#


چیدمان ایده آل برای دکوراسیون خانه عروس

خانه عروس
24 اکتبر 2017 يك نظر 4695 بازدید

چیدمان ایده آل برای دکوراسیون خانه عروس

چیدمان ایده آل برای دکوراسیون خانه عروس

افراد جوانی که قصد شروع یک زندگی مشترک را دارند و در ابتدای راه قرار دارند و تمایل دارند وسایل خانه خود را به زیباترین شکل ممکن بچینند بهتر است به فکر یک چیدمان زیبا ومنحصر به فرد باشند. بهترین توصیه ای که می توانیم به این زوج های جوان داشته باشیم این است که در نحوه چیدمان اسباب خود مدرن تر فکر کرده و کمی خلاقیت و ریسک به خرج بدهید. شما می توانید با کمی ذوق و سلیقه متفاوت یک چیدمان زیبا و عالی برای منزل جدید خود داشته باشید.

همواره نخستین اتفاقات و چیزهایی که وارد زندگی هر فردی می شوند بسیار با اهمیت می باشند و در این بین اولین خانه مشترکی که یک زوج قرار است در آن زندگی کنند نیز با اهمیت فراوان تری نسبت به دیگر موارد است. اگر در طراحی چیدمان خانه خود کمی خلاقیت به خرج دهید مطمئنا تا سالیان درازی برای شما خاطره اش باقی خواهد ماند و از یادآوری آن لذت خواهید برد.

خانه عروس

خانه عروس

چیدمان پذیرایی خانه عروس

یکی از مهمترین قسمت های هر خانه ای پذیرایی آن می باشد؛ در مورد خانه عروس هم همینطور است بنابراین باید به این قسمت اهمیت بسیاری داد. از آنجا که در یکی دوسال اول ازدواج مهمانان زیادی به خانه عروس و داماد می آید بنابراین باید پذیرایی خانه عروس به شکلی زیبا و مدرن و جذاب چیدمان شده باشد تا تمام میهمانان از دیدن آن لذت ببرند.

اگر خانه شما یک آپارتمان کوچک و یا یک خانه استیجاری است نباید به خاطر آن جلوی ذوق و سلیقه خود را گرفته و به یک چیدمان معمولی اکتفا کنید بلکه می توانید در این مکان ها هم از مدل های متنوع چیدمان که مناسب خانه یک تازه عروس است استفاده کنید. می توانید از روش هایی که مخصوص چیدمان موقت هستند استفاده کرده و زمانی که قصد جابجایی دارید سبک چیدمان خود را نیز به همراه ببرید و در خانه ای دیگر از آن به شکل جدیدتر استفاده کنید.

چیدمان پر انرژی برای اتاق پذیرایی

زوج های جوان در ابتدای راه زندگی خود بسیار پرانرژی هستند و بهتر است این انرژی را در چیدمان پذیرایی خانه خود نیز نشان بدهند. می توانند از رنگ های کرمی برای رنگ آمیزی دیوارهای پذیرایی استفاده کرده و از مبلمانی که هارمونی مناسبی با این رنگ دارند استفاده کنند. در خصوص پرده می توانند از یک پرده سفید استفاده کرده و طرحی از پارچه کوسن ها را برای زیباتر نشان دادن آن استفاده کنند. به این وسیله قادر هستند میان مبلمان و پرده خود هماهنگی به وجود آورده و یک طرح زیبا و مدرن را برای پذیرایی خانه خود داشته باشند.

خانه عروس

خانه عروس

ست مبلمان سفید و یاسی نیز می تواند ترکیب جالبی را برای خانه شما به وجود آورد. می توانید از این رنگ در کنار رنگ سفید استفاده کنید چرا که وسایل بسیاری را می توان به رنگ سفید تهیه کرد که هماهنگی جالبی را برای خانه شما به ارمغان خواهند آورد. برای این طرح می توانید از رنگ یاسی خیلی ملایمی نیز در رنگ آمیزی دیوارهای پذیرایی خانه خود استفاده کنید و مطمئن باشید که طرح جالب و زیبایی در چیدمان خانه خود خواهید داشت. استفاده از این ترکیب رنگ ها می تواند شما را در داشتن دکوراسیونی ایده آل و جذاب کمک کرده و انرژی مثبت موجود در فضا را به میهمانان دیگر هم منتقل کند. بنابراین بهتر است از این سبک ها نیز در طراحی دکوراسیون خانه عروس استفاده نمائید.

استفاده از شلف و رنگ های روشن در چیدمان خانه عروس

برای داشتن چیدمانی خاص و تک می توانید از رنگ های رو.شن استفاده کرده و یا شلف های بازی را در خانه خود مورد استفاده قرار دهید. استفاده از این شلف ها به شما این امکان را می دهد که دکوری های مناسب و جذابی را به دکوراسیون پذیرایی خود اضافه کنید و با این کار سلیقه خود را به نمایش بگذارید.

استفاده از ترکیب سنتی و مدرن در چیدمان

گاهی پیش می آید که افراد دارای سلیقه های مختلف هستند و هر فردی به سبک خاصی تمایل دارد. به عنوان مثال ممکن است عروس یک سبک مدرن را دوست داشته باشد در حالی که داماد شیفته سبک های کلاسیک و سنتی است. برای اینکه سلیقه و نظر هر دو نفر در نظر گرفته شود بهترین کار این است که این دو سبک متفاوت را با یکدیگر ترکیب کرده و یک ترکیب جدید و زیبا را خلق کنید. استفاده از سبک های ترکیبی در زیبا تر دیده شدن فضای خانه به خصوص پذیرایی بسیار تاثیر گذار بوده و به عنوان یک توصیه ویژه به عروس خانم ها پیشنهاد داده می شود.

برای داشتن یک سبک ترکیبی باید تمام وسایلی را که به صورت مدرن و سنتی هستند در کنار یکدیگر بگذارید، به عنوان مثال اگر میبل های شما حالت مدرنیته دارند می توانید آن ها را در کنار یک فرش سنتی قرار دهید البته در خصوص مبلمان نیز می توانید طرح های سنتی و مدرن را کنار یکدیگر بچینید تا یک فضای ایده آل که مد نظر هر دو فرد است داشته باشید.

می توانید در کنار مبلمان خود از آباژورهای تزئینی هم استفاده کنید که هم یک طرح زیبا در دکوراسیون به شمار می روند و هم اینکه می توانند نور متناسبی را برای شما فراهم کنند. استفاده از دکوری هایی که در گوشه و کنار خانه شما قرار می گیرند می تواند تاثیر زیادی در چیدمان خانه شما داشته و آن را زیباتر نشان دهند.

خانه عروس

خانه عروس

چیدمان آینده نگرانه

برای اینکه بتوانید پذیرایی خانه عروس را به شکل مناسبی چیدمان کنید باید یک نگاه آینده نگرانه هم به آن داشته باشید و چیدمانی را انتخاب کنید که علاوه بر زمان حال بتواند در سال های بعدی هم مورد استفاده قرار بگیرد. مکان هایی که به این شکل چیدمان می شوند همیشه در دید می باشند و برای داشتن یک چیدمان آینده نگرانه باید هزینه های زیادی را صرف کنید.

بنابراین بهتر است در خصوص عواملی همچون مبلمان و رنگ اتاق و وسایلی که در دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد یک تصمیم مشخص بگیرید تا بتوانید دکوراسیونی داشته باشید که مورد علاقه هر دو نفر می باشد و به راحتی می توانید سالیان زیادی از آن ها استفاده کنید. استفاده از وسایلی که بتواند سال های زیادی را بدون کوچکترین مشکلی کار کند و زیبا نیز بماندمستلزم صرف هزینه های قابل توجهی نیز می باشد.

ایجاد یک فضای رمانتیک در پذیرایی خانه عروس

برای داشتن یک فضای زیبا می توانید از طرح های رمانتیک هم استفاده کنید که البته برای داشتن این فضا باید به سراغ رنگ های تیره بروید که علاوه بر ایجاد یک حس دلتنگی باعث آرامش و لذت شما نیز خواهد بود. در خصوص رنگ هایی که مناسب فضای رمانتیک است می توان به رنگ های آبی و قهوه ای و مشکی و یا حتی رنگ های طلایی و نقره ای اشاره کرد که قادر هستند یک فضای پر از لطافت و احساس زیبا را برای افراد به ارمغان بیاورد. استفاده از این رنگ ها علاوه بر اینکه باعث می شود فضای پذیرایی شما رمانتیک باشد از سوی دیگر نیز بسیار جذاب و لوکس به نظر خواهد رسید و گزینه ای ایده آل برای عروس خانم ها به شمار می رود.

خانه عروس

خانه عروس

ایجاد یک سبک صنعتی در چیدمان خانه عروس

برخی از زوج هایی که در ابتدای شروع زندگی مشترک هستند تمایل دارند از سبک های صنعتی د رچیدمان خانه خود استفاده کنند. برای اینکه بتوانید سبکی اینچنین داشته باشید باید از عناصری مانند چوب و فلز در کنار هم استفاده کنید. برای این کار باید مبلمان و میز خانه خود را از جنس چوب انتخاب کرده و در خصوص دکوری هایی همچون لوستر و یا صندلی های راحتی خانه خود به سراغ انواع فلزی آن بروید.

با ایده گرفتن از این طرح ها شما می توانید به عنوان یک تازه عروس چیدمان خانه خود را به شکل فوق العاده جذابی داشته و نهایت لذت را از ذوق و سلیقه خود داشته باشید. پس بهتر است کمی جدیدتر و خلاقانه تر در مورد چیدمان خانه خود فکر کرده و طرح جدیدی را برای خودانتخاب کنید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *