#


لوازم ضروری در دکوراسیون منزل

25 جولای 2018 بدون نظر 5275 بازدید

لوازم ضروری در دکوراسیون منزل

کدام وسایل باید در چیدمان منزل وجود داشته باشد؟

بسیاری از افراد بر این اعتقادند که برای داشتن یک دکوراسیون و چیدمان فوق العاده باید به طراح و مجری حرفه ای و همچنین پرداخت هزینه های گزاف نیاز است. دکوراسیون برای تمام افراد بوده و بهترین فردی که می تواند چیدمان و دکور منزل را طراحی کند خودتان هستید. در مجموع وسایلی که برای تزئین و دکور خانه استفاده می شود به 5دسته تقسیم بندی می گردد. در این مطلب قصد داریم که اصول ساده ولی مهم و کاربردی را در دکوراسیون به شما آموزش دهیم.

تزئین خانه با وسایل ساده: دکوری های عمودی

نوع اول تزیین مربوط به وسایلی هستند که از لحاظ فرم و شکل ظاهری آن «عمودی»  به چشم می آیند. این نوع وسایل معمولا بلندترین وسایل شما بوده و در بین دیگر وسایل  بهتر دیده می شوند.

نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که باید وسایل را در ارتفاعات مختلف کنار یکدیگر قرار دهید تا بیشتر جلب توجه کنند. وسایلی مانند آباژور رومیزی، گلدان بلند، شمعدان پایه دار، بطری های نوشیدنی، وسایل دکوری مانند فانوس و … جزو این گروه هستند.

دکوری های زیبا برای منزل: وسایل افقی

در گروه دوم باید از وسایل افقی استفاده کنید. منظوراز وسایل افقی یعنی ارتفاع آن ها کم و به صورت افقی باشد. وسایلی که به صورت افقی هستند عبارت اند از: کتاب ها، سینی ها، جعبه تزینی، رانر رومیزی، تخته برش آشپزخانه، سبدهای کم عمق، بشقاب ها در اندازه های مختلف، کاسه های کم عمق و… .با قرار دادن وسایل عمودی و افقی در کنار یکدیگر می توانید بهتر ترکیب را در دکوراسیون منزل خود به وجود آورید.

دکوری های جدید و شیک: به تزئینی ها فکر کنید

این دسته از وسایل نیز ضروری است. دکوری های تزئینی هر چه جذاب تر باشند زیبایی بیشتری را به فضا می بخشد. در این گروه وسایلی مانند انواع مدل مجسمه ها، گلدان های کوچک دکوری، شمع ها، گوی های تزیینی و… قرار دارند. هر فردی طبق سلیقه خود می تواند از این وسایل استفاده کند، با استفاده از این دسته دکوری زیبایی بیشتری به دکوراسیون شما بخشیده می شود.

تزئین خانه با عنصر زندگی

این دسته نیز همچون دسته قبل به سلیقه افراد بستگی دارد. ولی با استفاده از آن ها دکوراسیون زیباتری خواهید داشت. منظور از عناصر زندگی، گیاهان، گل و گیاه، شمع ها و… است.

وسایل دکوری، انواع سطوح

سطوح به وسایلی گفته می شود که می توانید به صورت افقی و عمودی از آن استفاده کنید و برای کامل تر شدن چیدمان منزل به کار برده می شوند. وسایلی مانند سینی ها، آینه، قاب عکس، آویز دیواری، کتاب های بزرگ و… در این دسته قرار دارند. علاوه بر این وسایل فرش نیز در این دسته قرار می گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *