#


چگونه دکوراسیون منزل خود را متحول کنیم؟

دکوراسیون منزل
22 ژوئن 2017 بدون نظر 3093 بازدید

چگونه دکوراسیون منزل خود را متحول کنیم؟

چگونه دکوراسیون منزل خود را متحول کنیم؟

اول پولتونو برای وسایل بزرگ کنار بگذارید

زمانی که به بازار می روید برای خرید وسایل دکوری، بیشتر پولتون را برای لوازم بزرگ تر کنار بگذارید. مثلاً یک آینه بزرگ که داخل قاب قرار دارد وقتی وارد خانه می شود تأثیر زیادی در دکوراسیون منزل تان دارد. این کار بهتر است از خریدن چند دکوری کوچک برای گذاشتن در ویترین.

مناسب با فصل لوازم دکوری را تغییر بده

از وسایلی که در هر فصلی زیاد می شود را می توانید به عنوان یک وسیله دکوری استفاده کنید. به طور مثال: دانه های کاج داخل یک سبد زیبا و یا صدف های دریا یا انارهای کوچکی که خشک شده اند و… . این وسایل می تواند وقتی که فرد به سمت میز نشیمن می آید او را سرگرم کند و هم می تواند طبیعت را بدون هیچ هزینه ای وارد خانه بکند و خانه تان را زیبا کند.

وسایل جانبی دستشویی و حموم را عوض کنید

اگر پول زیادی ندارید که کل دکور حموم و دستشویی را تغییر دهید، می توانید به جای آن لوازم شان را عوض کنید مانند شیرآلات قدیمی، جای حوله، آینه و حتی چراغ های آن جا. حتی با یک تغییر کوچک در رنگ حوله و مایع دستشویی و ظرف آن این محیط را به یک جای شیک تبدیل می کند.

وقتش است که بروید سراغ آشپزخانه

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

باز هم اگرنمی خواهید هزینه ای بکنید پیشنهاد ما به شما این است که به جای تغییر کلی در آشپزخانه م یتوانید با تعویض کردن درهای کابینت و یا حتی دستگیره های آن تغییراتی را در آشپزخانه تان ایجاد کنید و اگر بتوانید که همراه با دستگیره ها، لامپ و شیرآلات را هم عوض کنید و با هم هماهنگ کنید خیلی عالی می وشد.

از فکر کاغذ دیواری بیایید بیرون

یکی از عناصر اصلی در طراحی دکور دیوارها هستند، به خاطر اینکه دیوارها پس زمینه ای برای مبلمان و وسایل دیگری در یک محیط می چینیم هستند. هر تغییری که در دیوارها انجام دهید باعث می شود کل طراحی فضا تغییر کند. شما می توانید از بشقاب های قدیمی گل دار و یا نقاشی شده برای تزئین دیوارتان استفاده کنید. حتی می توانید با استفاده از عکس هایی که نشان دهنده طبیعت، کهکشان، شهر و یا هرچیزی که مورد علاقه تان است دیوار را تزئین کنید.

متر، همراه اول در خرید مبل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و وقت تان زیاد هدر نرود بهتر است اول برای جایی که می خواهید وسیله بخرید  را اندازه گیری کنید و در یک کاغذ یادداشت کنید. بعد از آن، وقتی که خواستید بروید بازار برای خرید وسایل متر را همراه خود ببرید تا بتوانید وسایلی که می خواهید بخرید را اندازه بگیرید. همیشه این را به یاد داشته باشید که هیچ وسیله ای را با چشم اندازه گیری نکنید، زیرا اگر اندازه شان درست نباشد مجبورید آن را برگردانید. حتماً در خانه را با متر اندازه گیری کنید که مبل ها از آن رد شود.

آینه رمز زیبایی در دکوراسیون

در چند سال اخیر آینه دوباره نقش بسزایی در دکوراسیون منزل و محیط های کار ما دارد. شما با کمی حوصله و خلاقیت می توانید یک آینه شیک برای دکوراسیون تان به وجود آورید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. به طور مثال باید گفت که شما می توانید یک دیوار را به وسیله آینه تزئین کنید و بعد از قاب های عکس کوچ چوبی برای بیشتر جلوه دادن آن استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *