#


طراحی دکوراسیون بیرونی منزل با استفاده از المان های پائیزی

دکوراسیون بیرونی منزل
15 دسامبر 2017 2 نظر 1781 بازدید

طراحی دکوراسیون بیرونی منزل با استفاده از المان های پائیزی

طراحی دکوراسیون بیرونی منزل با استفاده از المان های پائیزی

زمانی که پائیز از راه می رسد اغلب افراد تمایل دارند این فصل زیبا را در جای جای خانه خود احساس کنند و علاوه بر زیبایی هایی که این فصل دارد در محیط بیرون از خانه نیز المان های پائیزی را به کار برده و جذابیت پائیزی را بیشتر نشان می دهند. در این مطلب چند ایده ساده اما کاربردی برای طراحی پائیزی محیط بیرونی خانه تان داریم که با استفاده از آن می توانید پائیز را به زیباترین شکل در هر نقطه از خانه خود که بخواهید نشان دهید.

ایجاد آتش دان در بیرون از خانه

یکی از مواردی که در سرمای پائیز بسیار دلچسب به نظر می رسد وجود گودالی از آتش است که چند سیب زمینی را هم درون آن انداخته و اجازه دهیم به صورت زغالی بپزد و آماده خوردن شود. این عمل مطمئنا از بودن در خانه و نشستن کنار بخاری دلچسب تر خواهد بود. پس وقت را غنیمت شمرده و هرچه سریعتر در محیط بیونی خانه خود آتشدانی را ایجاد کنید که در هوای سرد بتوانید به همراه اطرافیان خود دور آن جمع شده  و فضایی گرم و صمیمی را به وجود بیاورید.

دکوراسیون بیرونی منزل

دکوراسیون بیرونی منزل

ایجاد آلاچیقی پائیزی در محوطه بیرون از خانه

می توانید در محوطه بیرونی خانه خود یک آلاچیق بسازید که برای در امان ماندن از باد و باران های پائیزی در مواقعی که قصد دارید از خانه بیرون آمده و در حیاط باشید گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد. برای تزئین آلاچیق خود می توانید از برگ های زیبایی که بر روی زمین ریخته استفاده کنید و حال و هوای پائیز را به خوبی در آلاچیق خود نشان دهید. اگر باغچه بزرگی داشته باشید که سطح آن پوشیده از گل ها و سبزی باشد می توانید آلاچیق خود را در آن ایجاد کنید تا یک فضای جذاب و هیجان انگیز را به وجود بیاورید و از سپری کردن شب های پائیزی خود در این فضا لذت کافی را ببرید.

تزئین تراس و بالکن به سبک پائیزی

گاهی بد نیست اجازه دهید تا پائیز در نزدیکی در ورودی خانه تان حضور یابد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در تراس یا بالکن خانه خود از یک صندلی ننویی که با نام صندلی راک شناخته می شود استفاده کرده و بر روی آن پتویی که رنگ های پائیزی در آن به کار رفته است را قرار دهید. برای اینکه پائیز را در این مکان بیشتر نشان دهید می توانید سبدی که دارای گل ها و گیاهان و میوه های پائیزی است را در نزدیکی صندلی خود قرار دهید و از طراوت پائیزی و زیبایی های این فصل در خانه خود استفاده کنید و جذابیت های آن را به زیبایی نشان دهید.

دکوراسیون بیرونی منزل

دکوراسیون بیرونی منزل

قرار دادن گل ها و گیاهان پائیزی بیرون از خانه های آپارتمانی

افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند معمولا در مورد ایجاد فضایی پائیزی در بیرون از خانه خود مشکل دارند و نمی توانند به راحتی اقدام به انجام چنین کاری نمایند اما باید بگوئیم این افردا نیز می توانند از ایده های پائیزی در بیرون از خانه خود استفاده نمایند. کافیست برخی از گل ها و گیاهانی را که مناسب فصل پائیز است در در پشت پنجره های خانه خود قرار دهید. برای این کار نیازمند سبدهایی هستید که قابلیت قلاب شدن به قاب پنجره ها را داشته باشند. البته ناگفته نماند می توانیداز فلاور باکس هایی که در منزل دارید نیز برای قرار دادن گیاهان پائیزی در پشت پنجره ها استفاده نمائید. قرار دادن گیاهانی که رنگ های پائیزی را نشان می دهند موجب می شود تا منظره بیرونی خانه تان نیز به اندازه درون خانه جذابیت داشته باشد.

ایجاد طرحی پائیزی در ورودی منزل

در هر دکوراسیونی باید توجه ویژه ای به ورودی خانه ها داشت. سعی کنید در مورد ایجاد طرح های پائیزی به ورودی خانه خود نیز توجه نمائید. برایاین کار می توانید از گل ها و گیاهانی که دارای رنگ و بوی پائیزی هستند استفاده نمائید و طرحی زیبا را برای ورودی خانه خود به وجود بیاورید. می توانید از طرح های خلاقانه ای که با برگ ها و گل ها و میوه های پائیزی آماده کرده اید برای استقبال از میهمانان و خوشآمدگویی به آن ها استفاده نمائید. در ورودی خانه خود می توانید حلقه ایی از برگ های پائیزی را درست کرده و بر روی در بیاویزید و وجود پائیز را با طرح و ایده ای خلاقانه نشان دهید.

دکوراسیون بیرونی منزل

دکوراسیون بیرونی منزل

ایجاد تغییرات پائیزی بر روی مبلمان بیرونی

اگر در فضای بیرونی منزل خود از مبلمانی استفاده کرده اید بهتر است آن ها را فراموش نکرده و از پارچه هایی که رنگ های پائیزی بسیاری در آن ها به کار رفته به عنوان رویه این مبلمان مورد استفاده قرار دهید. در مورد رویه مبلمان می توانید از پارچه های نرمی که به رنگ قرمز هستند نیز استفاده نمائید و حال و هوای بخش بیرونی منزل خود را دگرگون کنید.

کاشتن گل های پائیزی در باغچه

باغچه را نمی توان هر روز عوض کرد ولی می توان تغییراتی عمده در آن ها ایجاد کرد. هیچ نیازی نیست که گل ها و گیاهان آن را عوض کنید بلکه می توانید در بین گل هایی که موجود هستند از گل ها و گیاهانی که دارای رنگ پائیزی هستند و به رنگ های قرمز  زرد و نارنجی دیده می شوند استفاده نمائید و با کاشتن این رنگ از گل ها و گیاهان چهره ای پائیزی به باغچه خود بدهید. با انجام این ایده ها می توانید فضای بیرونی خانه خود را نیز به شکلی زیبا و جذاب تغییر داده و از وجود پائیز در این فضا لذت کافی را ببرید. ایجاد تغییراتی اینگونه به شما کمک می کند تا دکوراسیونی خاص و ویژه را برای خانه خود به وجود بیاورید و از داشتن خانه ای متفاوت لذت ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *