#


مناسب ترین کاناپه برای دکوراسیون امروزی کدام است؟

26 دسامبر 2017 بدون نظر 2343 بازدید

مناسب ترین کاناپه برای دکوراسیون امروزی کدام است؟

مناسب ترین کاناپه برای دکوراسیون امروزی کدام است؟

زمانی که یک روز پر استرس و شلوغ را پشت سر می گذاریم به محض ورود به خانه تمایل داریم تا در فضایی راحت استراحت نمائیم. اتاق نشیمن می تواند فضایی دنج و راحت برای شما باشد به شرطی که کلیه موارد برای راحتی در آن رعایت شده باشد. برای دست یابی به فضایی این چنین می توانید از کاناپه های راحتی استفاده نمائید. خرید کاناپه اصول و قواعد خاص خود را دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد و موجب می شود تا شما با دید بازتری اقدام به انجام آن کنید.

نشیمن فضایی است که اکثر کارهای ما همچون مطالعه، تماشای تلویزیون، انجام بازی های بسیار و کلی کار دیگر در آن انجام می شود که موجب می شود ما به دنبال فضایی راحت برای انجام کلیه این کارها باشیم. اگر ما را تا انتها همراهی کنید می توانیم به شما در انتخاب کاناپه مناسب کمک کرده و قواعد کلی این کار را در اختیار شما بگذاریم.

کاناپه

انتخاب محل صحیح قرار گیری کاناپه

اگر قصد خرید مبلمان راحتی را برای منزل خود دارید بهتر است پیش از اقدام برای این کار محل مناسبی را برای قرار دادن مبل های راحتی تعیین کنید، البته باید بگوئیم یکی از فضاهایی که بسیار مناسب قرار گیری مبلمان راحتی است مقابل تلویزیون می باشد.

مبلمان راحتی باید در فضایی قرار بگیرند که اشراف کاملی به تلویزیون داشته باشند تا در هنگام تماشای تلویزیون افراد با سختی روبه رو نگردند و زاویه دید مناسبی داشته باشند. رطوبتی که در چشم وجود دارد باید همیشه به قوت خود باقی بماند و هرگز نباید با زاویه دید نا مناسب موجب کاهش این رطوبت شد.

هنگامی که به خرید مبلمان اقدام می کنید باید به ارتفاعی که دارند نیز توجه نموده و با در نظر گرفتن محلی که تلویزیون در آن قرار دارد ارتفاع مبلمان خود را انتخاب نمائید.

توجه به جنس پارچه و روکش مبلمان

نکته دیگری که در هنگام خرید مبلمان باید به آن دقت کافی داشته باشید جنس روکش آن ها است. اگر به دنبال گزینه مناسبی هستید می توانید روکش هایی که جنس آن ها پارچه ای است را برگزینید. مبلمانی که دارای روکش های چرمی و یا فوم هستند در مدت زمان طولانی که مورد استفاده قرار می گیرند موجب می شوند تا بدن افراد تعرق بسیار زیادی داشته باشد.

کاناپه

این جنس از روکش ها در هوای سرد بسیار خنک تر از روکش های دیگر می باشد و این مساله می تواند موجب ناراحتی برخی از افراد گردد و کاربرد مبلمان را کاهش دهد. به هنگام انتخاب مبلمان روکشی را برای آن انتخاب نمائید که موجب ایجاد حس آرامش در شما شده و به راحتی بتوانید در تمام زمان ها از آن استفاده نمائید.

در خصوص روکش های پارچه ای هم باید دقت کافی داشته باشید و مدل هایی را انتخاب کنید که مواد تشکیل دهنده آن ها اصطکاک کمتری را ایجاد کنند تا در استفاده از این روکش ها نیز احساس خوبی داشته باشید.

توجه به درجه راحتی مبلمان

در خصوص انتخاب مبلمان مناسب نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن ها دقت کافی داشت. یکی از این نکات میزان راحت بودن مبلمان می باشد که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشت. در انتخاب مبل به سراغ مدل هایی بروید که به اندازه کافی راحتی داشته باشد و بتوانید به راحتی بر روی آن دراز بکشید و به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید.

طولی که یک کاناپه خوب دارد باید قد شما را در بر بگیرد تا زمانی که قصد دراز کشیدن و استراحت بر روی آن را دارید موجب آویزان شدن پاهای شما نشود. اگر با کمبود فضا در خانه خود مواجه هستید می توانید مبلمانی متناسب با فضای خانه خود سفارش دهید و در خصوص مبلمانی که طول کمتری دارند بهتر است از پاف هایی که عرض آن ها به اندازه عرض مبل است استفاده نمائید تا هم کارایی آن را دیده و موجب زیباتر دیده شدن دکوراسیون خانه خود شوید.

کاناپه

مدل های متنوع کاناپه ها

برای پاسخگویی به نیاز افراد کاناپه های مختلفی با طرح و رنگ و اندازه متنوع طراحی و تولید شده است که می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه خود کاناپه مناسبی را برگزینید. انتخاب کاناپه مناسب موجب می شود تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و بتوانید دکوراسیونی جذاب را برای خانه خود به وجود بیاورید.

کاناپه های دسته دار

اگر قرار است کاناپه های خود را در مقابل تلویزیون قرار دهید بهتر است از مبلمانی که دارای دسته های کوتاهی هستند استفاده کرده و در مقابل تلویزیون قرار دهید. زمانی که از این مدل مبلمان استفاده کنید به هنگام دراز کشیدن سر و پاهای شما اذیت نشده و می توانید بر روی آن ها دراز بکشید و به تماشای تلویزیون بپردازید.

مبلمان دسته یک سمت

برخی از مبلمان دارای دسته در یک سمت خود هستند و افراد بسیاری به جای مبلمانی که دسته آن ها در دو طرف است این مدل ها را انتخاب می کنند و به زیبایی در فضاهای کوچک جای می گیرند. همیشه دسته کمی از فضای خانه را به خود اختصاص می دهد و مسلما در خانه هایی که ابعاد بزرگی دارند این نکته هیچ اهمیتی ندارد اما در خانه های کوچک این مساله می تواند به عنوان یک نکته بسیار مهم به شمار بیاید.

کاناپه

مبلمان ماساژور

این دسته از مبلمان برای افرادی که مشکلی در زمینه مالی ندارند و می خواهند خانه ای زیبا داشته باشند بهترین گزینه می باشد. زمانی که بر روی این مبل ها نشسته اید و در حال تماشای برنامه های تلویزیونی هستید این مبل ها می توانند با ماساژ دادن شما خستگی را از تن شما بیرون کنند و موجب ارامش شما بشوند.

پاف های جلو مبلی

زمانی که مبلمان راحتی خود را سفارش می دهید می توانید پاف های جلو مبلی را که ارتفاع آن ها کمی کمتر از مبلمان است نیز سفارش داده و در دکوراسیون خانه خود از آن ها استفاده نمائید. این پاف ها در خانه هایی که ابعاد کوچکی دارند کارایی بیشتری خواهد داشت و می توانید به هنگام تماشای تلویزیون پاهای خود را بر روی آن ها گذاشته و مانع از آویزان شدن پاهای خود شوید.

توجه به طرح و رنگ پارچه مبلمان

زمانی که قصد قرار دادن مبلمان خود در مقابل دیوار را دارید بهتر است در خصوص پارچه این مبل ها به سراغ مدل های ساده که هیچ طرحی در آن ها وجود ندارد استفاده نمائید. در اینصورت می توانید با دست باز رنگ پرده و پوشش دیوار خود را انتخاب نمائید. اگر مبل را در وسط می گذارید دست شما برای انتخاب طرح روکش مبلمان بازتر بوده و می توانید رنگ های متنوعی را انتخاب نمائید.

کاناپه

اگر تمایل دارید انتخاب ایده آلی در خصوص رنگ ها داشته باشید بهتر است به سراغ رنگ های خنثی بروید. رنگ هایی مانند قهوه ای، فیلی، کرم و یا بژ همیشه مورد توجه بوده اند و این امکان را به شما می دهند که از کوسن هایی که دارای رنگ های شاد و متنوعی است در دکوراسیون استفاده کرده و جلوه ای ویژه و خاص را به فضا ببخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *