#


با طراحی شیک، کافی شاپی منحصر به فرد داشته باشید

دکوراسیون کافی شاپ
27 ژوئن 2017 بدون نظر 1883 بازدید

با طراحی شیک، کافی شاپی منحصر به فرد داشته باشید

با طراحی شیک، کافی شاپی منحصر به فرد داشته باشید

کافی شاپ ها مکانی هستند که هر وقت دوست داشته باشید می توانید برای نجات خود به آن جا بروید و دوست خود را ببینید، و با او قهوه بنوشید و یا کتاب بخوانید. ولی فقط کیفیت غذا و پذیرایی نیست که آن کافی شاپ محل پاتوق شما بشود. بعضی اوقات با یک طراحی شیک یا یک سبک خاص و یک ایده و خلاقیت سبب می شود که آن کافی شاپ یا رستوران اولین جایی باشد که انتخاب می کنید.

ولی تا به حال شده به این فکر کنید که چجوری می توانید کافی شاپ خود را با یک طراحی، شیک و جذاب کنید؟ شما می توانید با کمترین هزینه ئ با تعدادی ایده این کار را عملی کنید. با خواندن این مطلب می توانید از چند ایده برای دکوراسیون کافی شاپ تان بهره ببرید.

کافی شاپ خود را با فرش زیبا کنید

رایج نیست که در کافی شاپ ها از فرش استفاده شود، ولی شما می توانید این رسم را کنار بگذارید و با انداختن یک فرش ایرانی و زیبا با رنگ های دلنشین کافی شاپ تان را منحصر به فرد کنید و مشتری های تان را جذب کنید. این کار موجب می شود که شما طرح متفاوتی داشته باشید کهباعث جذابیت برای مشتریان می شود.

صندلی ها و مبلمان خود را متفاوت کنید

دکوراسیون کافی شاپ

دکوراسیون کافی شاپ

سعی کنید برای صندلی و مبل هایی که دارید کوسن یا بالشتک هایی را تهیه کنید تا بتوانید راحتی را بهمشتریان خود اهدا کنید. با چنین کاری مشتریان بیشتر وقت خود را در کافی شاپ شما می گذرانند و خسته نمی شوند.

با آویزهای سقفی کافی شاپ تان را زیبا کنید

برای بیشتر جذاب شدن دکور کافی شاپ تان وسایلی که مصرف می کنید را برای دیزاین هم اسفاده کنید. مانند: قهوه جوش. با تهیه کردن چندتا قهوه جوش استفاده شده و کهنه شما می توانید آن ها را رنگ بزنید و از سقف بیاویزید. بااین کار مشتریان تا نمکانی متفاوت را تجربه می کنند.

وسایل دکوری شاخص را دکوراسیون کافی شاپ تان استفاده کنید

استفاده از یک وسیله تزئینی شاخص برای طراحی کافی شاپ تان باعث می شود مشتریان تان کافی شاپ شما راهمیشه به یاد داشته باشند. مانند: یک لوستر جذاب، یک گلدان عتیقه گران قیمت، یک تابلوی بسیار شیک و یا هر چیزی که با محیط کافه شما هماهنگ باشد.

برای کافی شاپ تان کتاب خانه درست کنید

با استفاده از وسایل تزئینی می توانید یک کتاب خانه هماهنگ با فضای کافی شاپ داشته باشید. به طور مثال شما می توانید کتاب خانه خود را شبیه به یک فنجان قهوه طراحی کنید و از رنگ های جذاب برای آن ها استفاده کنید تا مشتریان را مجور کند که حتی فقط برای خواندن

دکوراسیون کافی شاپ

دکوراسیون کافی شاپ

تیتر کتاب ها هم شده به آن جا سر بزنند. برای درست کردن این کتاب خانه ها کافی است به نجاری نزدیک به کافی شاپ تان مراجعه کنید.

فضایی منحصر به فرد برای نگه داشتن ماگ ها

چندتا شاخه خشک شده که شبیه به یک درخت در کنج آشپزخانه کافی شاپ تان بیرون آمده است می تواند نظر خوبی برای نگه داشتن ماگ ها باشد. شما می توانید از این شاخه ها برای فضای ماگ ها که می خواهید آن را بفروشید بهره ببرید. از این ایده کم خرج و کم هزینه است ولی در عین حال یک دکوراسیون متفاوتی می توانید داشته باشید.

منویی متفاوت برای کافی شاپ

سعی کنید به هر طریقی شده محیط کافی شاپ تان را منحصر به فرد کنید، منوهایی که روی دیوار هستند هم یکی از همین موارد است که شما باید آن را هم خلاقانه طراحی کنید تا بتواند به عنوان یک عنصر زیبا و جذاب به چشم بیاید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *