#


چیدمان مدرن برای سالن زیبایی

سالن زیبایی
18 اکتبر 2017 بدون نظر 3065 بازدید

چیدمان مدرن برای سالن زیبایی

چیدمان مدرن برای سالن زیبایی

در خصوص سالن های زیبایی باید از دو تقسیم بندی برای فضای آن استفاده کنیم؛ بخش اول قسمتی که برای مدیریت و در واقع گرفتن نوبت به کار می رود و بخش دوم قسمتی که کارهای مربوط به زیبایی در آنجا انجام می شود.
فردی که یک سالن زیبایی دارد برای جلب مشتری کارهای بسیاری در مورد دکوراسیون محیط کار خود انجام می دهد و برای رسیدن ب هدف خود هزینه های زیادی نیز پرداخت می کند. برای رسیدن به این هدف دانستن چند نکته که به زیبایی سالن شما کمک کند خالی از لطف نخواهد بود.

افرادی که می خواهند برای آرایشگاه جدید خود دکور مناسبی انتخاب کنند و یا از دکوراسیون قبلی آن خسته شده اند می توانند بات خواندن این مقاله ایده های جذابی را پیدا کنند. یکی از قسمت های مهمی که در هر سالن زیبایی وجود دارد قسمتی است که در آنجا امور مربوط به اصلاح و میکاپ و آرایش صورت می پذیرد. در واقع یک سری آینه و صندلی در این مکان قرار دارد که با ایده هایی مختلف می توان این فضاها را که دارای وسائل یکسانی در تمام آرایشگاه ها هستندتغییر داد.
پیش از انجام هرکاری باید لیستی از مواردی که مورد نیاز است برای آرایشگاه تهیه کرده و به مسائل دیگر هم توجه داشته باشید که این مسائل مهم عبارتنداز:

سالن زیبایی

سالن زیبایی

توجه به اندازه و فضای آرایشگاه

هنگامی که می خواهید کمد و وسایل دیگری برای سالن زیبایی خود تهیه نمائید بهتر است پیش از هرچیزی اندازه فضا را درنظر بگیرید. اگر وسائل زیبایی هم انتخاب کنید ولی فضای کافی نداشته باشید به هیچ عنوان نخواهید توانست دکوراسیون چشمگیری را نشان دهید. علاوه بر این باعث خواهید شد فضای آرایشگاه شما بسیار درهم و شلخته به نظر برسد که خود این موضوع می تواند مشتری ها را زا شما دور کند.

ایجاد فضای حرفه ای برای مانیکور

برای اینکه بتوانید در سالن خود کارهای مربوط به مانیکور و پدیکور را به راحتی انجام دهید باید صندلی و نیمکت هایی که مخصوص برای انجام این کار هستند بچینید. در این فضا نیازی نیست خیلی بر روی نورپردازی و آینه کاری مانور دهید چراکه این ها لازمه قسمت های دیگر است نه این فضا.

سالن زیبایی

سالن زیبایی

ایجاد طرح و رنگ مناسب برای فضا

در مورد رنگ هایی که برای یک سالن زیبایی باید استفاده شودباید از دودسته استفاده کرد. رنگ های روشن ورنگ های تیره. در مورد محیط هایی که کوچک هستند به هیچ عنوان نباید از رنگ های تیره استفاده کرد و در مورد رنگ های روشن هم باید به نحوی ماهرانه این رنگ ها را برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار داد.

در روانشناختی اینگونه آمده که یک رنگ زمینه می تواند به صورت مستقیم در روحیه افراد تاثیرگذار باشد. با توجه به این بهتر است برای ایجاد حس آرامش و راحتی برای خود و مشتریانی که به سالن زیبایی شما مراجعه می کنند به سراغ رنگ هایی بروید که ملایم تر هستند.
افرادی که به رنگ های تند و زیغ علاقه دارند بهترین کاری که می توانند انجام دهنداین است که از رنگ سفید ویا رنگ های ملایم دیگری که وجود دارد در کنار این رنگ های جیغ استفاده کرده و کمی از تندی آن ها بکاهند.

سالن زیبایی

سالن زیبایی

انتخاب یک سبک برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه

پیش از هر کاری مشخص کنید که تمایل دارید فضای داحلی سالن زیبایی شما به چه سبکی طراحی شود و قصد استفاده از کدام سبک را برای سالن خود دارید. در خصوص سالن زیبایی خود هرگز سعی نکنید دوسبک کلاسیک و مدرن را با یکدیگر ادغام کنید چرا که در این راه هیچ موفقیتی به دست نخواهید آورد. شما هرگز این اجازه را ندارید که یک آینه با قاب سلطنتی را در فضایی که به سبک مدرن و کلاسیک چیدمان شده قرار دهید. در خصوص سالن های مدرن و کلاسیک می توانید از کناف و پوشش های چوبی برای تزئین استفاده کنید اما در مورد سالن های لوکس کاغذ دیواری های گلدار و گچبری هایی که شیک و زیبا هستند بهترین گزینه برای انتخاب می باشند.

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون آرایشگاه

در خصوص اهمیتی که نورپردازی در یک سالن زیبایی دارد باید بیان کنیم یک مشتری زمانی می تواند از بودن در آرایشگاه شما احساس رضایت داشته باشد که بتواند چهره خود را به خوبی در آینه ببیند و برای این کار داشتن نور کافی و مناسب یکی از مهمترین ویژگی های سالن های زیبایی به شمار می رود. در مورد رنگ مناسب برای نور فضا بهتر است از دو رنگ سفید و زرد به صورت همزمان استفاده کنید تا مشتری بتواند صورت خود را بهتر ببیند.

سالن زیبایی

سالن زیبایی

استفاده از تزئینات جذاب بر روی دیوارها

برای اینکه بتوانید دیوارهای آرایشگاه خود را زیباتر نشان دهید بهتر است از باکس ها و لوازم دکوری استفاده کنید و یا در برخی از مکان ها از برچسب هایی که مرتبط با آن محیط است بر روی دیوار بچسبانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *