#


نکات اصولی که برای دکوراسیون داخلی الزامی است را بدانید

دکوراسیون داخلی
24 سپتامبر 2017 بدون نظر 1413 بازدید

نکات اصولی که برای دکوراسیون داخلی الزامی است را بدانید

نکات اصولی که برای دکوراسیون داخلی الزامی است را بدانید

دکوراسیونی که برای درست چیدن وسایل خانه باید مورد استفاده قرار بگیرد اصولی دارد که توجه نکردن به آن می تواند کار دکوراسیون را زیر سوال ببرد.
بعضی از افراد فکرمیکنند تا وقتی یک دکوراسیون مدرن و امروزی نداشته باشند خرید مبلمان وطراحی فضای داخلی از بین خواهد رفت.
می توان گفت این عقیده تا حدودی درست است اما دراین میان یک سری باید ها و نباید هایی وجود دارد که در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

مطمئنا شما هم تمایل دارید خانه خود را بهروز کنید ولی نم یدانید این کار را چگونه باید انجام دهید پس بهتر با ما همراه باشید.
اولین راه برای داشتن فضای داخلی مدرن ایجاد تعادل بین وسائل قدیمی و جدید است. شما می توانید ساعت کهنه خود را در کنار وسایل جدیدی که خریده اید بگذارید.این کار باعث می شود که زیبایی خانه شما بیشتر به چشم بیاید. ترکیب کردن وسایل قدیمی با لوازم مدرن و جدید یکی از راههای ایجاد تعادل بین اسباب خانه است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

اجازه دهید لوازم چوبی و فلزی متضاد هم باشند

اگر احساس می کنید چیدمان خانه تان به شکلی است که روح در آن وجود ندارد می توانید از برخی لوازم چوبی ویا گل در دکور خانه خود استفاده کنید.
در خانه هایی که به سبک های مدرن طراحی شده اند نیز می توانید از گل ها و گیاهان استفاده کنید و به این صورت خانه خود را دلپذیر نشان دهید ولی به یاد داشته باشید در هر حال تعادل را فراموش نکنید و اجازه بدهید تضادی که میان لوازم خانه شما وجود دارد دیده شود.

بیشترین تمرکز خود را بر روی یک دیوار قرار دهید

سعی کنید با استفاده از رنگی زیباو یا کاغذ دیواری ای جذاب بر روی یکی از دیوار های خانه آن قسمت را مرکز توجه قرار دهید تا دکوراسیون خانه تان را حسابی به چشم بیاورد.بهتر است این کار را بر روی یکی از دیوار ها انجام دهید ودر اصل بر روی آن متمرکز باشید.
در اتاق هایی که کوچک هستند می توانید از سقف برای این کار استفاده کنید و به جای اینکه دیوار را رنگ کنید این کار را بر روی سقف اتاق انجام دهید تا باعث شود فضای اتاق بزرگتر به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

در پی مد باشید ولی تعادل را حفظ کنید

آن دسته از افرادی که دوست دارند از طرح های به روز در دکوراسیون خانه خود استفاده کنند باید بدانند بهتر است این کار را به صورت کمی انجام دهند تا نتیجه بهتری بگیرند. مثلا اگر در طرحی مبل گلداری دیده اید و علاقه مند هستید آن طرح را در خانه خود اجرا کنید بهتر است ابتدا قسمت کوچکی از آن را انجام دهید وکوسن های مبل را از نوع گلدار تهیه کنید به جای اینکه یک سرویس مبل گلدار انتخاب کنید. انجام این کار باعث خواهد شد اگر پس از چند وقت دوباره هوس طرحی ساده به سرتان افتاد با کمترین هزینه بتوانید آن را انجام دهید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

چند نکته که نباید انجام دهید

در دکوراسیون داخلی چند چیز را نباید انجام داد تا به نتیجه دلخواه رسید.1ـ در اعمال یک چیز به خصوص که مورد علاقه تان است زیاده روی نکنید و در همه جای دکوراسیون از آن استفاده نکیند. 2ـ در تمام اتاق ها از یک طرح مشترک استفاده نکنید و به دنبال طرح های مختلف برای هر اتاقی باشید. 3ـ در نصب قاب ها بر روی دیوار تقارن را فراموش نکنید

اگر از قابی برای دکوراسیون منزل استفاده می کنید سعی کنید قاب ها را یا به صورت موازی در کنار هم نصب کنید و یا عمودی بر روی هم قرار دهید. تنها در راه پله است که شما می توانید قاب ها را نامتقارن کنار هم قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *