#


کالای حصیری و ایجاد دکوراسیونی خلاقانه

2 ژوئن 2018 بدون نظر 2399 بازدید

کالای حصیری و ایجاد دکوراسیونی خلاقانه

استفاده از کالای حصیری در خلق دکوراسیون منزل

هنر حصیر بافی قدمت زیادی دارد و در مناطقی که برگ درختان خرما، ساقه ی گندم، ترکه و نی وجود دارد، صنایع حصیر بافی توسط دستان هنرمند مردمانش ساخته می شوند زیرا مواد نام برده جزء مواد اولیه ی حصیر بافی می باشند و این هنرمندان به زیبایی از عناصر موجود در طبیعت بهره می برند. در هنرهای روستیک که در آن سادگی زندگی روستاییان به نمایش گذاشته میشود، استفاده از صنایع دستی خود روستاییان اهمیت ویژه ای دارد. لوازم حصیری، از گلدان گرفته تا مبل و میز تلویزیون یک انتخاب زیبا و ویژه ای در هنر روستیک می باشند.

مبلمانی از جنس حصیر

مبلمان منزل تقریبا بیش از هر کالای دیگری در معرض نمایش است. در هنگام انتخاب مبل باید بدانید که میخواهید طراحی دکوراسیون خود را به چه سبکی انجام دهید. اگر خواهان سبک روستایی و سنتی هستید، مبل حصیری کمک خوبی به شما میکند زیرا نمایانگر این سبک است.

انتخاب گلدان حصیری !

زمانیکه برای خرید گلدان به بازار می روید، با مدل های زیادی روبرو خواهید شد، اما اگر بخواهید یک طرح خاص و زیبای متناسب با سبک روستیک را انتخاب کنید ما به شما گلدانهای حصیری را پیشنهاد میکنیم، این گلدان ها به دلیل رنگ و طرحشان طراحی منزل شما را خاص و زیباتر میکند. از اهمیت انتخاب های کوچک در دکوراسیونتان غافل نشوید.

میز حصیری جلوی مبل!

از آنجایی که پذیرایی و نشیمن خانه بیشتر درمعرض دید هستند، مهمترین مکان برای طراحی دکوراسیون می باشند. در نشیمن و پذیرایی، مبل ها یکی از اجزای اصلی در طراحی دکوراسیون به شمار می آیند، بنابراین در انتخاب میزی که در جلوی مبل قرار می دهید باید دقت بیشتری کنید تا با رنگ و طرح مبل هماهنگ باشد. از آنجایی که چوب و حصیر عناصر طبیعی هستند، با بیشتر سبک ها سازگاری دارند.

سبدهایی از جنس حصیر!

سبدهای حصیری فقط به عنوان یک سبد استفاده نمی شوند بلکه بخاطر ظاهری که دارند تزیینی هم هستند و به عنوان دکور قابل استفاده می باشند.

کاربرد پرده های حصیری!

در طراحی دکوراسیون روستیک یا طراحی به سبک روستایی و حتی مدرنیته می توان براساس ایده آل ذهنیتان و هماهنگی با سایر اجزا از پرده های حصیری استفاده کنید و باید دقت کنید که پرده ای که انتخاب میکنید با ترکیبات رنگ فضایتان متضاد نباشد. میزان نوری که از پرده های حصیری عبور میکند بسته به نوع بافت آن متغیر است، در هنگام انتخاب خود میزان نوری که میخواهید از پرده حصیری عبور کند را مدنظر خود قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *