#


چیدمان مبلمان راحتی مدلی مورد پسند همگان

20 فوریه 2018 بدون نظر 2255 بازدید

چیدمان مبلمان راحتی مدلی مورد پسند همگان

مبلمانی راحت و به روز و چیدمان مناسب در دکوراسیون داخلی

امروزه نمی توان هیچ خانه ای را بدون مبلمان در نظر گرفت و تقریبا این عنصر یکی از جدایی ناپذیرترین عناصر در طراحی دکوراسیون به شمار می رود. این عنصر در خانه های ایرانی که دیگر به مانند گذشته از پتو و پشتی برای نشستن استفاده نمی شود و جای آن ها را میز و صندلی های شیک و زیبا پر کرده اما با این حال هیچ دکوراسیون مدرنی را بدون استفاده از مبلمان نمی توان در نظر گرفت. در حال حاضر اغلب افراد برای اتاق نشیمن خانه خود از مبلمانی خاص استفاده می کنند تا بتوانند با استفاده از آن ها فضایی صمیمی و خودمانی تر به وجود بیاورند اما برای اتاق پذیرایی مبلمانی کلاسیک را قرار می دهند تا بتوانند رسمی بودن فضا را در این قسمت به خوبی نشان دهند.

با توجه به اینکه در حال حاضر اغلب آپارتمان ها دارای فضای کمی هستند نمی توان این کار را چندان راحت انجام داد و گاهی انجام این کارها ناممکن می شود و می توان گفت تمام ما نمی توانیم از دو ست مبل در خانه خود استفاده کرده و دکوراسیونی خاص را به وجود بیاوریم. اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که با استفاده از راهکارهایی که در ادامه عنوان می کنیم می توانید دکوراسیونی زیبا و ایده آل را در خانه خود به وجود بیاورید که تمام مهمان هایتان آن را پذیرفته و نسبت به زیبایی آن اذعان خواهند کرد.

استفاده از مبلمان تمام پارچه

در خصوص این مدل از مبلمان باید بگوئیم بیشترین قسمت آن ها را روکش اصلی شامل شده است و تنها پایه های آن ها هستند که از کل مبلمان و سازه آن ها دیده می شود. در خصوص پایه ها می توانید از انواع چوبی و یا فلزی آن استفاده کنید اما حالت یکنواختی که بدنه اصلی مبلمان دارد موجب می شود بسیار شیک و راحت به نظر برسند و دکوراسیونی خاص و ایده آل را برای شما به وجود بیاورد. متخصصان فعال در این حوزه معتقدند که این دسته از مبلمان می توانند مناسب ترین گزینه برای قرار دادن در فضای پذیرایی باشد و و دکوراسیونی ایده آل را به وجود خواهد آورد. زمانی که قصد انتخاب مبلمانی تمام پارچه را دارید بهترین کار این است که رنگ بندی آن ها و همچنین هماهنگی که با دکوراسیون خانه تان دارد را مد نظر قرار دهید تا مبل انتخابیتان بتواند خود را به زیباترین شکل نشان دهد و دکوراسیونی زیبا و جذاب برای خانه کوچک خود داشته باشید.

مبلمانی با ترکیب پارچه و فریم

در خصوص این مدل از مبلمان باید بگوئیم پایه ها و بدنه آن ها نسبت به مبلمان قبلی بیشتر در معرض دید قرار دارد. این دسته از مبلمان از انواع مدرن آن شناخته می شوند و زیبایی آن ها در این است که چهارچوب مبل به همراه روکش و پارچه ای که انتخاب شده قسمتی از طراحی کلی مبلمان می باشد و هیچ گونه زشتی در خصوص آن دیده نمی شود و می تواند گزینه ای ایده آل برای افرادی باشد که به دنبال مبلمانی با طرح و سبک مدرن هستند.

در خصوص طراحی و ساخت این دسته از مبلمان می توان از چوب و فلز استفاده کرد و تنها چیزی که در خصوص انتخاب آن ها اهمیت دارد هماهنگی بین رنگ پارچه و رنگ بدنه مبلمان است که می تواند هنگام به کارگیری در دکوراسیون زیباتر دیده شود و دکوراسیون خانه تان را چشم نوازتر نشان دهد.

استفاده از مبلمانی با فریم فلزی

دسته دیگری از مبلمان آن هایی هستند که در طراحی آن ها از فلز استفاده شده است و حالت یکپارچگی و یکنواختی بسیار زیبایی دارد و زمانی که از رنگ روشن و شاد در خصوص نشیمنگاه آن استفاده شود می توان یک طرح زیبا و خاص را از آن مشاهده نمود. اگر به دنبال مبلمانی هستید که کاملا مدرن باشند می توانید از مبلمان فلزی استفاده نمائید. البته به خاطر داشته باشید که در خصوص دکوراسیون خانه خود می توانید از تمام مبلمانی که نام برده شده است استفاده نموده و دکوراسیونی خاص و ویژه را به وجود بیاورید. تمام مبلمان گفته شده می تواند هم در سالن پذیرایی به کار گرفته شود و هم در اتاق نشیمن کاربرد خوبی را از خود نشان خواهند داد بنابراین استفاده از این مدل ها برای هر دو فضا بی هیچ عیب و نقصی خواهد بود.

البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید در صورتی که فضای خانه تان ابعاد بزرگی داشته باشد می توانید از هر سه مدل مبلمانی که گفته شد برای طراحی داخلی خانه تان استفاده کرده و فضایی زیبا و خاص را به وجود بیاورید که مسلما مورد پسند هر میهمانی قرار خواهد گرفت و می تواند موجب احساس راحتی نیز باشد. مبلمان فلزی دارای تنوع و مدل های گوناگونی هستند که بنابر فضای خانه خود می توانید هر کدام از آن ها را که تمایل داشته و با سلیقه و نظرتان هماهنگی بیشتری دارد انتخاب نمائید. البته بهتر است دیگر عناصر به کار رفته در دکوراسیون منزل تان را نیز در نظر گرفته و نسبت به خرید مبلمان مناسب اقدام نمائید تا بتوانید هماهنگی میان کل مجموعه موجود در خانه را به وجود بیاورید. این کار می تواند دکوراسیونی زیبا و بینظیر را برای شما به وجود بیاورد و موجب ایجاد فضایی شاد و صمیمی و در عین حال کمی رسمی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *