#


دکوراسیون زیبا با ایجاد طراحی مدرن بر روی سقف

طراحی سقف
17 دسامبر 2017 يك نظر 2487 بازدید

دکوراسیون زیبا با ایجاد طراحی مدرن بر روی سقف

دکوراسیون زیبا با ایجاد طراحی مدرن بر روی سقف

یکی از بخش های مهم هر خانه ای که موجب می شود تا تغییرات بسیار زیادی در دکوراسیون آن ایجاد شود سقف خانه می باشد. افرادی که تمایل دارند تا دکوراسیون خانه و یا اتاق خود را تغییر دهند و به دنبال راه حل آسان و در عین حال کم هزینه ای هستند می توانند به سراغ سقف رفته و این بخش از خانه را تغییر دهند. یکی از المان هایی که از گذشته های دور در معماری وجود داشته سقف خانه ها می باشد که می توان تغییرات بسیار زیادی را در خصوص آن ایجاد کرده و دکوراسیون خانه را به شکلی منحصر بفرد تغییر داد.

برخی نمی دانند در مورد سقف چه کارهایی را انجام دهند تا بتوانند دکوراسیونی مدرن و در عین حال ایده آل را برای خود داشته باشند به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم تا چند پیشنهاد ساده ولی کاربردی را ارائه دهیم تا به وسیله آن بتوانید تغییرات ساده ولی تاثیر گذار را بر روی سقف خانه خود داشته باشید.

طراحی سقف

طراحی سقف

استفاده از رنگ های جذاب در طراحی سقف

یکی از ساده ترین کارهایی که در خصوص طراحی سقف می توان به کار برد استفاده از رنگ است. اما به یاد داشته باشید گاهی این رنگ زدن نیز نمی تواند موجب ایجاد تغییری که دلخواه شما است گردد. برای اینکه بتوانید طرحی جذاب را داشته باشید بهتر است از رنگ بهتر و جذاب تری نیز استفاده نمائید.

این کار را می توانید در فضاهای مختلف به اشکال مختلفی نیز انجام دهید؛ به عنوان مثال می توانید برای بخش های مختلف خانه خود رنگ مختلفی را انتخاب نموده و خانه ای رنگی را برای خود به وجود بیاورید. گاهی می توان از عناصر و وسایلی که در خانه وجود دارد الهام گرفت و از رنگ آن ها برای رنگ آمیزی سقف نیز استفاد کرد.

این کار موجب می شود در فضایی که سقف آن رنگ شده هماهنگی بیشتری به وجود بیاید و این عامل در ارتقای جذابیت دکوراسیون نقش بسیار تاثیر گذاری خواهد داشت. رنگ کردن یکی از ساده ترین روش هایی است که می توان از آن کمک گرفت و طرحی مدرن در دکوراسیون ایجاد کرد اما باید در انتخاب رنگ مناسب دقت کافی داشته باشید.

طراحی سقف

طراحی سقف

استفاده از سقف های کاذب در طراحی سقف

اگر تمایل داشته باشید تا تغییرات بیشتری را در خانه خود به وجود بیاورید باید به سراغ موارد دیگر بروید. استفاده از سقف های کاذب پیشنهادی است که می توانیم داشته باشیم چرا که موجب می شود تا خانه شما با یک تغییر اساسی روبه رو گردد.

زمانی که در مورد سقف معمولی خانه خود از سقف های کاذب استفاده نمائید موجب ایجاد دگرگونی خاصی در این فضا خواهید شد. یکی از عواملی که موجب می شود تا این سقف های کاذب جذاب تر به نظر برسند این است که می توان از نورپردازی های خاصی در مورد آن ها استفاده کرد.

ایجاد نورپردازی در سقف به صورت خلاقانه

می توانید در طراحی سقف خانه خود از نورپردازی به شکلی خلاقانه استفاده نمائید و جلوه ای خاص و زیبا را به دکوراسیون داخلی خانه خود ببخشید. با استفاده از نورپردازی به شکل خلاقانه می توانید فضاها را از یکدیگر به شکل جالبی تفکیک کنید و تاثیری کاملا متفاوت در مورد فضای پذیرایی به وجود بیاورید و این فضا را جذاب تر از سایر نقاط نشان دهید.

طراحی سقف

طراحی سقف

عدم نیاز به انجام تغییرات زیاد در مورد طراحی سقف

اگر قصد استفاده از سقف های کاذب را نداشته باشید می توانید از پتینه یا نقاشی بر روی سقف خانه خود استفاده نمائید. اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که انجام این دو کار باید به صورت کاملا حرفه ای و متناسب با فضای موجود انجام شود. در صورت رعایت اصول و قواعد مربوط به پتینه و نقاشی می توانید فضایی فوق العاده را به وجود بیاورید. می توانید بر روی سقف برش هایی را ایجاد کرده و با نقاشی آن ها را جذاب تر نشان دهید.

هیچ نیازی نیست در خصوص سقف خانه خود به سراغ طرح های پرهزینه بروید و با ساده ترین روش ها و طرح ها می توانید جذابیت آن را چند برابر کنید. گاهی اوقات می توان از وسایلی که دیگر به کار نمی روند استفاده کرد و طرح جالب و جذابی را در خصوص سقف خانه خود به وجود آورد.

به عنوان مثال در اتاق رختشوی خانه نیز می توان سقف جالبی را به وجود آورد. می توان از یک نردبان در این فضا استفاده کرد و آن را به صورت افقی بر روی سقف نصب کرد. با این کار یک ایده خلاقانه را وارد این بخش از خانه خود خواهید کرد.

طراحی سقف

طراحی سقف

ایجاد سقف سبز در خانه

یکی دیگر از ایده هایی که می توانیم در اختیار شما قرار دهیم ایجاد سقف های سبز در خانه است. می توانید از نردبانی که کارایی ندارد استفاده کرده و آن را در بخش هایی که خود تمایل دارید نصب کرده و گیاهان و گلهای سبزی را بر روی آن قرار دهید و به این ترتیب یک سقف سبز را به وجود بیاورید که چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره کرده و موجب ایجاد فضایی دل انگیز خواهد شد.

ایجاد سقف هایی خلاقانه در منزل موجب می شود تا دکوراسیون خانه شما به بهترین شکل ممکن خود را نشان بدهد و بیش از هر زمان دیگری جلوه گر باشد. سقف یکی از بخش های مهمی در خانه است که باید توجه خاصی نیز به آن داشت. اگر به این فضا توجه کافی نداشته باشید مسلما خانه ای ساده خواهید داشت که دکوراسیون آن پس از مدتی از چشم شما افتاده و موجب می شود تا به دنبال صرف هزینه های بسیار زیاد بروید.

طراحی سقف

طراحی سقف

می توانید با استفاده از این ایده های ساده و کاربردی طرح سقف خانه خود را جذاب تر نشان داده و به جای پرداخت هزینه های بسیار زیاد با کمترین هزینه دکوراسیونی ایده آل را برای خانه خود داشته باشید. این ایده های ساده طرح هایی جذاب را برای شما به وجود می آورند که مطمئناً از استفاده آن ها پشیمان نخواهید شد و خوبی آن این است که قابلیت اجرایی در مورد بخش های مختلف را دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *