#


سرویس بهداشتی لوکس فضایی برای داشتن دکوراسیونی شیک

10 ژوئن 2018 بدون نظر 2175 بازدید

سرویس بهداشتی لوکس فضایی برای داشتن دکوراسیونی شیک

ایجاد طراحی لوکس و زیبا در سرویس بهداشتی

در اغلب خانه ها محل قرارگیری سرویس بهداشتی در نزدیک ورودی منزل بوده و یا قسمتی خصوصی را برای قرار گیری حمام و سرویس بهداشتی در نظر می گیرند. سرویس بهداشتی یکی از بخش های لاینفک هر خانه ای به شمار می رود و عدم وجود آن موجب می شود افراد نتوانند به راحتی زندگی کنند. زمانی که قرار است یک سرویس بهداشتی طراحی شود به تمام مواردی که در این محیط قرار می گیرند توجه شده و ابعاد و اندازه های آن ها و شکل و محلی که قرار است جای بگیرند موجب می شود رفت و آمد راحت بوده و به سادگی از تمام آن ها استفاده کرد.

علاوه بر موارد عنوان شده باید در طراحی سرویس بهداشتی به رنگ به کار رفته و شیرآلات و وسایل تزئینی به کار رفته در این بخش و چیدمانی که برای آن در نظر گرفته شده مهمترین مواردی هستند که موجب می شود سرویس بهداشتی ایده آل و مطلوبی داشته باشید.

استفاده از طراحی لوکس در خصوص سرویس بهداشتی با ابعاد کوچک

برای اینکه بتوانید سرویس بهداشتی کوچک خانه خود را بزرگ تر از حد معمول نشان دهید می توانید به سراغ رنگ های ملایم و روشن بروید. در خصوص کلیه اکسسوری ها و حوله هایی که در این فضا قرار می گیرد می توانید از رنگ های پاستلی و یا خنثی و سفید استفاده کنید. زمانی که قصد انتخاب رنگی را دارید باید دقت کنید که رنگ های سرد موجب ایجاد حس آرامش برای افراد می گردند. استفاده از نور در این فضا می تواند فضا را بزرگ تر از چیزی که هست نشان دهد. در مورد منبع نوری می توانید از دیوارکوب ها در کنار میز آرایش و یا روشویی استفاده کرده و فضایی گرم و بزرگ را به نمایش بگذارید.

استفاده از روشویی لوکس در طراحی سرویس بهداشتی

در خصوص طراحی لوکس سرویس بهداشتی خانه خود می توانید از روشویی هایی که دارای کابینت هستند استفاده کنید و کلیه لوزام را در زیر آن ها قرار دهید. اگر سرویس بهداشتی منزل تان کوچک است می توانید از روشویی هایی که قابلیت اتصال به دیوار دارند و یا روشویی های پایه دار برای نگهداری وسایل استفاده نمایید. می توانید در مقابل روشویی از یک آینه بزرگ نیز بهره بگیرید؛ یرا آینه نقش موثری در انعکاس نور در محیط دارد و می تواند نمای زیبایی به سرویس بهداشتی بخشیده و رنگ ها و الگوهای موجود را به زیبایی نشان دهد.

استفاده از مصالح مناسب در طراحی سرویس بهداشتی لوکس

مصالحی که در سرویس بهداشتی به کار می رود از مهم ترین المان هایی هستند که در این بخش می توان به کار گرفت. به عنوان مثال استفاده از روشویی با سنگ مرمر که به رنگ سیاه و سفید است و رگه هایی به رنگ طلایی در آن دیده می شود موجب ایجاد فضایی لوکس و بینظیر در سرویس بهداشتی خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *