#


چگونه می توانید خانه تان را آنتیک کنید؟

خانه آنتیک
25 ژوئن 2017 بدون نظر 1437 بازدید

چگونه می توانید خانه تان را آنتیک کنید؟

چگونه می توانید خانه تان را آنتیک کنید؟

هر چیزی که برای دکوراسیون خانه و یا در صنعت مد رواج پیدا می کند کار شناسان آن را نمی پذیرند. پس شما نی توانید برای تعویض دکور خانه همین طوری اقدام کنید. تغییر دادن دکور خانه اصولی دارد که ما در این مطلب به شما ارائه می دهیم. شما می توانید با عوض کردن مدل نور پردازی هم تغییری در خانه تان ایجاد کنید.

چنانچه می خواهید پارچه ای برای مبلمان خانه تان انتخاب کنید باید به فصل مشترک برای انتخاب آن توجه کنید. این را به یاد داشته باشید که شما باید احتمال شکست را بدهید. شما حداقل 10 درصد در نورپردازی، رنگ و انتخاب پارچه با شکست مواجه می شوید. یعنی اگر دکوراسیون منزل تان سفید و مدرن است شما باید حداقل رنگ یکی از گلدان ها و یک یا دوتا کوسن را متفاوت انتخاب کنید. قرار نیست همه چیز شبیه به هم باشد؛ مثلاً اگر پارچه ای که برای مبل تان انتخاب کردید آبی یا سرمه ای بود باید 2تا از کوسن ها را به رنگ زرد انتخاب کنید که ربطی به این رنگ ها نداشته باشد.

این یک شروع عالی و پرقدرت برای عوض کردن دکوراسیون است. شما می توانید یک اسپری زرد بخرید و گلدان هایتان را هم زرد کنید و درون آن گل های سرمه ای بگذارید.

توجه داشته باشید که چه چیزی را کنار چی می گذارید

قدیمی ها دوست داشتند که همه خانه شان را فرش کنند و حتی بخش کوچکی از منزل شان را بدون فرش نمی گذاشتند. ولی اگر خانه شما کوچک است به شما پیشنهاد می کنیم که از فرش های کوچک استفاده کنید. اگر شخصی به فرش علاقه دارد باید آن را حرفه ای انتخاب کند؛ به طور مثال اگر کسی دوست داشت فرشش را سنتی بخرد باید مبلمانی ساده انتخاب کنید.

فرش های گل دار، مبل های کلاسیک و پرده ای که طرح شلوغ دارد هر کدام به صورت جدا در مغازه جلوه زیبایی دارد ولی وقتی همه

این ها کنار هم قرار می گیرند ساختار چشمگیری را به وجود نمی آورند. مانند این است که شما موقع آشپزی به هر یک از مواد غذایی جداگانه نک بپاشید. وقتی که به هرکدام از آن ها نمک بزنید وقتی که در قابلمه قرار بگیرند غذا شور می شود.

نور سفید را به یاد داشته باشید

خانه آنتیک

خانه آنتیک

شما باید برای زیباتر شدن دکوراسیون از نورهای آفتابی استفاده کنید. برخی هم نور یخی دوست دارند که بحثش جداست. ولی در بعضی جاها مثل فضای هتل شما نور یخی یا سفید مشاهده نمی کنید چون طراحی اش اصولی است. اگر دوست دارید که سبک نور پردازی عوض کنید و نورش را کم کنید به شما پیشنهاد می کنیم از نورهای LED استفاده کنید که هم نور مناسبی دارد و هم ظاهرش شیک است و نسبت به نورهای دیگر هم کم مصرف تر است. این را بدانید بقیه لامپ های کم مصرف ضرر دارند و نور خوبی هم ندارند.

دکوراسیون سفید غلط نیست

شما با انتخاب رنگ سفید برای دکوراسین منزل تان دست تان بازتر است. البته این تصور برای رنگ های کرم و قهوه ای هم صدق می کند. زمانی که حرف از رنگ می کنید مطمئناً درباره ی یک پوشش صحبت می شود که این پوشش باید از جنس رنگ باشد و یا از جس پارچه، کاغذ دیواری و… باشد. ما روشنایی را فقط در رنگ سفید می بینیم و به تاریکی و تیرگی رنگ مشکی خنثی می گوییم. طیف رنگی بین سفید و مشکی هم خنثی است؛ مانند: خاکستری، طوسی، نقره ای و … . پس شما می توانید رنگ سفید و مشکی و طیف این دو را با هر رنگی هماهنگ کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *