#


سرویس بهداشتی خودرا شکیل تر چیدمان کنید

سرویس بهداشتی
19 سپتامبر 2017 بدون نظر 2029 بازدید

سرویس بهداشتی خودرا شکیل تر چیدمان کنید

سرویس بهداشتی خودرا شکیل تر چیدمان کنید

از قسمت های دیگر خانه که باید به دکوراسیون آن نیز اهمیت داد سرویس بهداشتی است که متاسفانه خیلی از ماها به سادگی از کنار آن میگذریم.
در کنار ما باشید تا نکاتی را که باید در چیدمان سرویس بهداشتی رعایت کنید برای شما ذکر کنیم.

1ـ انتخاب رنگ

اگر سرویس بهداشتی ای دارید که کوچک است اصلا ناراحت نباشید. شما می توانید یک رنگ مناسب انتخاب کرده و با این کار باعث خطای دید شوید. انتخاب یک رنگ مناسب باعث می شود که فضای کوچک سرویس اصلا به چشم نیاید.فراموش نکیند که از رنگ های ساده و در عین حال ملایم استفاده کنید. به طور مثال به کارگیری کاشی آبی در کنار زمینه سفید سرویس باعث می شود یک تضاد جالبی در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما به وجود بیاید.

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی

2ـ دقت در انتخاب مصالح

برای داشتن سرویس بهداشتی جذاب و زیبا باید در مصالحی که استفاده می کنید دقت کافی به خرج بدهید.به عنوان نمونه اگر از کاشی و سرامیکی که با روشویی تناسب دارد استفاده کنید و سیستم نوری به کار رفته در سرویس بهداشتی نیز خوب باشد فضای داخلی آن سرویس بهداشتی تقریبا کوچک می تواند بسیار شیک و زیبا باشد.

3ـ توجه صحیح به جزئیات

اگر لوازم جانبی استفاده شده در سرویس بهداشتی به طرز درستی انتخاب شده باشند و با رنگ های لوکس ست شده باشند دیگر یک دکور کلاسیک برای اولین بار غیراصولی نخواهد بود و کمک می کند فضای سرویس بهداشتی کوچک شما بسیار جذاب باشد. البته به خاطر داشته باشید که حتما رنگ اصلی به کار رفته در سرویس بهداشتی شما رنگ سفید باشد تا سایر موارد خود نمایی کنند.

4ـ توجه به استفاده از کاغذ دیواری مناسب

در سرویس های بهداشتی کوچک برای زیباتر دیده شدن آن می توانید از کاغذ دیواری مناسبی استفاده کنید.حتما به یاد داشته باشید که از کاغذ دیواری های مرغوبی که قابلیت شستوشو دارند استفاده کنید تا در مواق لازم بتوانید به راحتی آن را بشوئید.
توجه داشته باشید کاغذ دیواری های ساده و عمودی موجب خواهند شد تا سقف سرویس شما بلندتر از معمول دیده شود و همین امر کمک می کند تا سرویس کوچک شما بزرگتر به نظر برسد.

5ـ انتخاب آئینه مناسب

یکی از ترفندهایی که از گذشته تا کنون برای بزرگتر نشان دادن سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گرفته انتخاب یک آئینه مناسب است.زمانی که یک آئینه برای قرار گیری در سرویس بهداشتی انتخاب می شود این کار باعث می شود که فضای داخلی سرویس بهداشتی دوبرابر بزرگتر از همکیشه دیده شود. بنابراین رعایت این نکته در سرویس های بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی

6ـ دقت در انتخاب کابین دوش

در سرویس های بهداشتی که به صورت مشترک هستند انتخاب کابین دوش مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است و جزو اساسی ترین موارد به شمار می رود.در دکوراسیونی که برای سرویس بهداشتی کوچک می خواهید انجام دهیدبهتر است از یک کابین دوش شیشه ای استفاده کنید تا فضای داخلی سرویس بهداشتی شما گرفته نشده و بزرگتر از آنچه که هست به نظر بیاید.

شما می توانید با رعایت تمام نکاتی که گفته شد سرویس بهداشتی کوچک خود را بزرگتر از حد معمول به نمایش بگذارید وجذابیت آنرا افزایش دهید. بنابراین سبک های کهن را فراموش کرده و به روش های مدرن چیدمان روی بیاورید تا تاثیرات مثبت آن را شاهد باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *