#


چگونه دکوراسیونی زیبا برای سرویس بهداشتی کوچک خود داشته باشیم؟

دکوراسیون داخلی
6 ژوئن 2017 بدون نظر 2531 بازدید

چگونه دکوراسیونی زیبا برای سرویس بهداشتی کوچک خود داشته باشیم؟

چگونه دکوراسیونی زیبا برای سرویس بهداشتی کوچک خود داشته باشیم؟

معمولاً سرویس بهداشتی یکی از دورافتاده ترین نقاط در فضای داخل هر منزلی به حساب می آید . ولی این روزها اهمیت دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و طراحی آن نسبت به سایر نقاط دیگر خانه کمتر نیست .

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک و طراحی داخلی حمام یکی از مهم ترین طراحی ها محسوب می شود که می توانید با ترکیب متریال ها و استفاده از عناصر وبافت های گوناگون دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک خود را شیک کنید . برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون سرویس های بهداشتی کوچک با ما همراه باشید .

انتخاب رنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

اگر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما کوچک است اصلاً مهم نیست . شما می توانید با انتخاب یک رنگ مناسب و جذاب کوچک بودن فضا را کمتر مورد توجه قرار دهید . البته توصیه می کنیم رنگ انتخابی شما باید ساده و ملایم باشد . مانند : کاشی آبی در کنار زمینه سفید تضاد خوبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک ایجاد می کند .

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

انتخاب مصالح در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

انتخاب مصالح مناسب یکی از مواردی است که می تواند فضای سرویس بهداشتی شما را بیشتر جذاب کند . به طور مثال می توان گفت که در یک سرویس بهداشتی به نسبت کوچک از کاشی و سرامیک و تناسب آن ها با روشویی و همچنین نورپردازی مناسب باعث به وجود آمدن فضایی شیک و جذاب می شود .

انتخاب جزئیات در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

شاید برای بار اول انتخاب کردن سبک کلاسیک برای طراحی فضای داخلی یک سرویس بهداشتی کوچک غیر اصولی به نظر بیاید ، اما با انتخاب صحیح اکسسوری ها و همچنین هماهنگ کردن آن ها با رنگ های لوکس می تواند فضایی خاص و شیک در سرویس بهداشتی شما ایجاد کند . ولی دقت داشته باشید که با وجود کوچک بودن فضای داخلی سرویس بهداشتی حتما از رنگ سفید برای رنگ اصلی استفاده کنید .

استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی کوچک

کاغذ دیواری یکی از مواردی است که می توانید با استفاده از آن جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی کوچکتان بدهید . سعی کنید از کاغذ دیواری های قابل شست و شو استفاده کنید تا بتوانید در صورت نیاز آن ها را بشویید .
دقت کنید که طرح های ساده و عمودی باعث می شود سقف سرویس بهداشتی تان بلندتر دیده و در نتیجه فضای آن بزرگتر از چزی که هست نشان داده شود .

انتخاب آینه در سرویس بهداشتی کوچک

استفاده از آینه یکی از قدیمی ترین مواردی است که می تواند فضای داخل سرویس بهداشتی را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد . توجه داشته باشید که استفاده از آینه در طراحی سرویس های بهداشتی کوچک سبب می شود که فضای آن را دو برابر از حد معمول نشان دهد .

انتخاب کابین دوش در حمام و سرویس بهداشتی کوچک

کابین دوش یکی از اساسی ترین مواردی است که در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی های مشترک باید از آن استفاده شود . در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک با انتخاب کابین دوش شیشه ای می توانید از گرفتن فضای داخلی سرویس بهداشتی جلوگیری کنید و فضای داخلی سرویس را بزرگ تر نشان دهید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *