#


زیبایی منزل خود را باکفپوش های لمینت دوچندان کنید

کفپوش لمینت
18 سپتامبر 2017 بدون نظر 1495 بازدید

زیبایی منزل خود را باکفپوش های لمینت دوچندان کنید

زیبایی منزل خود را باکفپوش های لمینت دوچندان کنید

امروزه نسل جدیدی از کفپوش های چوبی وارد بازار شده که نسبت به پارکتها از مقاومت بالاتری برخوردار بوده ودرعین حال از تنوع بیشتری در طرح و رنگ هستند.
این کف پوش های جدید به راحتی قابلیت نصب شدن را دارند بدون اینکه برای چسباندن آن ها نیازی باشد از چسب یا چیز دیگری استفاده کرد.شما به راحتی می توانید از ااین کفپوش های لمینت در محل کار ویا منزل خود استفاده کرده و به آن زیبایی ببخشید.
اگر به ظاهر کفپوش های لمینت دقت کنید می بینید که طرح چوب بر روی آن وجود دارد درحالی که این فقط یک کپی از طرح چوب است که بر روی این کفپوش ها وجود دارد.

دراصل لمینت ها مجموعه ای فشرده و به هم پیوسته اچ دی اف هستند و ظاهر آن ها را روکشی که طرح و نقشه چوب دارد در برگرفته است.
باید به یاد داشته باشید که لمینت ها چند سالی است که وارد بازار شده اند و سابقه ظهور آنها در صنعت ساخت و ساز به نیم قرن هم نمی رسد.
یک شرکت سوئدی برای اولین بار در سال 1977 اقدام به تولید کف پوش های لمینتی کرد و در سال 1984 تولیدات خود را وارد عرصه جهانی نمود تا تحولی عظیم در کفپوش ها به وجود بیاورد.
در حال حاضر شرکت های بسیاری دست به کار شده اند و کفپوش لمینتی تولید می کنند واین فناوری جدیدبسیار در بین افراد محبوبیت پیدا کرده است.

کفپوش لمینت

کفپوش لمینت

مزایای کف پوش های لمینتی

اگر به دنبال یک تغییر خوب در منزل ومحل کار خود هستید و می خواهید کف پوش های لمینتی را جایگزین کف پوش های دیگر بکنید بهتر است ابتدا بدانید این کفپوش ها چه مزایای دارند و پس از آن اقدام به خرید آن ها بکنید.
لمینت ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در برابر عوامل محیطی همچون گرما و سرما و عوامل دیگر مقاومت بسیار بالایی دارند و برای مدت زمان طولانی تری می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد.

رنگ و نقش لمینت ها پس از سال های زیاد نیز باقی خواهد ماند وهمچنان زیبا دیده می شوند و پس از مدتی از مد نمی افتند.
لمینت ها به گونه ای تولید شده اند که اشعه ماوراء بنفش خورشید هم نمی تواند آسیبی به آن بزند بنابراین اگر اتاقی دارید که به سمت آفتاب است در مورد انتخاب لمینت ها هیچ گونه نگرانی ای به خود ندهید و با خیال راحت به سراغ کفپوش های لمینتی بروید.
لمینت ها از نظر ظاهری تشابه بسیار زیادی به چوب دارند و اگر شما به کفپوش های چوبی علاقه دارید می توانید به سراغ لمینت ها بروید.
شما به راحتی خواهید توانست لمینت ها را عوض کنید چراکه به راحتی قابلیت تعویض دارند و اگر یکی از آنها مشکلی داشته باشد شما می توانید بدون درخواستاز هیچ فرد دیگری خود آن را عوض کرده و یک قطعه دیگر را به جای آن قرار دهید.
اگر مستاجر هستید ودوست دارید کفپوش خانه ای که در آن سکونت دارید لمینت باشد می توانید آن را تهیه و نصب کرده و هنگام اسباب کشی با خود ببرید چرا که یکی از مزیت های لمینت این است که شما می توانیدآنهارا جمع کرده و با خود به مکان دیگری برده و مجدد نصب کنید.

کفپوش لمینت

کفپوش لمینت

معایب لمینت ها

همنطورکه می دانید هرچیزی در کنار مزایایی که دارد ممکن است معایبی نیز داشته باشد واین موضوع در مورد لمینت نیز صادق است.بنابراینپیش از خرید بهتر است معایب لمینت را نیز بدانید.
قیمت بالایی که لمینت ها دارند یکی از معایب آن به شمار میرود که هر قشری نمی تواند آن را تهیه نماید.

لمینت ها برای محیط هایی که رطوبت بالایی دارند گزینه مناسبی توصیه نمی شوند.و عیب دیگر آن ها این است که راه رفتن بر روی آنها موجب میشود سروصدا تولید شود و این مسئله برای هر مکانی مناسب نیست.

اگر اهل سکوت هستید وبه محیط های آرام عادت دارید ولی در عین حال تمایل دارید کف خانه و محل کار خود را لمینت بزنید بهترین کار این است که ابتدا زیر لمینت ها ازیک لایهفوم استفاده کرده و پس از آن لمینت ها را قرار دهید.
این کار باعث می شود که هم در برابر صدا عایقی ایجاد شود و هم اینکه احتمال حمله موریانه ها را به صفر می رساند.

شکل ظاهری لمینت ها

کفپوش های لمینتی در ظاهر به دودسته اصلی تقسیم می شوند.

الواری و پارکتی

لمینت هایی که به شکل الواری هستند در اصل به مانند یک تنه درخت می مانند که از وسط به دو نیم تقسیم شده است.یعنی درست طرحی که روی چوب وجود دارد همان برشها و موج ها برروی لمینت های الواری نیز دیده می شود.
لمینت های الواری نسبت به نوع پارکتی جدید بوده و شما می توانید برای فضای سالن پذیرایی خود از نوع الواری استفاده کنیدو جلوه خاصی به آن ببخشید.
لمینت های پارکتی در اصل مستطیل های کم عرضی است که با قرار گرفتن چند ردیف از آن در کنار یکدیگر پس از نصب به شکل پارکت دیده می شوند.

کفپوش لمینت

کفپوش لمینت

ضخامت لمینت ها

اگر می خواهید لمینت بخرید و قیمت آن نیز برایتان اهمیت دارد بهتر است به ضخامت آن ها نیز توجه کنید چرا که در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.شما باید ضخامت لمینت را باتوجه به محلی انتخاب کنید که قرار است لمینت درآن نصب شود.

اگر لمینت ها را برای فضاهای پر رفت و آمد میخواهید بهتر است به سراغ لمینت های ضخیم تر کهگران تر نیز هستند بروید اما برای محیط هایی که تردد درآن کم است لمینت هایی که ضخامتشان به 8 میلی متر میرسد کافی است.
به طور کلی ضخامت لمینت ها چیزی درحدود 6تا12 میلی متر است که با توجه به محیط نصب میشوند تا کارایی آن ها بیشتر باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *