#


دکوراسیون مناسب اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب
15 ژوئن 2017 بدون نظر 1103 بازدید

دکوراسیون مناسب اتاق خواب

دکوراسیون مناسب اتاق خواب:

اتاق خواب شخصی ترین بخش خانه است و در واقع پناهگاهی در برابر شلوغی و مشغله های خارج از خانه و زندگی روزمره هر فرد می باشد.
اولین نکته مهم در دکوراسیون داخلی آرامش است و این اهمیت در اتاق خواب چند برابر می شود.چرا که بعد از یک روز طولانی و پرمشغله اتاق خواب بهترین مکان استراحت است. آرامش در اتاق خواب به موارد متعددی بستگی دارد. از جمله لوازم، نوع چیدمان، رنگهایی که به کار برده می شود و خیلی از نکات دیگر! لوازمی که برای اتاق خواب استفاده می شود و فرم و ویژگی های آن ها نیز بسیار موثر است.در اینجا به بررسی چند مورد می پردازیم:

مبلمان:

یکی از مهمترین جزییاتی که باید پیش از تزیین اتاق خواب به آن ها توجه کنیم انتخاب مبلمان مناسب برای فضای داخلی اتاق خواب است. این مبلمان مناسب که شامل تخت خواب، میز آرایش، پاتختی، کتابخانه ، میز تحریر و سایر جزییات فضای داخلی اتاق خواب است باید هماهنگ با ابعاد فضای داخلی اتاق خوابتان هماهنگ باشد تا بتوانید احساس راحتی بیشتری در فضای داخلی تان داشته باشید.

ترکیب رنگ اتاق:

بعد از انتخاب مبلمان مناسب باید ترکیب رنگ مناسبی را برای زمینه اتاق خوابتان انتخاب کنید، ترکیب رنگ مناسب باعث می شود، تزئینات فضای اتاق خوابتان بیشتر به چشم بیایند.

​​دیوار اتاق خواب:

تزئین دیوار اتاق خواب راهی است که می توانید برای زیباسازی اتاق خوابتان انجام دهید. برای این منظور می توانید یکی از دیوارهای اتاقتان را کاغذ دیواری کنید یا برای تزئین دیوار اتاق خوابتان از نقاشی گرافیتی استفاده کنید. این دیوار می تواند دیوار پشت تخت شما باشد یا حتی می توانید از المان های ساده ای مثل قاب عکس و یا تابلو های تزئینی استفاده کنید.

دکور بالای تخت:

یکی دیگر از تزئیناتی که می تواند جلوه اتاق خواب شما را زیباتر از قبل سازد دکور بالای تخت است. تزئین بالای تخت می تواند با کمک شلف ها و سایر لوازم دکوری که به آنها علاقه دارید صورت گیرد.

​استفاده از گیاهان خانگی:

حضور گل و گیاه تزئینی به خصوص گیاهان گلدار در هر فضایی به خصوص اتاق خواب باعث ایجاد آرامش و جلوه زیبایی در فضا می شود. گیاهان گلدار باعث خوشبو شدن فضای اتاق خواب شما می شود و همین موضوع تاثیر مثبتی در فضای داخلی خانه شما خواهد داشت.

انتخاب اکسسوری های کوچک برای تزیین اتاق خواب:

برای داشتن یک اتاق خواب زیبا و تزیین کم هزینه نیازی نیست حتما لوازم و وسایل گران قیمت خریداری کنید، گاهی با کمک چند اکسسوری ساده و کم هزینه می توانید فضای اتاق خواب خود را زیبا و چشمگیر تر قبل کنید. این اکسسوری ها می تواند کوسن، آباژور و یا تابلوهای تزیینی باشد که باید هماهنگ با فضای داخلی تان از آنها استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *