#


با وسایل دور ریختنی خانه تان را تزئین کنید

وسایل دور ریختنی
19 ژوئن 2017 بدون نظر 9257 بازدید

با وسایل دور ریختنی خانه تان را تزئین کنید

با وسایل دور ریختنی خانه تان را تزئین کنید

اگر می خواهید خانه تان را با وسایل دور ریختنی تزئین کنید به ایده و خلاقیت نیاز دارید. ما می خواهیم در این مطلب ایده هایی را به شما بگوییم که متفاوت و بسیار شیک هستند. پس با ما همرا ه باشید تا از خلاقیت ها و نوآوری ویژه آن ها بهره ببرید.

تزئیم خانه با فنجان شکسته

در گام اول سراغ فنجان هایی می رویم که از نظر ما شکسته و غیر قابل استفاده می باشند. اما با کمی خلاقیت به این نتیجه می رسیم که همین فنجان شکسته برای تزئین وسیله مناسبی می باشد. فنجان هایی که ترک خورده اند یکی از زیباترین گلدان هایی می شود که شما می توانید در منزل تان داشته باشید. اگر شکستگی شان زیاد بود می تواند برای جمع کردن پرده حلقه مناسبی باشد.

وسایل دور ریختنی

وسایل دور ریختنی

تزئین با گل های خشک

اگر گل های خشک شده ای در منزل تان دارید آن ها را دور نریزید. شما می توانید به وسیله آن ها آینه اتاق خواب تان را تزئین کنید. حتی می توانید یک گوشه از پذیرایی تان را با این گل های خشک زیبا کنید تا خانه تان حس رمانتیکی داشته باشد.

دکوری شیک با صندوقچه های قدیمی

شما می توانید از صندوقچه های قدیمی به عنوان یک کاناپه راحت از آن استفاده کنید و خانه تان را شیک و منحصر به فرد کنید.

دکوری با چوب های ریز

شما می توانید با کنار هم قرار دادن چوب های ریز و رنگ کردن آن ها یک تابلوی شیک و زیبا و یا دکوری های دیگری بسازید و از آن در گوشه ای از خانه به کار ببرید. به وسیله چوب های کوچک مانند چوب بستنی که باید دور ریخته شوند شما می توانید وسایل تزئینی قشنگ و مدل های دکوری جدیدی درست کنید و در منزل از آن بهره ببرید. دکوری های چوبی یکی از تزئینات پر طرفدار و بسیار زیبا می باشد.

درب بطری ها را چه کار کنیم؟

از درب های رنگی بطری های پلاستیکی که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند می توانید چراغ خواب یا گلدان هایی که قدیمی و کهنه شده اند را تزئین کنید، و یا اینکه با ردیف کردن آن ها یک پرده عمودی شیک با رنگ های زیبا بسازید و از آن در گوشه ای از خانه به کار ببرید.

تزئین وسایل با دانه های قهوه

وقتی که دانه های قهوه را بر روی یک مقوا کنار هم قرار می دهید می توانید یک ساعت متفاوت و شیک را بسازید.

ساخت جا شمعی و چراغ خواب با وسایل دور ریختنی

وسایل دور ریختنی

وسایل دور ریختنی

جا شمعی و چراغ خواب جزو وسایلی هستند که برای تزئین خانه بسیار زیبا می باشند. برای ساختن این وسایل ایده های زیادی وجود دارد. شما می توانید با استفاده از لیوان های شیشه ای، بطری های شیشه ای و تکه پارچه های نازکی که دیگر از آن ها استفاده نمی شود جا شمعی و چراغ خوابی زیبا بسازید.

تزئین دیوار خانه با وسایل دور ریختنی

یکی دیگر از مواردی که برای زیبا شدن خانه وجود دارد دیوارها می باشند. شما می توانید برای تزئین دیوارهای خانه تان از انواع تکه های چوبی که دیگر استفاده نمی شوند و باکس های دور ریختنی استفاده کنید. با ساختن قفسه های دکوری به وسیله موادی که دور ریختنی هستند دیوارتان را زیبا کنید.

ایده ای جذاب برای تزئین خانه به وسیله طناب کنف

به وسیله طناب کنف شما می توانید وسایل تزئینی زیبایی بسازید. مانند: جا قاشقی ، گلدان کنفی و… .

خلاقیت با ظروف یکبار مصرف

طبیعت نمی تواند وسایل و ظروف یکبار مصرف را تجزیه کند و این کار چندین سال به طول می انجامد. ولی می توان به جای اینکه دور بریزید از این وسایل کار دستی های شیک و منحصر به فردی درست کنید و از آن ها در تزئین خانه تان استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *