#


فضایی آرام با استفاده از رنگ های مختلف

3 آگوست 2018 بدون نظر 2275 بازدید

فضایی آرام با استفاده از رنگ های مختلف

رنگ هایی که باعث ایجاد دکوراسیونی آرام بخش در منزل می شوند

برای اینکه یک فضای آرامبخش در منزل داشته باشید تا زمان برگشتن از سرکار خستگی تن تان خارج شود تنها داشتن مبلمان راحت کافی نیست. چنانچه دیوارهای منزل تان به رنگ تند و تیره و براق باشند نمی توانید به آرامشی که می خواهید برسید و سطح استرس تان کاهش نمی یابد. البته این را هم بگوییم نیازی نیست برای ایجاد فضایی آرامبخش از رنگ کسل کننده سفید استفاده کنید. تعداد رنگ هایی که می توانید برای این منظور استفاده کنید بسیار زیاد هستند که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

سبز- آبی

پیشنهاد می شود که این دو رنگ را با هم استفاده کنید. گرچه این فضا رنگارنگ است ولی باعث ایجاد فضایی آرامبخش می شوند.

مرجانی

اگر قصد استفاده از رنگ صورتی را دارید نباید در استفاده آن زیادی روی کنید. لذا می توانید از رنگ مرجانی که ته رنگ خنکی دارد استفاده نمایید.

ارغوانی روشن

رنگ ارغوانی روشن بین خاکستری و بنفش قرار دارد که یکی از رنگ های آرامبخش به شمار می رود. شما می توانید از این رنگ برای اتاق غذا خوری استفاده کنید.

بژ

این رنگ بهترین جایگزین برای رنگ کلاسیک سفید است.

آبی تیره

رنگ آبی تیره یکی از رنگ های آرام بخش و در عین حال پر جنب و جوش محسوب می شود. شما می توانید برای ایجاد فضایی آرام در آشپزخانه خود از رنگ آبی تیره به همراه سفید استفاده کنید.

خاکستری

رنگ خاکستری را به همراه طرح به کار ببرید. مانند طرح راه راه. شما می توانید از این طرح بر روی پرده ها، کفپوش و حتی صندلی نیز استفاده کنید.

آبی- خاکستری

در ترکیب این رنگ ها از رنگ آبی آسمانی استفاده کنید تا حس آرامش بارش باران را از آن دریافت کنید.

خاکستری مایل به سبز

این رنگ باعث ایجاد حس زمین و طبیعت می شود که چنانچه با رنگ آبی ادغام شود بسیا آرامبخش خواهد بود.

آبی آسمانی

رنگ آبی آسمانی بسیار آرامبخش بوده و برای انواع استایل های دکوراسیون بسیار مناسب می باشند.

نباتی

رنگ سفید به طور خالص کمی خشک و سرد است. ولی در صورتی که رنگ های خنثی را دوست دارید می توانید رنگ نباتی را جایگزین رنگ سفید کنید تا گرما و آرامش بیشتری به فضای منزل تان ببخشد.

یاسی

سعی کنید رنگ های بنفشی که انتخاب می کنید ته رنگ خاکستری داشته باشند، مانند یاسی. چرا که این رنگ ها همچون رنگ بنفش حس جنب و جوش ندارند. برای رنگ های حاشیه ی رنگ یاسی سعی کنید از رنگ کرمی و یا آبی استفاده کنید.

آبی دریایی

آبی دریایی همچون اقیانوس باعث ایجاد آرامش می شود. با استفاده از این رنگ در هر جای دنیا که باشید شما را با خود به سواحل اقیانوس ها خواهد برد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *