#


دکوراسیون خانه در فصول گرم

25 می 2017 بدون نظر 1159 بازدید

دکوراسیون خانه در فصول گرم

دکوراسیون خانه در فصول گرم

بهار فصل شادی نشاط و آرامش است.اگر میخواهید حال و هوای این فصل را به درون خانه تان بیاورید مطلب ما را از دست ندهید.

1.کفپوش ها:

اگر دقت کرده باشید بسیاری از كفپوش‌ها مناسب فصل سرد زمستان است و تنها در این فصل كاربرد دارد.و میتوان با جمع آوری بسیاری از فرش‌ها و قالیچه‌ها  فضایی مناسب به وجود آورد.فضایی که مناسب فصل اعتدال و گرما است.شما با تعویض و تجدید نظر درباره كفپوش‌ها، می‌توانید دمای متعادلی را برای هوای اتاق فراهم كنید. چرا كه بسیاری از كفپوش‌ها تنها در فصل سرد مورد نیاز است و در فصول گرم استفاده نمی‌شود. با افزایش دما می‌توانید بسیاری از كفپوش‌ها را جمع آوری كنید و به جای آنها از كفپوش‌های نازك كه به رنگ روشن است، استفاده كنید که تعادل بیشتری در محیط ایجاد شود.

  1. تغییر چیدمان مبلمان:

معمولا در فصول سرد مبلمان خانه‌ ها به گونه‌ای چیده میشود كه حول شومینه قرار بگیرد،با شروع فصول گرم بهتر است مبلمان تان را به سمت دیگری بچینید؛ برای مثال آنها را جایی قرار دهید كه دور از نمای شومینه قرار گیرد، مثلا به سمتی كه رو به منظره حیاط باشد. اگر فضای كافی برای این كار ندارید، بهتر است شومینه را تمیز كنید و داخل آن گل‌های خشك قرار دهید تا فضا متعادل تر گردد.

3.فضای بیرونی را به داخل خانه دعوت كنید:

بهتر است در فصل بهار، گل‌های خشك مخملی را برای فصل زمستان انبار کنید و گل‌های تازه را جایگزین آنها كنید. استفاده از گل و گیاه زنده در فضای داخلی در فصول گرم، حس مساعدی را به شما منتقل می‌كند و باعث می‌شود كه این احساس را داشته باشید كه بیرون از فضای خانه هستید.و نشاط و زندگانی را به فضای داخلی خانه می آورد.همچنین اضافه كردن گل‌ها و گیاهان به دكور خانه باعث افزایش روحیه اعضای خانواده و ایجاد حس  شادمانی در فضای منزل می‌شود..

4.تجدید نظر در چیدمان وسایل تزئینی

با به پایان رسیدن فصل زمستان و شروع فصل بهار، بهتر است در نوع چیدمان وسایل تزئینی هم تجدید نظر كنید و بسیاری از آنها را كه تنها مخصوص فصل زمستان است، در داخل كمد‌ها انبار كنید.به هنگام چیدمان دوباره وسایل تزئینی بهتر است از وسایلی كه رنگ روشن دارند و كریستالی هستند استفاده كنید و از رنگ‌های تیره اجتناب كنید. استفاده از رنگ‌های شاد و تند در این فصل، حال و هوای دیگری را به خانه منتقل می‌كند.با این پیشنهادات و ترفندها میتوانید بهاررا به فضای داخلی خانه بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *