#


دکوراسیون منزل خود را با ساعت های دیواری مناسب کامل کنید

ساعت های دیواری
24 سپتامبر 2017 بدون نظر 1195 بازدید

دکوراسیون منزل خود را با ساعت های دیواری مناسب کامل کنید

دکوراسیون منزل خود را با ساعت های دیواری مناسب کامل کنید

یکی از مهمترین ابزار و وسایلی که در طراحی دکوراسیون هر خانه ای لازم و ضروری است ساعت می باشد. ساعت به قدری در زندگی هر فردی اهمیت دارد که به گونه ای بدون آن انگار همه چیز از حرکت می ایستد و زندگی در جای خود متوقف می شود.
اهمیت ساعت ها به قدری است که در هر فضایی و با اشکال مختلفی دیده می شوند.

از گذشته تا کنون ساعت های دیواری از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار بوده اند و هنوز هم با توجه ب هتنوعی که در دنیای ساعت به وجود آمده باز هم همچون گذشته باقدرت در حال پیشروی به جلو هستند.
امروز می خواهیم چند مدل از این ساعت های دیواری را که تحولی عظیم در دکوراسیون خانه شما به وجود خواهندآورد را نام ببریم.

 ساعت های دیواری

ساعت های دیواری

ساعت های تابلویی

در دنیای ساعت ها بعضی از آن ها تنها به نشان دادن وقت اکتفا نکرده و همچون یک تابلو زیبایی خاصی به آن بخش از دیوار که قرار گرفته اند می دهند. این مدل از تابلو با تنوع بسیاری در سبک همراه هستند و شما می توانید با در نظر گرفتن نوع دکوراسیون خانه خود یکی از گونه های مختلف این ساعت ها را انتخاب کنید.

 ساعت های دیواری

ساعت های دیواری

ساعت های بدون قاب

زمانی که به ساعت های بدون قاب نگاه می کنید در نگاه اول آن را شبیه به یک استیکر بزرگ می بینید که بر روی دیوار منزل خود نمایی می کند. اگر درطراحی دکوراسیون خانه خود به صورت مدرن چیدمان انجام داده اید به شما پیشنهاد می کنیم حنما یکی از طرح های متنوع این مدل از ساعت ها را برای تکمیل کردن دکور خانه خود استفاده کنید.

شما از برخی نمونه های ساعت های بدون قاب که در اصل به عنوان چند قاب عکس در سایز های مختلف دور یک محور واحد قرار گرفته است هم می توانید استفاده کرده وبا قرار دادن عکس درون این قاب ها تصاویر به یاد ماندنی را به سایرین نیز نشان دهید.
می توانید با کمترین هزینه و بدون داشتن هیچ سابقه ای در زمینه ساعت تنها به وسیله چند قاب عکس این طرح را بر روی یکی از دیوارهای خانه خود پیاده کرده وبا این کار دکوراسیون منزل خود را متحول کنید.

 ساعت های دیواری

ساعت های دیواری

قرار دادن عکس درون این قاب هایی که در اطراف عثربه ها قرار دارند به نوعی در طول روز تمام آن خاطرات را برای شما زنده می کنند و این یک نوع طراحی مدرن برای تغییر دکوراسیون به شمار می رود.

ساعت های طرح کارد و چنگال

بعضی از ساعت های دیواری دیگر مثل ساعت های کلاسیک نیستند وبا تاثیر پذیری از طراحی مدرن و کمی خلاقیت و هوشمندی این امکان را برای شما فراهم می کنند که از این سبک ساعت های نسل جدید در دکوراسیون آشپزخانه و یا حتی اتاق غذاخوری استفاده کرده و در اصل به عنوان یک ساعت فانتزی و زیبا به شمار می روند.

 ساعت های دیواری

ساعت های دیواری

وجود این ساعت ها در فضای آشپزخانه و یا اتاق غذاخوری کمک شایانی به تحریک اشتها نیز می کند و در عین فانتزی بودن یک ساعت مدرن نیز به شمار می رود.

ساعت دیواری رنگی

ساعت های دیواری که در طراحی آن ها از رنگ های گوناگون استفاده شده باعث می شوند شما در استفاده از رنگ های مختلف در طراحی فضای داخلی با دست باز عمل کرده و به نوعی فضای داخلی خانه شما را جذاب تر از هر زمان دیگری نشان می دهند.

 ساعت های دیواری

ساعت های دیواری

ساعت های دیواری رنگی اغلب برای نشان دادن زمان در اتاق خواب بهترین گزینه به شمار می روند ولی با این وجود شما می توانید بر اساس ذوق هنری خود و خلاقیتی که به خرج می دهید از این ساعت ها در فضاهای گوناگون استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *