#


میز جلو مبلی مدرن با استفاده از وسایل دور ریختنی

میز جلو مبلی
20 نوامبر 2017 يك نظر 4579 بازدید

میز جلو مبلی مدرن با استفاده از وسایل دور ریختنی

میز جلو مبلی مدرن با استفاده از وسایل دور ریختنی

به طور حتم در خانه اکثر افراد وسایلی وجود دارد که کاربرد خود را از دست داده و افراد قصد دارند آن ها را دور بیاندازند. اما گاهی می شود از این وسایل در چیدمان منزل استفاده کرد و یک طرح مدرن و جدید را به وجود آورد. وسایل دور ریختنی در موارد بسیاری کاربرد خواهند داشت اما یکی از مهمترین آن ها میز های جلوی مبل است. هیچ اهمیتی ندارد میزی که در مقابل مبلمان شما قرار می گیرد چگونه باشد مهم این ست که بتواند نشانی از شما را داشته و به خوبی آن را به نمایش درآورید.

افرادی که قصد خرید میزی جدید برای قرار گیری در مقابل مبلمان منزل خود هستند بهتر است پیش از خرید این مطلب را بخوانند تا با ایده هایی که برای داشتن یک میز جلو مبلی جدید در اختیار شان قرار داده می شود آشنا شده و در صورت تمایل یکی از آن ها را انتخاب کنند. میزهایی که در این مطلب معرفی می کنیم انواع گوناگونی دارند که برخی از آن ها می توانند کاربردهای ویژه ای را نیز داشته باشند.

به عنوان مثال برخی از این میزها دارای جاهای بسیاری هستند که می توانید وسایل زیادی را در درون آن ها جای دهید و برخی دیگر نیز می توانند موجب کاربرد بهتر وسایل قدیمی شما بشوند. نکته بسیار مهمی در خصوص این میزها وجود دارد و آن هم اینکه این میزها در هز فضایی که قرار داشته باشند می توانند تمام توجهات را به خود جلب کنند و همین مساله باعث می شود یک نقطه کانونی در خانه خود داشته باشید و به تناسب آن مبلمان خود را بچینید.

میز جلومبلی

میز جلومبلی

استفاده از پالت چوبی برای درست کردن میز جلو مبلی

برای اینکه بتوانید برای میزهای سنتی خود جایگزینی پیدا کنید توصیه ما این است که به سراغ استفاده از پالت یا جعبه های قدیمی که در منزل دارید بروید. این سبک میزها می توانند به راحتی جابجا شوند و از لحاظ انعطافی در حد بالایی قرار دارند. می توانید جعبه های چوبی را برعکس کرده و با چند پیچ آن ها را به یکدیگر متصل کنید تا در هنگام تغییر دکوراسیون جابجا کردن آنها برایتان ساده تر باشد.

اگر دوست ندارید جعبه ها طول درازی با یکدیگر داشته باشند بهتر است جعبه ها را بر روی یکدیگر قرار دهید و یا اینکه یکی از آن ها را کمی برش دهید تا اندازه کوچک تر و جمع و جور تری را برای شما به ارمغان بیاورد.برای اینکه سطح رویه آن صاف تر باشد می توانید از یک میز چوبی استفاده کرده و بر روی جعبه بگذارید که به این ترتیب یک میز جلوی مبلی زبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای زیبایی بیشتر می توانید این میز دست ساز خود را با یک رنگ مناسب آغشته کرده و جلوه زیبایی به چیدمان مبلمان خود بدهید.

البته در خصوص جعبه ها دقت کنید که آلوده به مواد سمی نبوده باشد تا بتوانید علاوه بر ایجاد فضایی زیبا در منزل خود از سلامتی خود و دیگر افراد خانواده حفاظت نمائید.

میز جلومبلی

میز جلومبلی

استفاده از جعبه های چوبی برای میز جلو مبلی

جعبه های چوبی که در منزل شما وجود دارد می تواند کاربرد بسیاری را داشته باشد که یکی از این کاربردها میز جلو مبلی زیبا و جادار است. در این مورد شما می توانید جعبه ها را به شکلی در کنار یکدیگر قرار دهید که به راحی بتوان از آن برای نگهداری از وسیله و مجلات استفاده کرد. این میزهای جدید برای شما این قابلیت را به همراه دارند که وسایلی همچون مجلات و کنترل تلویزیون و مواردی از این قبیل را در داخل این میزهای جعبه ای قرار دهید و به این ترتیب دیگر روی میز شما شلوغی سابق را نخواهد داشت.

میز جلومبلی

میز جلومبلی

استفاده از چمدان های سفری قدیمی به عنوان میز جلو مبلی

احتمالا شما نیز در خانه خود یک چمدان سفری بزرگ دارید که یادآور خاطرات قدیمی برای شما است. می توانید از این چمدان در پذیرایی خانه خود استفاده کنید و در مقابل مبلمان خود قرار دهید. اگر چنین چمدانی در خانه نداشته باشید با مراجعه به حراجی ها می توانید مدل مناسبی را پیدا کنید. این چمدان های بزرگ هم می توانند به عنوان میز جلو مبلی استفاده شوند و هم اینکه می توان از آن ها برای نگهداری از وسایل استفاده کرد. البته باید در هنگام انتخاب این چمدان ها به عنوان میز جلو مبلی باید دقت داشته باشید که ارتفاع بیش از حد کوتاه نباشد و به گونه ای باشد که برای برداشتن چیزی از روی میز مجبور نباشید زیاد از حد خم شده و فشار زیادی را به خود وارد کنید.

اگر اندازه و سایز چمدان مناسب است و تنها مشکل آن ارتفاعش می باشد می توانید چند پایه در زیر آن قرار دهید و موجب شوید ارتفاع بلندتری را داشته باشد. در مورد رویه چمدان نیز می توانید از پارچه های مناسبی با طرحی که مورد پسند خودتان است استفاده کنید و طرح مدرن و زیبایی را در چیدمان منزل داشته باشید. استفاده از پارچه مناسب می تواند مانع از وارد آمدن اسیب های احتمالی به چمدان شود.

به کار گیری از قالیچه بر روی میز جلو مبلی

می توانید از یک تخته چند لایه استفاده کرده و با آن پایه ای مستحکم و مقاوم بسازید و بر روی آن یک قالیچه زیبا و ایرانی را قرار دهید. می توانید زمان هایی که تمایل دارید بر روی قالیچه بنشینید آن را از روی میز برداشته و بر روی زمین پهن کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نگاه اول هر فردی که این میز جلو مبلی شما را ببیند احساس می کند قالیچه شما یک قالیچه پرنده است و همین مساله موجب می شود توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند.

به کار گیری از صفحه شیشه ای به عنوان میز جلو مبلی

اگر در منزل خود صفحات شیشه ای دارید که کاربرد چندانی ندارد می توانید در مورد آن ها تنوع ایجاد کرده و آن ها را به صورت یک وسیله کاربردی متفاوت دربیاورید. این صفحات شیشه ای می تواند به عنوان میز جلو مبلی استفاده شود و برای اینکار می توانید از چند چرخ استفاده کرده و آن ها را به شکل پایه برای میز به کار ببرید. با این کار نه تنها یک میز جلو مبلی جدید به وجود آورده اید بلکه می توانید آن را به راحتی و سادگی نیز حرکت دهید.

استفاده از در قدیمی به عنوان میز

برای داشتن یک میز جلو مبلی زیبا شما می توانید طرح های مختلفی را که سطح صافی دارند استفاده کنید. در این مورد درها هم می توانند گزینه خوبی به شمار بروند. برای اینکه یک میز جلو مبلی زیبا داشته باشید بهتر است رنگ مناسبی را انتخاب کنید و در را به اندازه ای که مد نظرتان است برش دهید. با این کار شما یک میز جلو مبلی زیبا و در عین حال متفاوت خواهید داشت.

در انتخاب در برای میز جلو مبلی ممکن است کمی مشکل داشته باشید ولی اگر مورد خوبی را پیدا کردید و رنگ مناسبی نیز داشت می توانید رویه آن را با یک لایه پلی اورتان پوشش دهید تا موجب شود مقاومت این درها بالاتر رفته و در عین حال به شکل و رنگ اولیه خود باقی بماند. در مورد پایه هایی که برای این مدل از میز استفاده می کنید دقت داشته باشید که مقاومت لازم را داشته باشد تا بتواند وزن بالایی را تحمل کرده و کارایی بیشتری را داشته باشد.

میز جلومبلی

میز جلومبلی

استفاده از کنده های چوبی به عنوان میز

اگر به طبیعت علاقه دارید و تمایل دارید کمی از آن را وارد محیط زندگی خود کنید بهتر است از کنده های چوبی که دارای روکش هستند و بر روی آن ها کار شده است استفاده نمائید تا موجب شود خانه شما حالتی ارگانیک داشته و طبیعت را در خود جای دهد.
استفاده از سازهای چوبی به عنوان میز جلو مبلی

اگر در دوره ای علاقه به نوازندگی و ساز زدن داشته اید و در حال حاضر سازهای شما بلا استفاده گوشه ای افتاده اند می توانید از آن ها برای داشتن یک میز جلو مبلی زیبا استفاده کنید. می توانید با قرار دادن یک صفحه شیشه ای بر روی این سازها آن ها را که به شکل یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند را به صورت یک میز جلو مبلی زیبا و مدرن تبدیل کرده و در فضای نشیمن خود مورد استفاده قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *