#


چیدمان جهیزیه عروس به شکل شیک و مدرن

جهیزیه عروس
30 اکتبر 2017 بدون نظر 6409 بازدید

چیدمان جهیزیه عروس به شکل شیک و مدرن

چیدمان جهیزیه عروس به شکل شیک و مدرن

چیدن هر وسیله ای در یک فضای خالی همیشه هیجان انگیز و جالب بوده است اما گاهی افراد در چیدمان وسایل بیش از حد افراط می کنند و باعث می شوند فضای مورد نظر به جای شیک بودن جلوه ای نافرم و بد داشته باشد و همه جا شلوغ به نظر برسد. شما این اجازه را دارید که از سنت های قدیمی در چیدمان وسایل منزل خود فاصله گرفته و مطابق با اصول روز جهیزه تان را بچینید. نیازی نیست تمام وسایل خانه خود را به شکل فانتزی تزئین کنید البته ناگفته نماند که انجام این کار هیچ ایرادی ندارد اما اگر می خواهید چیدمانی اصولی و مدرن داشته باشید بهتر است با ما همراه شوید.

استفاده از تزئینی مناسب برای سرویس بهداشتی عروس

قبل از هر چیزی باید بگوئیم در مورد حمام و سرویس بهداشتی عروس نباید خیلی افراط به خرج بدهید چرا که تزئین بیش از اندازه این محیط باعث می شود خنده دار به نظر برسد. هرگز از حوله ای که مخصوص عروس و داماد است در فضای حمام و دستشویی استفاده نکنید و به جای آن سعی کنید از صابون هایی که به طرح های زیبا و فانتزی درآمده اند و عود و شمع های وارمر استفاده کنید البته به یاد داشته باشید که تعدا آن ها زیاد نباشد تا بتوانید یک جلوه زیبا را به سرویس بهداشتی عروس و داماد بدهید.

جهیزیه عروس

جهیزیه عروس

استفاده از چیدمانی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه عروس

سعی کنید به جای چیدن وسایل و لوازم برقی خود بر روی کانتر و کابینت های آشپزخانه هر چیزی را در جای مشخص آن قرار دهید؛ این کار باعث می شود چیدمانی جذاب برای آشپزخانه خود داشته باشید. به خاطر داشته باشید که یکی از نکوهنده ترین کارها در مورد چیدمان جهیزیه عروس این است که درب کابینت ها را باز بگذارید تا وسایلی که تهیه کرده اید در معرض دید اطرافیان قرار بگیرد.

سعی کنی هر وسیله ای را با سلیقه در محل مشخص خود قرار دهید و هیچ قسمتی را انباشته نکنید تا بتوانید چیدمانی مدرن را به نمایش بگذارید. سعی کنید از تزئینات دکوری کمتری در مورد دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید تا بتوان آن را به عنوان یک محل کاربردی در خانه نشان داد نه مغازه ای که مخصوص فروش وسایل دکوری می باشد.

جهیزیه عروس

جهیزیه عروس

استفاده از چیدمانی شیک در اتاق خواب عروس

سعی کنید از تزئینات زیاد در اتاق خواب که یک فضای کاملا شخصی است دوری کنید و در صورت تمایل از یک سری گل آرایی های ساده برای آن استفاده کنید. سعی کنید اتو بخار و جاروبرقی را در کمد قرار داده و یا گوشه ای مناسب از فضای اتاق را به آن ها اختصاص دهید که مزاحمتی برای شما نداشته باشند.

استفاده از تزئینات ساده باعث می شود که اتاق خواب شما حریم شخصی خود را داشته باشد و در صورت تمایل برای نشان دادن به دیگران از یک دکوراسیون ساده ولی در عین حال شیک و مدرن برخوردار باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. اگر از تزئینات زیادی در این فضا استفاده کنید تصویری زننده از اتاق خود عرضه خواهید کرد پس سعی کنید از ایده های ساده در تزئینات اتاق تان استفاده کنید.

جهیزیه عروس

جهیزیه عروس

به کار بردن تزئینات د ریخچال عروس

برخی از مادرها علاقه دارند یخچال دختران خود را که به تازگی عروس شده اند با میوه های حکاکی شده و مواد غذایی تزئین شده پر کنند. این کار ایده جالبی به نظر می رسد اما اسراف در آن بسیار زیاد خواهد بود.سعی کنید از ساده ترین اشکالی که وجود دارد در تزئین مواد غذایی یخچال استفاده کنید. برای ایجاد تزئینات ساده می توانید ظرفی که میوه ها در آن به زیباترین حالت که همان سادگی است استفاده کنید و شیشه های مربا و ترشی را با کمک گرفتن از پارچه های رنگی به زیبایی تزئین کنید.

می توانید در فضای یخچال از مواد خوراکی که به حالت ساده خود هستند در اندازه کمی استفاده کنید تا هم اسراف نکرده باشید و هم اینکه یخچال عروس را به شکل جذابی تزئین کرده باشید. استفاده از میوه های حکاکی شده و مواد غذایی که با مواد بیرونی همچون سلفون ترکیب شده اند تنها جنبه زیبایی داشته و ارزش غذایی خود را طی دو روز از دست خواهند داد.

جهیزیه عروس

جهیزیه عروس

تزئین اتاق نشیمن در خانه عروس

در چیدمان و تزئینماتی که برای اتاق نشیمن عروس استفاده می کنید سعی کنید شمع ها هم کاربرد داشته باشند. استفاده از ترکیب شمع و گل در کنار هم یک فضای دل انگیز و زیبا را به وجود خواهد آورد. سعی کنید در این فضا از ظروف چینی و کریستالی بر روی میز جلوی مبل ها استفاده نکنید و فقط وسایلی را در این فضا قرار دهید که مربوط به آن هستند و دیگر وسایل نامربوط را در محل مشخص شده خود قرار دهید.

جهیزیه عروس

جهیزیه عروس

چیدمان ظروف چینی بر روی میز

هیچ نیازی نیست تمام سرویس چینی خود را در معرض نمایش قرار دهید بلکه می توانید از چند ایده ساده استفاده کرده و به تعداد نفراتی که می توانند بر روی میز عذاخوری بنشینند یک چیدمان ساده اما زیبا و شیک را داشته باشید. کافی است همچون یک ضیافت شام بر روی میز عذاخوری خود از سرویس چینی خود مواردی را که لازم است قرار دهید. به این ترتیب هم توانسته اید سرویس چینی خود را به میهمانان نشان بدهید و هم اینکه یک ایده ساده را در تزئین میز خود به کار بگیرید که جلوه بیشتری نسبت به چیدمان کل ظروف خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *