#


هماهنگی بین فرش سرمه ای با لوازم خانه

7 آگوست 2018 بدون نظر 13467 بازدید

هماهنگی بین فرش سرمه ای با لوازم خانه

چگونه دکوراسیون را با فرش سرمه ای هماهنگ کنیم؟

مسلما از نظر بسیاری از خانم ها رنگ سرمه ای یک رنگ مردانه به شمار می رود. سرمه ای یک رنگ شیک و جذاب است و اگر در فضایی که دکوراسیون آن از یک و یا چند وسیله به رنگ سرمه ای استفاده شده است قرار بگیرید، می توانید با فکر کردن به آن، میزان اطمینان و اصالت فضا را دریابید.

البته نیازی نیست که این رنگ به تنهایی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد. این رنگ به دلیل شیک و جذاب بودنش می تواند با هر رنگ دیگری ست شود. رنگ سرمه ای یک رنگ تیره است که با ادغام رنگ آبی و مشکی به وجود آمده است. این رنگ به خاطر اینکه از رنگ آبی استفاده کرده است حس سرما انتقال می دهد.

چنانچه در نظر دارید تا از فرش سرمه ای در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید باید در انتخاب رنگ دیگر لوازم منزل تان دقت بیشتری کنید. در ادامه قصد داریم تا چند نمونه از ترکیب های فوق العاده این رنگ با رنگ های دیگر را در اختیارتان قرار دهیم.

سرمه ای با سفید

رنگ سرمه ای با ترکیب رنگ سفید می تواند به خوبی خود را با فضای اتاق وفق داده و همه ی لوازم خانه را برجسته و خاص به نظر برساند. همچنین با توجه به این که رنگ سفید یک رنگ مثبت و آرام است می تواند در کنار فرش سرمه ای برای وسایلی نظیر آباژور، پرده، قاب عکس و… استفاده شود.

سرمه ای با زرشکی

فرش سرمه ای اغلب برای خانه هایی که سبک کلاسیک دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین رنگ زرشکی نیز یکی از رنگ هایی است که برای این سبک استفاده می شود و در کنار رنگ سرمه ای بسیار جذاب خواهد بود. بنابراین اگر قصد استفاده از فرش سرمه ای را دارید می توانید مبلمان خود را به رنگ زرشکی انتخاب نمایید.

سرمه ای با خاکستری

افرادی که خانه های نسبتا بزرگی دارند می توانند از این ترکیب رنگ استفاده کنند. زیرا ترکیب سرمه ای با خاکستری باعث می شود تا فضای خانه ی کوچک بسته و دلگیر نشان دهد، ولی در خانه های بزرگ با استفاده از این رنگ دکوراسیونی کاملا اشرافی و مدرن را به وجود خواهد آورد. البته باید در کنار این دو رنگ از رنگ سفید نیز استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *