#


رنگ های تیره و ایجاد دکوراسیونی جذاب برای منزل

19 دسامبر 2017 يك نظر 1503 بازدید

رنگ های تیره و ایجاد دکوراسیونی جذاب برای منزل

رنگ های تیره و ایجاد دکوراسیونی جذاب برای منزل

در طراحی های امروزی اغلب از رنگ های تیره استفاده می شود تا طرح مدرن و زیبایی را برای دکوراسیون منازل به وجود بیاید. طراحان دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ های تیره را برای اکثر خانه ها پیشنهاد می دهند و معتقدند این رنگ ها موجب می شود تا نظر افراد بسیاری به سمت آن ها جلب شود. در حال حاضر آپارتمان ها و خانه های ویلایی بسیاری وجود دارد که از رنگ های تیره در طراحی دکوراسیون داخلی آن ها استفاده شده است و طرح مدرنی را برای آن ها ایجاد کرده است.

به کار بردن رنگ تیره یک ایده جدید و خلاقانه به نظر می رسد و می تواند موجب جذاب تر دیده شدن دکوراسیون منزل شما شود. زمانی که از تم و رنگ تیره در دکوراسیون خانه خود استفاده می کنید موجب می شوید تا تفاوت قابل توجهی با دیگر دکوراسیون ها داشته باشد و تمایز آن به خوبی دیده شود.

بهتر است کمی خلاقیت به خرج دهید و از رنگ های تیره نهایت استفاده را داشته باشید. در این مطلب چند نمونه از دکوراسیون هایی را که رنگ تیره در ان ها به کار رفته را  آورده ایم که با توجه به آن ها می توانید دکوراسیون خانه خود را مدرن طراحی کرده و خانه ای زبا و شیک را نشان دهید.

استفاد از گیاهان در دکوراسیون تیره

اگر تمایل دارید در کنار نرگ تیره خانه خود شادابی بیشتری را نشان دهید می توانید از گیاهان سبز و طبیعی  در این فضا استفاده نمائید. برای اینکه هماهنگی بیشتری در اتاق پذیرایی خود داشته باشید بهتر است فرش و مبلمان را متناسب با یکدیگر انتخاب نمائید.

با هماهنگ کردن المان های خانه با یکدیگر می توانید جذابیت بیشتری را به خانه خود بدهید و فضایی بسیار شیک و لوکس را در کنار رنگ های تیره به وجود بیاورید. اگر به دنبال تجمل بیشتر هستید می توانید در دکوراسیون پذیرایی خود که با رنگ تیره طراحی شده است تلویزیون را بر روی دیوار نصب نموده و پیش از نصب آن دیوار را با سنگ مرمر بپوشانید.

این کار باعث می شود تا جذابیت بیشتری در این بخش از خانه دیده شود و تحولات ایجاد شده در کنار رنگ های تیره خانه شما را از حالت سادگی خود خارج کرده و به شکلی مدرن نشان دهد.

به کار بردن رنگ تیره و روشن در کنار یکدیگر

اگر بخواهید خانه خود را بیش از اندازه تیره نشان ندهید می توانید از رنگ های روشن و تیره در کنار یکدیگر استفاده نمائید. به عنوان مثال فرشی که دارای ترکیب رنگی تیره و روشن است می تواند دکوراسیونی مدرن را برای اتاق پذیرایی شما به وجود بیاورد.

داشتن دکوراسیونی کامل و جذاب نیازمند رعایت هماهنگی بین کلیه لوازم و وسایل اتاق می باشد. اگر بین رنگی که در فرش به کار رفته با مبلمان خانه خود تناسب را به وجود بیاورید و یا از کوسن هایی استفاد کنید که با این لوازم هماهنگی داشته باشد می توانید دکوراسیونی زیبا و بدون هیچ عیبی را نشان دهید.

هماهنگی تخت خواب با رنگ تیره اتاق

اگر قصد دارید در اتاق خوابی که از رنگ های تیره در آن استفاده کرده اید تخت خواب قرار دهید بهتر است آن را بر روی فرشی بگذارید که دارای رنگ تیره و روشن در بافت و طرح خود است. اتاق خواب شما زمانی جذاب تر و مدرن تر دیده خواهد شد که میز تلویزیونی تیره را نیز در آن قرار دهید با این طراحی مسلما اتاقی متفاوت حواهید داشت.

قرار دادن کمد دیواری ریلی در دکوراسیون تیره

اگر از تم ها و رنگ های تیره در اتاق خواب خود استفاده کرده اید می توانید کمد دیواری آن را به صورت ریلی انتخاب کنید که دارای طرح سیاه و سفید می باشد. این طرح کمد دیواری موجب می شود تا اتاق خواب شما به زیبایی هرچه تمام تر دیده شود واین مساله می تواند تاثیر مثبتی در دکوراسیون خانه شما داشته باشد.

www.wallpaperfordesktop.me

طراحی آشپزخانه با تم تیره

برای اینکه آشپزخانه ای زیبا و مدرن با رنگ تیره داشته باشید می توانید از کابینت هایی که دارای رنگ تیره ای هستند در کنار نورپردازی مناسب استفاده نمائید. برای ایجاد نظم در آشپزخانه می توانید از قفسه هایی در بین کابینت ها استفاده نمائید و کلیه لوازم و وسایلی را که لازم دارید در این قفسه ها بچینید. این کار موجب می شود تا آشپزخانه شما در هر زمانی نظم خاص خود را داشته باشد و بتواند طرحی ایده آل را برای دکوراسیون داخلی شما ایجاد کند.

نصب لوستر در دکوراسیون تیره

در خصوص دکوراسیون تیره ای که برای خانه خود به وجود آورده اید می توانید از لوسترهای لوکسی که در بازار وجود دارد نیز استفاده نمائید. محل قرار گیری این لوسترها را در بالای میز نهارخوری ایجاد کنید تا بتوانید یک فضای کامل مدرن و متفاوت را به وجود بیاورید.

گیاهانی که در این فضا استفاده کرده اید بهتر است تناسب خوبی با رنگ میزتان داشته باشد چرا که موجب ارتقای جذابیت این فضا خواهید شد. با استفاده از این ایده ها می توانید دکوراسیون خانه خود را به شکل جذاب و مدرنی طراحی کرده و از به کار بردن رنگ های تیره در فضای خانه خود رضایت کامل داشته باشید.

رنگ تیره موجب می شود تا لوازمی که در دکوراسیون خانه خود به کار برده اید به زیبایی خود را نشان بدهد و همین مساله موجب می شود تا دکوراسیون تیره ای که به وجود آورده اید جذاب تر دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *