#


دیوار منزل تان را با رنگ های متنوع زیبا کنید

رنگ دیوار
2 جولای 2017 بدون نظر 4887 بازدید

دیوار منزل تان را با رنگ های متنوع زیبا کنید

دیوار منزل تان را با رنگ های متنوع زیبا کنید

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها با وجود رنگ های مختلف کار بسیار دشواری است. احتمالاً شما هم دیگر دوست ندارید رنگ های کرمی، بژ و سفید را استفاده کنید و دنبال رنگ های جدیدی برای رنگ کردن دیوارهای تان هستید. پس با ما همراه باشید چون می خواهیم در این مطلب چند رنگ جدید که مناسب دیوار است را به شما معرفی کنیم.

سبز آبی روشن

یکی از رنگ هایی که برای محیط هایی که نورگیر هستند مناسب است رنگ سبز آبی است. رنگ سبز آبی یک رنگ سرد است ولی با وجود نوری که به محیط می تابد آن جا را گرم می کند. این رنگ آرامش خاصی دارد و برای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی گزینه مناسبی به شمار می رود.

رنگ طوسی گرم

یکی از رنگ هایی که تناژ آبی ندارد رنگ طوسی گرم است. ما به شما توصیه می کنیم که از رنگ طوسی سرد برا ی رنگ دیوارهای منزل تان استفاده نکنید. رنگ طوسی گرم نسبت به طوسی سرد خیلی بهتر است و محیط را گرم و دلنشین می کند و با هر رنگی که در دکوراسیون منزل استفاده شده است هماهنگ می شود.

رنگ برنز روشن

رنگ دیوار

رنگ دیوار

رنگ برنز یک رنگ خنثی است ولی با وجود خنثی بودنش نیز گرم است. رنگ برنز پر رنگ تر و روشن تر از رنگ کرم است و نسبت به رنگ کرم قدرت زیادی دارد و باعث می شود فضای خانه شما گرم تر شود.

کرم مایل به زرد

چنانچه شما دوست دارید از رنگ زرد برای دیوارهای منزل تان استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ کرم مایل به زرد استفاده کنید. رنگ کرم مایل به زرد محیط را گرم می کند و با هر رنگی ترکیب می شود.

سفید گچی، سفید یخچالی

استفاده از رنگ های سفید گچی و یخچالی در دیزاین منزل باعث می شود که تناژ طوسی به چشم بیاید. این رنگ برای افرادی که دوست ندارند از رنگ دیگری استفاده کنند مناسب است.

صورتی روشن

رنگ دیوار

رنگ دیوار

از رنگ صورتی می توانید برای هر جایی استفاده کنید؛ رنگ صورتی روسن زیاد به چشم نمی آید و مانند بعضی رنگ ها توجه را به خود جلب نمی کند. ولی با این وجود می تواند به محیط خانه شما زیبایی بدهد. پیشنهاد ما به شما ین است که رنگ صورتی را برای اتاق خواب استفاده کنید، حتی می تواندی سقف هم را از رنگ صورتی بزنید.

رنگ استخوانی

برای سقف بیشتر از رنگ استخوانی استفاده می شود. این رنگ شبیه به رنگ سفید است و اگر به آن کمی رنگ زرد بیافزایید می توانید به فضای خانه گرمای بیشتری ببخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *