#


مبلمان حصیری راهی برای ایجاد تحول در دکوراسیون خانه و حیاط

14 آوریل 2018 بدون نظر 2699 بازدید

مبلمان حصیری راهی برای ایجاد تحول در دکوراسیون خانه و حیاط

استفاده از مبلمان حصیری و ایجاد دکوراسیونی مدرن

صنعت مبلمان هر روزه در حال گسترش و توسعه می باشد و در حال حاضر نیز طرح های متنوعی وارد دنیای مبلمان شده است و کمپانی ها و افراد بسیاری در مناطق مختلف در حال تلاش هستند تا بتوانند مبلمانی زیبا و مدرن و در عین حال مقاوم را تولید نمایند. یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب مبلمان اهمیت دارد این است که به سازنده و تولید کننده آن اطمینان و اعتماد داشت زیرا این عامل باعث خواهد شد محصولی که در اختیارتان قرار داده می شود کیفیت بالایی را داشته باشد. البته ناگفته نماند کیفیت محصول با توجه به نیاز کاربران و نوع کاربری محصول کمی متفاوت است. در این مطلب در خصوص معیارهایی که برای انتخاب مبلمان مورد نیاز است را عنوان خواهیم کرد تا با توجه به آن ها بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نموده و در دکوراسیون و طراحی داخلی به کار بگیرید.

در خصوص انتخاب مبلمان استخری موار بسیاری را بای مد نظر قرار بدهید که یکی از مهم ترین فاکتورها مقاومت آن ها در برابر رطوبت می باشد. فضای استخر به علت این که به صورت یکسره در معرض رطوبت قرار داشته و آب در آن بیش از اندازه جریان دارد باید مبلمانی داشته باشد که قابلیت شستشو داشته و در صورتی که با آب و رطوبت تماس داشته باشند آسیبی به آن ها وارد نشود. چنانچه از این مبلمان به عنوان وسیله ای برای سرو غذا و وعده های غذایی استفاده شود می توان گفت که میز و صندلی می تواند گزینه ای مناسب به شمار بیاید. در صورتی که برای استراحت و قرار گرفتن در زیر نور آفتاب به دنبال مبلمان استخری مناسبی در محیط باز خانه خود می باشید انواع یک نفره آن ها که به شکل تخت خواب ایت می تواند بهترین گزینه برای انتخاب به شمار برود.

مبلمان حصیری و استفاده از آن در طراحی داخلی

مبلمان حصیری به دلیل قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده و خوبی که دارند به عنوان یکی از المان های مهمی به شمار می رود که می توان از آن ها در دکوراسیون داخلی منازل استفاده کرد. این دسته از مبلمان ویژگی های دیگری نیز دارند که مهم ترین آن ها سبکی و زیبایی و دوام بالا و قیمت مناسب آن ها می باشد. اگر میز و صندلی غذاخوری خود را از انواع حصیری انتخاب کنید جنس آن ها موجب می شود تا در صورت کثیفی و چرب شدن بتوانید به راحتی آن ها را تمیز کرده و بشویید. علاوه براین می توانید مبلمانی که در خصوص بدنه از انواع حصیری هستند و تشک های نرم و راحتی دارند را برای دکوراسیون داخلی خانه خود به کار بگیرید و طراحی داخلی خانه خود را تحولی عظیم ببخشید. در انتخاب مبلمان حصیری بهتر است به ترکیب رنگی که در دکوراسیون خانه خود استفاده کرده اید توجه داشته باشید و با در نظر گرفتن این موضوع رنگ های مختلفی را برای تشک و بدنه حصیری مبلمان می توانید سفارش دهید.

استفاده از مبلمان حصیری در رستوران و کافی شاپ

رفت و آمدی که در رستوران ها و کافی شاپ ها وجود دارد باعث می شود تا میز و صندلی هایی انتخاب شود که از دوام بالایی برخوردار شود. می توانید در خصوص کافی شاپ و رستوران ها به سراغ مبلمان حصیری بروید و یا میز و صندلی های غذاخوری را برای قرار دادن در این فضا مورد استفاده قرار دهید. به کارگیری از این میز و صندلی ها به عنوان گزینه هایی بسیار خوب و مطمئن در طراحی داخلی شناخته می شود. این دسته از مبلمان دارای قیمت مناسبی هستند و به سادگی می توان آن ها را شستشو داد و قابلیت دیگری که موجب می شود به عنوان گزینه ای مناسب به شمار بیایند سبک بودن آن ها برای جابه جا کردن می باشد.

آلاچیق و تاب

تاب بازی به عنوان یکی از کارهایی شناخته می شود که حس خوبی را برای فرد به وجود می آورد و به نوعی موجب ریلکس شدن و آرامش ذهن می گردد. اغلب افراد در منزل خود دارای فضای مناسبی هستند و همین مساله موجب می شود تا تاب حصیری را مد نظر قرار دهند و آن را به دکوراسیون داخلی منزل خود بیافزایند. اما چنانچه در منزل خود فضای کافی در اختیار ندارید بدون هیچ نگرانی می توانید تاب را در فضای باز قرار داده و از آن استفاده نمایید. دوام و مقاومت بالایی که این مدل از تاب ها دارند موجب می شود تا در برابر شرایط مختلف هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود و مدت های زیادی بتوان از آن ها استفاده نمود.

استفاده از مبلمان حصیری در هتل ها

لابی هتل از جمله فضاهایی است که توجه صاحبان هتل را به بهداشت و تمیزی و همچنین ارائه خدمات مناسب به مسافران را به خوبی نشان می دهد. مبلمان حصیری به جهت اینکه قابلیت شستشو دارند و از دوام بالایی نیز برخوردار هستند موجب می شوند تا ستاره هایی که به هتل ها اختصاص داده شده است به علت رعایت بهداشت و پاکیزگی حفظ شود. در خصوص اتاق های هتل نیز می توان از این دسته از مبلمان استفاده کرد زیرا می توان با شستن آن ها بهداشت مورد نیاز برای هتل را فراهم نمود. زیبایی و دوام بالا و ویژگی های برجسته ای که این دسته از مبلمان دارد موجب می شود تا بتوان از ان ها در خصوص دکوراسیون داخلی هتل ها نیز استفاده کرد و در برابر مبلمان دیگر بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

استفاده از مبلمان حصیری در فضای باز

در خصوص استفاده از مبلمان حصیری در فضای بیرون از منزل هیچ تردیدی وجود ندارد. برای اینکه بتوانید در حیاط و باغ بنشینید نیازی به هزینه کردن زیاد نمی باشد و این امکان برای شما فراهم است که از مبلمان حصیری در این فضاها استفاده کرده و اطمینان داشته باشید که سالیان زیادی می توانید از آن ها بدون کوچک ترین آسیبی استفاده نمایید. شرایط جوی مختلف هیچ تاثیری بر روی این دسته از مبلمان نخواهد داشت و می توانید با خیال راحت آن ها را برای قرار دادن در فضای باز خانه خود انتخاب نمائید. با استفاده از مبلمان حصیری می توانید دکوراسیونی ایده آل و خلاقانه و در عین حال مدرن را در خانه خود به وجود آورده و از فضایی شاد و سرزنده بهره مند شوید و احساس خوبی از حضور در این فضا داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *