#


منع هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون
27 ژوئن 2017 بدون نظر 1219 بازدید

منع هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

منع هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

قانون هایی که وجود دارد به ما اجازه نمی دهد که طراحی دلخواهمان را داشته باشیم و تمام لذت ها را از ما می گیرد. پس چگونه تشخیص دهیم که از کدام قانون استفاده کنیم؟ ما می خواهیم در این مقاله در رابطه با این موضوع اطلاعاتی رابه شما بدهیم پس با ما همراه باشید تا بتوانید دکوراسیونی جذاب داشته باشید.

قوانین ست کردن دکوراسیون

قانون هایی که به رنگ ربط دارد تعداد نامحدودی دارند و 99 درصد آن ها قلابی می باشند. مثلاً شما نباید برای اتاق خود از رنگ های تیره استفاده کنید، این یک قانون است و شما باید آن را رعایت کنید. این قانون ها چیزهایی را می گوید که در اتاق کوچک نادرست است ولی این حقیقت را نادیده باید گرفت. مثلاً رنگ زغالی به اتاق روح می بخشد و به آن جذابیت می دهد. ولی اگر دیوارها را کرم رنگ کنید خیلی خسته کننده می شود. اما اگر با زغالی ترکیب شود روی دیوارها هماهنگی ایجاد می کند. ولی اگر آن را ببینید متوجه می شوید که هماهنگی این دو رنگ ارتفاع اتاق را زیاد می کند.

قانون رنگ کردن سقف

دکوراسیون

دکوراسیون

چنانچه قصد دارید ارتفاع اتاق زیاد به چشم بیاید باید سقف آن را رنگ روشن بزنید. اگر خودتان می خواهید کار رنگ را انجام دهید و نمی توانید تمیز در بیاورید ما به شما پیشنهاد می کنیم که دیوار و سقف را یک رنگ بزنید. اگر این کار را انجام دهید فضای اتاق تان گرم و دلنشین می شود. اگر سقف اتاق تان کوتاه است باید ببینید که دوست دارید چه حسی داشته باشد بعد بر طبق همین تصمیمی که گفتید رنگ را انتخاب کنید و به دیوارها بزنید. اکثر مردم می خواهند که خانه شان رنگ های هماهنگ داشته باشد.

مبلمان و غذا خوری

دکوراسیون

دکوراسیون

برای اینکه یک طرح هماهنگ و صحیح داشته باشید باید سبک ها را در مبلمان منزل به یاد داشت. در اصل باید گفت وقتی تمام مبل ها با یک سبک است، ظاهر زیبایی نخواهد داشت.

به نظرتان سبک دکوراسیون داخلی باید مانند سبک معماری خانه باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. خانه ای که به سبک توسکانی و مزارع سنگی است می توانید از صندلی و میز مدرن استفاده کنید تا ظاهری شیک و منحصر به فرد پیدا کند. همچنین می توانید برای جلوه ی بیشتر از پرده های آنتیک و روستایی که مربوط به قرن 18 است استفاده کنید.

با استفاده از سبک ها، الگوها، سطح ها، رنگ ها، بافت ها، اندازه ها و حتی ظاهرهای ترکیبی می توانید به خانه حس گرما، دلنشینی، جذابیت و شیک بودن را ببخشید.

مثلاً اگر رنگ پالت ها خنثی بود می توانید با عناصر فلزی ترکیب کنید و به اتاق جلوه زیبایی بدهید.

نکته آخر این است که مالک خانه می تواند هر وسیله ای که دوست دارد را در دکوراسیون خانه خود استفاده کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *