#


کافی شاپ دل انگیز با دکوراسیونی مدرن داشته باشید

کافی شاپ
14 اکتبر 2017 بدون نظر 3085 بازدید

کافی شاپ دل انگیز با دکوراسیونی مدرن داشته باشید

کافی شاپ دل انگیز با دکوراسیونی مدرن داشته باشید

کافی شاپ از جمله مکان هایی که افراد برای استراحت و قهوه خوردن و مطالعه کتاب و کارهای روزمره دیگر به آنجا مراجعه کرده و ساعاتی را سپری می کنند. اما باید به خاطر داشته باشید تنها کیفیت غذا و نوع پذیرایی نیست که موجب می شود شما یک کافی شاپ را به عنوان پاتوق برای خود انتخاب کنید. عوامل دیگری همچون طراحی ویژه و المان های خاص و ایده های نورپردازی و دکوراسیون آن موجب می شود آن محل را به عنوان اولین انتخاب خود برگزینند.

برای داشتن یک کافی شاپ شیک باید نکات بسیاری اعم از نورپردازی صحیح و چیدمان درست مبلمان و سرویس دهی مناسب و موارد دیگری را در نظر بگیرید تا افرادی که به کافی شاپ شما مراجعه می کنند بتوانند در فضایی آرامش بخش ساعاتی را سپری کرده و به عنوان یک جای دنج و راحت و مدرن کافی شاپ شما را انتخاب کنند.
امروز تصمیم گرفته ایم چند ایده جالب را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید در دکوراسیون کافی شاپ خود از آن ها استفاده لازم را بکنید.

استفاده از فرش های اصیل در طراحی دکوراسیون

با توجه به اینکه در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که از فرش در طراحی داخلی یک کافی شاپ استفاده شود ولی شما می توانید خلاف جهت سنت حاکم حرکت کرده و از فرش در دکوراسیون کافی شاپ خود استفاده کنید. به کار بردن یک فرش ایرانی اصیل که رنگ های گرم و زیبا دارد و پهن کردن آن در یک قسمت دنج از کافی شاپ باعث می شود مشتریان شما سوپرایز شده و کافی شاپ شما را متفاوت از مکان های دیگر معرفی می کند.

به کار بردن فرش در دکوراسیون باعث می شود شما یه ایده جذاب و متفاوت را به مشتریان خود ارائه دهید که مطمئنا با ذوق و علاقه از آن استقبال خواهند کرد و این ایده جدید و نو برای آنها جذابیت خواهد داشت.

کافی شاپ

کافی شاپ

به کار گیری سبکی متفاوت در مورد نشیمن ها

در مورد نشیمن های صندلی و مبلی که در کافی شاپ خود به کار برده اید بهتر است از یک سری کوسن و بالشتک استفاده کنید که به مشتری اجازه دهد راحت تر بنشیند. با انجام این کار خواهید دید که مستریان زمان بیشتری را در کافی شاپ شما خواهند گذراند بدون اینکه خسته شده و یا احساس ناراحتی داشته باشند. این کار علاوه بر راحتی مشتری باعث سود اقتصادی خود شما نیز خواهد شد.

ایجاد طرحی خلاقانه در نورپردازی کافی شاپ

کافی شاپ محلی است که نه باید دارای نور خیلی زیادی باشد و نه اینکه در تاریکی مطلق فرو رفته باشد. می توانید از چراغ هایی که به شکل لوازم مورد استفاده در کافی شاپ هستند برای ایجاد یک نورپردازی خلاقانه استفاده کرده و محیطی زیبا و پر از جذابیت را برای حضور مشتریان خود بسازید.

البته خودتان هم با کمی حوصله و دقت می توانید طرح های مدرنی به عنوان چراغ برای کافی شاپ خود ساخته و از آنها در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. این طرح ها می تواند کمی فانتزی باشد و افرادی را که به کافی شاپ می آیند ذوق زده کند.

به کار گیری از آویزهای سقفی در دکوراسیون داخلی

سعی کنید از آویزهای جذاب در دکوراسیون داخلی کافی شاپ خود استفاده کرده و موجب تحسین مشتریان واقع شوید. برای انجام این کار می توانید از وسایلی که در کافی شاپ برای پذیرای استفاده می کنید طرحی را برای آویزان کردن از سقف برگزیده و نمای کافی شاپ تان را جذاب تر نشان دهید. به عنوان مثال می توانید از قهوه جوش های دست دومی که در بازار وجود دارد چند تا تهیه کرده و پس از رنگ کردن از سقف کافی شاپ خود بیاویزید. با این کار می توانید به مشتریان خود نشان دهید که وارد محیطی جذاب و متفاوت شده اند.

به کار بردن وسایل دکوری چشمگیر در دکوراسیون داخلی

همواره به خاطر داشته باشید یک وسیله دکوری شاخص را برای طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ خود استفاده کنید تا زمانی که مشتریان می خواهند کافی شاپ شما را به خاطر بیاورند آن نماد شاخص قبل از هرچیز دیگری در ذهن شان تداعی شود.
هرچیزی که بتواند بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون داخلی کافی شاپ شما داشته باشد همچون لوستر بزرگ و زیبا و یا یک تابلو گرانبها و ارزشمند ویا هر چیز دیگری می تواند به عنوان یک نماد شاخص از کافی شاپ شما به حساب آمده و دکوراسیون آن را جذابیت ببخشد.

کافی شاپ

کافی شاپ

ایجاد فضایی جذاب برای قرار دادن ماگ ها

برای اینکه بتوانید ما ها را در فضای آشپزخانه خود قرار داده و یک طرح جدید هم برای خود داشته باشید می توانید به سراغ شاخه های خشکیده درخت رفته و آن ها را به شکل یک در خت بر روی دیوار قرار دهید. این کار علاوه بر ایجاد یک طرح زیبا و تکرار نشدنی باعث می شود ماگ های خود را به راحتی در آن قرار دهید. این شاخه های خشکیده می تواند یک المان جذاب برای کافی شاپ شما شناخته شود و بهترین جایگاه برای ماگ هایی خواهد بود که قصد فروش آن ها را دارید.

ابداع یک منوی متفاوت

تمام تلاش خود را به کار ببرید تا تمام مواردی که در دکوراسیون داخلی کافی شاپ استفاده می کنید به صورت خلاقانه طراحی شده باشند.سعی کنید این خلاقیت را در کوچک ترین موارد استفاده شده در طراحی داخلی نشان دهید. می توانید از یک کاغذ کاهی که به شکل رول درآمده استفاده کرده و آنرا بر روی دیوار نصب کنید و با آزاد گذاشتن قسمتی از آن به عنوان منو در اختیار مشتریان قرار دهید. این کار علاوه بر ذهن خلاقی که از شمانشان می دهد باعث می شود کافی شاپ شما به عنوان یک محل دنج و زیبا با ایده های خلاقانه مشتریان بسیاری را پیدا کند که تمایل دارند ساعاتی از روز خود را در کافی شاپ شما سپری کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *