#


قاب عکس و زیباتر شدن دکوراسیون خانه

قاب عکس
25 ژوئن 2017 بدون نظر 1933 بازدید

قاب عکس و زیباتر شدن دکوراسیون خانه

قاب عکس و زیباتر شدن دکوراسیون خانه

امروزه دیگر آلبوم و قاب عکس مورد استفاده قرار نمی گیرد و خیلی کم پیش می آید که از میان عکس های موبایلش آن را ظاهر کند. احتمالاً شما می گویید که در خانه های کوچک امروزی محلی برای این کارها نیست. ولی باید گفت که این طرز فکر اشتباه است. اتفاقاً شما می توانید در این آپارتمان های نقلی فضای بیشتری را برای این کار درست کنید. مثلاً شما می توانید به جای وسایل گوناگون در همه جای خانه، قسمتی از تزئینات را روی دیوارها انجام دهید.

جای قاب عکس

قاب عکس

قاب عکس

دو مورد برای ظاهر کردن عکس های گوناگون وجوددارد که عبارتند از: تصاویر شخصی، عکس هایی از منظره ها، حیوانات و… که شما آن ها را می پسندید. اول از همه به اطراف خانه تان نگاهی بیندازید.

شما باید برای نصب عکس های گوناگون به فرهنگ ، اعتقادات و سلیقه شخصی توجه کنید. بهتر است اول ببینید که چه جاهایی برای نصب قاب عکس خوب است و بعد از آن به دنبال انتخاب عکس و چاپ آن شوید.

قاب عکس ها در خانه های مدرن

در خانه های مدرن شما قاب عکسی پیدا نمی کنید و مشاهده می کنید که همه چیز ساده دیزاین شده است. شما حتی اگر بخواهید قاب عکسی را انتخاب کنید باید ساده باشد. نقش این قاب بر روی دیوار برای نشان دادن رنگ دیوار با طراحی ساده است. استفاده از این طرح فقط در خانه های به سبک مدرن دیده نمی شود بلکه شما می توانید در خانه های دیگر هم مشاهده کنید.

توجه به کیفیت و اندازه قاب عکس

قاب عکس

قاب عکس

قبل از اینکه عکسی را چاپ کنید به این توجه کنید که عکس را چه اندازه ای می خواهید؟ شما باید به جنس قاب، رنگ، ضخامت و بافت قابی که می خواهید آن را انتخاب کنید توجه کنید. اگر می خواهید قاب تان روی دیوار ساده نمای بهتری داشته باشد باید قاب پر ابزار را انتخاب کنید، ولی اگر دیوار شلوغ و طرح دار دارید نمی توانید هر قابی را انتخاب کنید.

عکس ها روح دارند

عکس ها با روحی که دارند شما را به قدیم می برند. بهترین مکان برای استفاده از عکس های شخصی اتاق خواب ها هستند. در بعضی مواقع دیواری که ساده است زیباتر از دیوار با قاب های زیاد است. درست است که اتاق ها محل مناسبی برای استفاده از قاب عکس های شخصی است و شما می خواهید هر عکسی که دوستدارید را داخل آن قرار دهید ولی قبل از انجام این کار به این توجه کنید که بیش از حد شلوغ نشود.

جایگزینی پوسترها به جای قاب عکس

شما تا کی می خواهید روی دیوار منزلتان قاب عکس بزنید؟ مطمئناً تصورات دیگری هم هستن که شما به جای قاب عکس از تصویرهای دیگری هم استفاده کنید. امروزه طراحانی که در دنیا وجود دارد ارزش زیادی به پوسترها می دهند. پوسترها هم مانند کاغذ دیواری بر روی دیوار نصب می شوند و شما نمی توانید آن را جا به جا کنید. پس بهتر است برای این کار شما یک دیوار که دور و برش وسیله ای وجود ندارد را برگزینید. برای نصب پوسترها باید یک دیوار کامل یا دو سومش را به آن اختصاص دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *