#


چه رنگ هایی برای دکور های بهار امسال مناسب هستند؟

7 می 2018 بدون نظر 1953 بازدید

چه رنگ هایی برای دکور های بهار امسال مناسب هستند؟

رنگ های مناسب دکورهای بهار امسال

اغلب رنگ هایی که ما برای دکوراسیون موجود خانه هایمان استفاده می کنیم روحیه ی ما بسیار موثر و تاثیر گذار می باشند. در صحیح بودن این مطلب شکی نیست که انتخاب رنگ سلیقه ای و دل بخواهی است ولی بهتر است نظر متخصصان را هم هنگام انتخاب رنگ در نظر بگیرید. مثل رنگ هایی که در اینجا معرفی کرده ایم.

استفاده از رنگ قرمز

همان طور که می دانیم رنگ قرمز یک رنگ شاد و انرژی بخشی می باشد و بهتر است در خانه هایی که دارای دیوار هایی با رنگ خنثی هستند برای انتخاب وسایل جانبی در دکور ها استفاده شود. مانند صندلی یا کابینت و با آن انرژی را به خانه های خود بیاورید.

استفاده از رنگ نارنجی

نکته ای که در به کار گیری رنگ نارنجی باید بدانید این است که بهتر است زمانی که از رنگ نارنجی برای ست دکوراسیون استفاده می کنید آن را با رنگ هایی نظیر عاجی، خاکستری مایل به قهوه ای و رنگ قهوه ای ست کنید، ولی چنانچه علاقه زیادی به دکور مدرن دارید از این رنگ همراه با رنگ های سفید و خاکستری استفاده کنید.

استفاده از رنگ زرد

یکی از رنگ هایی که معمولا برای ست دکوراسیون از آن استفاده نمی شود و افراد در به کارگیری آن ریسک نمی کنند رنگ زرد است. ولی امسال بهتر است از این رنگ دوری نکنید. برای ست کردن این رنگ شاد و روشن در فرش، ست روتختی و وسایل جانبی از آن استفاده کنید.

استفاده از رنگ هلویی

رنگ هلویی به عنوان یک رنگ ملایم می تواند با هر رنگ دیگری در خانه ست شود. توصیه ی ما به شما این است که این رنگ را در رنگ آمیزی دیوار اتاق استفاده کنید.

استفاده از رنگ خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون

بهتر است از فکر این که از این رنگ در رنگ آمیزی دیوار خانه استفاده کنید بیرون بیایید. تنها کافی است برای انتخاب رنگ پتو، بالش و وسایل پارچه ای منزل خود را از این رنگ استفاده کنید. این وسایل جانبی برای خانه های کاملا سفید یا تیره بسیار مناسب هستند.

دکوراسیونی به رنگ سبز

اگر دوست دارید به فضای منزل خود انرژی زیادی را منتقل کنید بهتر است از رنگ سبز استفاده کنید به این خاطر که رنگ سبز جزو رنگ هایی است که به هر محیطی انرژی خواهد داد. این رنگ را هم می توان در وسایل خانه و هم در رنگ دیوار خانه یا مبلمان به کار برد.

استفاده از رنگ آبی

یکی از رنگ هایی که معمولا در فضای هر خانه ای ایجاد آرامش کرده و فضایی دوست داشتنی به وجود می آورد رنگ آبی می باشد، و اغلب بیشتر افراد این رنگ را بسیار دوست دارند. در فرش های گلدار، پرده ها، و وسایل روی میز از رنگ آبی استفاده کنید.

رنگ اسطوخودوسی مات

چنانچه شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه ی زادی به رنگ های خیلی شاد مثل رنگ بنفش ندارند می توانید از رنگ اسطوخودوسی مات استفاده کنید. این رنگ گرم و ملایم فضا را بیش از حد دخترانه نمی کند.

استفاده از رنگ بنفش

بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ احتمال دارد که مناسب سلیقه هر فردی نباشد. چنانچه با استفاده از این رنگ در دکوراسیون منزل تان زیاد احساس امنیت و آرامش نمی کنید تنها در قسمت هایی مثل بالش ، کوسن های روی مبل یا پتو از آن استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *