#


دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه

22 می 2017 بدون نظر 5009 بازدید

دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه

دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه

امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل و محیط کار ایده هایی بکار رفته است که تاثیر بسزایی در روان انسان میگذارد. و موجب آرامش در خانه و افزایش بهره وری در محیط کار میشود. در این متن ما به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه میپردازیم.

اگر بخواهید برای مغازه یا محیط کار خود دکوراسیونی طراحی کنید که موجب افزایش بهره وری شما بشود و حس کنجکاوی خریداران را برانگیزد و همچنین موثر در میزان عملکرد شما باشد به این نکات توجه کنید:

ویترین مغازه:

باید بدانید که ویترین مغازه شما تاثیر شگرفی در افزایش فروش داردچرا که اولین ارتباط مشتریان با شما از طریق رابطه بصری است. ویترین مغازه شما باید حس کنجکاوی مشتری را قلقک بدهد. بنابرین هرچه دکوراسیون جذاب و زیبا باشد خریداران بیشتر به سمت مغازه شما جذب میشوند و عکس این موضوع هم می تواند صادق باشد.برای اینکه  جذابیت ویترین بیشتر باشد میتوانید از رنگ بندی و نور پردازی مناسب استفاده کنید .

محیط داخل مغازه:

اگر در طراحی دکوراسیون داخل مغازه بتوانید هنری بکارببرید که خریدار از بدو ورود احساس راحتی داشته باشد اطمینان حاصل کنید که نیمی از راه بهره وری را طی کرده اید. ابتدا باید نوع کالایی که قرار است به فروش برسد و قشری که قرار است به مغازه شما مراجعه کنند بررسی کنید تا بر اساس آنها فضای داخلی را طوری بچینید که هم در عملکرد فروشندگان و هم در میزان فروش تاثیر بسزایی بگذارد.

در دکوراسیون داخلی محیط مغازه اگر از چوب استفاده نمایید میتوانید در خلق فضایی مطبوع بر سلامت جسم و روح مشتری تاثیر بگذارید چراکه چوب جزو عناصر طبیعی آفرینش به حساب میرود و حس آرامش را در مشتری القا میکند و قاعدتا در این شرایط مشتری با اطمینان خاطر بیشتر خرید خواهد کرد.مشتری هنگام ورود به فروشگاه شما باید احساس راحتی و آرامش کند تا بتواند چیزی برای خرید انتخاب کند و از شما خریداری نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *