#


کاغذ دیواری ؛ ایده ای مناسب برای تزئین سقف منزل

تزئین سقف
4 نوامبر 2017 بدون نظر 4587 بازدید

کاغذ دیواری ؛ ایده ای مناسب برای تزئین سقف منزل

کاغذ دیواری ؛ ایده ای مناسب برای تزئین سقف منزل

سقف هر خانه ای یکی از مهمترین المان هایی است که در آن خانه دیده می شود و می تواند باعث زیباتر و بزرگ تر دیده شدن فضای هر خانه ای شود. اگر رنگ و طرح مناسبی برای سقف خانه خود انتخاب کنید بی شک تاثیری شگفت آور را در فضای خانه خود به وجود خواهید آورد.

یکی از روش هایی که سال های متمادی است در خصوص تزئین سقف هر خانه ای به کار می رود رنگ کردن آن و ایجاد گچبری بر روی سقف است اما امروز قصد داریم یک روش دیگر را به شما معرفی کنیم که به عنوان یک روش اصولی و مدرن برای جذابیت بخشیدن به پنجمین دیوار خانه ها به شمار می رود. کاغذ های سقفی روشی مدرن و زیبا برای دکوراسیون سقف هر منزلی شناخته می شود که اگر اصولی و به وسیله متخصصان این حرفه انجام شود تاثیر فوق العاده ای را از خود نشان خواهد داد.

آشنایی با کاغذ سقفی

کاغذ های سقفی در واقع جنس ضخیم تر و مرغوب تر کاغذ دیواری ها هستند که برای نصب بر روی سقف خانه ها طراحی شده اند. از ویژگی های مثبت کاغذ های سقفی این است که بدون بو می باشند و در برابر عوامل محیطی همچون صدا و گرما و حتی رطوبت به عنوان یک عایق مناسب به کار می رود. اگر به دنبال یک راه حل ایده آل هستید تا بتوانید جایگزین رنگ و گچبری سقف نمائید می توانید از کاغذهای سقفی به عنوان یک طرح زیبا استفاده کنید. در خصوص سقف نشیمن خانه خود می توانید از کاغذهای سقفی که رنگ آن ها سفید گچی است استفاده نمایید. این کاغذها دارای نقش های برجسته ای هستند که باعث می شود بهترین گزینه به جای استفاده از گچبری های پرهزینه و پردردسر به شمار می رود.

تزئین سقف

تزئین سقف

مناسب ترین فضا برای استفاده از کاغذ سقفی

در خصوص فضای مناسب سقف برای استفاده از کاغذ سقفی باید به ابعادی که در فضای داخلی منزل تان وجود دارد از آن استفاده کنید.در قسمت های پیش آمده سقف خانه می توانید از کاغذ دیواری هایی که هماهنگی زیادی با رنگ دیوارها دارد استفاده نموده و یا بخش های معماری به کار رفته در سقف را با کاغذ سقفی همرنگ با رنگ دیوارها نمایان تر کنید. سعی کنید در هر فضایی از کاغذهای سقفی استفاده نکرده و جایگاه مناسبی را برای نصب آن ها انتخاب نمائید. البته بهتر است از متخصصین این حوزه نیز کمک بگیرید تا بتوانید بهترین کاغذ سقفی را به شکل فوق العاده ای بر روی سقف خانه خود نصب کنید.

استفاده از کاغذ سقفی در دکوراسیون اتاق کودک

اتاق کودک یکی از فضاهایی است که بیشترین درخواست را برای نصب کاغذ دیواری سقفی در پی دارد. در این فضا می توان با دست باز از کاغذهای سقفی برای دکوراسیون اتاق استفاده کرد. هنگام انتخاب کاغذ دیواری سقفی برای اتاق کودک باید توجه داشته باشید که رنگ آن با دیگر المان ها و وسایلی که در اتاق وجود دارد هماهنگی کامل را داشته باشد. اگر رنگی که انتخاب می کنید با فضای داخلی منزل شما هماهنگ باشد می توانید از سقف برای نشان دادن نقطه مرکزی دکوراسیون خانه خود استفاده نمائید. البته در اتاق کودک باید طرح های شاد و انرژی بخشی را در خصوص کاغذ دیواری استفاده کرد که رعایت این مورد در کاغذ سقفی هم حائز اهمیت است ، پس به انتخاب کاغذ سقفی صحیح در اتاق کودک خود توجه کافی داشته باشید.

استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای سقف

برای اینکه بتوانید کاغذ سقفی مناسبی را برای قسمت های مختلفی از خانه خود انتخاب کنید بهتر است نخست ابعاد فضای داخلی خانه را در نظر بگیرید. در خصوص خانه های کوچکی که سقف کوتاهی نیز دارند بهترین گزینه انتخاب کاغذ دیواری هایی است که رنگ ملایمی داشته و در عین حال از طرح های ساده ای برخوردارند. خطوط افقی که در برخی از کاغذ های سقفی به کار رفته در بزرگ تر نشان دادن فضایداخلی خانه های کوچک تاثیر بسیار شگرفی دارد. اگر خانه شما بزرگ بوده و سقف آن نیز بلند می باشد بهتر است از کاغذ سقفی هایی که رنگ های قوی تری نسب به مدل های دیگر دارند استفاده کنید. در خصوص این کاغذ دیواری ها می توانید آن هایی را که طرح شلوغی دارد را انتخاب نمائید البته در مورد این کاغذ دیواری های سقفی هم دقت داشته باشید که با دکوراسیون داخلی خانه شما تناسب کامل را داشته باشد.

تزئین سقف

تزئین سقف

طرز صحیح نصب کاغذ دیواری سقفی

نصب کاغذ سقفی مانند نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار می باشد و به طور کلی بسیار ساده تر از رنگ آمیزی می توانید آن ها را بر روی سقف نصب کنید. برای نصب کاغذهای سقفی شما هیچ نیازی ندارید تا اسباب و وسایل داخلی خانه خود را جابجا کنید بلکه با وجود هر وسیله ای در جای خود و با کمترین کثیفی و دردسر می توانید کار خود را انجام دهید. افرادی که برای انجام این کار تردید دارند باید در نظر داشته باشند که این کار می تواند ایده ای شیک و جذاب در دکوراسیون منزل بوده و باعث خواهد شد خانه شما متفاوت تر از دیگر خانه ها دیده شود. البته اگر در انجام این کار می توانید از افراد متخصصی که در کار نصب کاغذ دیواری تبحر دارند کمک گرفته و کاغذ دیواری را بر روی سقف هر قسمت از خانه خود که تمایل دارید نصب کنید و موجب جذابیت آن گردید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *