#


طراحی هوشمندانه خانه کوچک

طراحی هوشمندانه خانه کوچک
17 جولای 2017 بدون نظر 5251 بازدید

طراحی هوشمندانه خانه کوچک

در نگاه اول به یک آپارتمان 70 متری ممکن است این تصور برای شما پیش بیاید که طراحی دکوراسیون آپارتمان دشوار و تا حدودی چالش برانگیز است در صورتی که اگر از فضای آپارتمان استفاده بهینه شود دکوراسیونی شیک و بی نظیر در فضای آپارتمان ایجاد می شود؛ در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون خانه 70 متری را مشاهده خواهید کرد.
امروزه اغلب آپارتمان ها در اندازه های کوچک نظیر 50 متری و 70 متری ساخته می شوند که طراحی دکوراسیون خانه های 50 متری و 70 متری تا حدودی دشوار است و بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون خانه های کوچک حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید شاهد ایجاد دکوراسیونی ایده آل و کاربردی در منزل خود باشید.

دکوراسیون خانه 70 متری با طراحی شیک و کاربردی
اغلب افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند معمولا احساس می کنند که فضای خانه آن ها تاریک و تنگ است در صورتی که اگر در هنگام طراحی دکوراسیون خانه های کوچک حساسیت لازم به خرج داده شود فضای خانه دلباز و بزرگ تر از حد معمول به نظر می رسد. در ادامه تصاویری از طراحی 3 دکوراسیون خانه 70 متری مدرن و شیک را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون خانه اول

خانه ای که در تصاویر زیر مشاهده می کنید یک آپارتمان کوچک 70 متری یک خوابه است که دارای دکوراسیونی گرم و صمیمی می باشد و این آپارتمان 70 متری برای یک زوج جوان طراحی شده است. در در طراحی دکوراسیون این خانه از ترکیب رنگ های سرد استفاده شده است و برای خنثی کردن اثر رنگ های سرد پنل های چوبی در قسمت های مختلف آپارتمان به چشم می خورند. وجود مبلمان مدرن و ساده در فضای آپارتمان دکوراسیونی شیک و بی نظیر را بوجود آورده اند.

دکوراسیون خانه دوم

آپارتمان دوم از آپارتمان اول کوچک تر است و دارای 65.5 متر مربع است. طراحی داخلی که در این آپارتمان صورت گرفته است باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آپارتمان شده است. در طراحی داخلی این آپارتمان 70 متری از کفپوش با طرح چوبی استفاده شده است, کفپوش های طرح چوب باعث گرم تر به نظر رسیدن فضای خانه های 70 متری می شوند.

دکوراسیون خانه سوم

آپارتمان سوم برای یک زن و شوهر جوان در مسکو طراحی شده است این آپارتمان الهام گرفته از طبیعت است و برای طراحی دکوراسیون داخلی آن از رنگ های بنفش یاسی استفاده شده است. دکوراسیون رنگی منزل این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و علاوه بر این استفاده از دکوراسیون رنگی در خانه های کوچک باعث ایجاد طراحی داخلی متفاوت و بی نظیری می شود.

در این مطلب 3 دکوراسیون خانه 70 متری با طراحی شیک و مدرن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با الگوبرداری از این دکوراسیون ها بتوانید طراحی داخلی شیک و بی نظیری را در فضای آپارتمان 70 متری خود ایجاد کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *