی کردن در چنین خانه ای نهایت لذت را ببرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *